Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 3.2/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.2/5
  • Kundenservice 1.8/5
  • Funktionen 3.5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 2.5/5

Produktinformationen

  • Startpreis 99,00 $/Monat
  • Preisinformationen Basic - $99/mo; Plus - $199/mo; Premium - $399/mo
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • MoveNinja
  • http://www.moveninja.com

Über MoveNinja

Manage sales, track leads, handle move orders, and assign jobs automatically for your moving company.

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MoveNinja Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Flottenmanagement
  • Inland-Umzüge
  • Internationale Umzüge
  • Job-Management
  • Kundenmanagement
  • LTL / geteilte Wagenladung
  • Leadmanagement
  • Lokale Umzüge
  • Militär- / GSA-Umzüge
  • Mitarbeitermanagement
  • Reklamationsabwicklung
  • Speicherverwaltung
  • Versandmanagement

Die hilfreichsten Reviews für MoveNinja

Theif

Bewertet am 14.1.2019
Richard S.
Tokyo Maritime Arbitration Commission of the Japan Shipping Exchange, Inc.
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very negative. Would highly recommend anyone to stay away from this company.

Vorteile: It is certainly software that anyone can use, however, the people behind it are simply thieves.

Nachteile: I signed up for my trial period, use it for a couple of months and then cancelled. Low an behold, they never stopped billing me. They would refund anything. Thieves.

Customer service matters.

Bewertet am 26.6.2016
Rob S.
CEO
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I tired out Move Ninja and it was a great product. It just didn't suite my needs. I cancelled my trial but got billed. I emailed the company requesting a refund but got zero response for two months. I was irked. YESTERDAY I got an email apologizing that my email had gone to spam and was missed. They issued the refund for me. Many companies who do not value customer service would have not taken care of this at all. Move Ninja shows great integrity. I'm sure it crosses all areas of their business.

Developer Disappeared

Bewertet am 9.11.2018
Derek S.
Owner
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: At the beginning of my companies growth, it was great. The developer was in contact with me directly at times asking for feedback and willing to make the necessary changes to better the functionality. Then one day he stopped responding and it there has not been any updates or new features added in years. I'm looking to switch over to something else because its no longer fitting my needs.

Vorteile: it's industry-specific so there are some intuitive features that are very useful. e-sign order for service agreement

Nachteile: the developers are nonexistent at this point. This software is as good as its going to get. Its got some major drawbacks including notifications and the email templats are limited .

worst customer service ever

Bewertet am 18.6.2016
Mario E.
Owner
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The software itself is great but when you need 4 days to literally get in touch with a customer rep, then that is just out of any discussion. And when I made it to talk to someone, was to find out that the owner does not allow new customers to sync with google calendar which is not listed on their web at all.

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