Wer nutzt diese Software?

Cayan is the leading provider of payment technologies that give businesses a competitive advantage. From intuitive and reliable credit card processing to integrated customer engagement solutions, we continually develop new ways for businesses to unlock the power of payments.

Durchschnittliche Bewertung

32 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Cayan
  • https://www.cayan.com/
  • Gegründet 1998

Über Cayan

Cayan has the small to mid-size business owner in mind. Not only do they work out customized solutions for each business, but they do not charge companies to start their credit card processing services, do not lock a company into a contract or charge cancellation fees if business owners decide to change processors or go out of business. If you should find a company offering the same services at a lower cost, Cayan will pay you $100.

Cayan Funktionen

  • ACH Scheck-Transaktionen
  • Belegdruck
  • Bitcoin-kompatibel
  • EC-Karten-Unterstützung
  • Geschenkkarten-Management
  • Mobile Zahlungen
  • Online-Zahlungen
  • Unterschriften-Erfassung
  • Verkaufspunkt POS-Transaktionen
  • Wiederkehrende Abrechnung

Ähnliche Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Cayan

Never have to think about it,

Bewertet am 5.12.2017
Robert C.
Owner
Verpackung und Container, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: With the Cayan system it makes our card processing very easy. The end of the month balancing is quick and easy. Makes bookkeeping an ease.

Vorteile: When it is integrated with your POS system as mine is, its a breeze to operate. The reporting is very well organized which makes bookkeeping very easy. Customer Service is spot on. Very professional and has always replied to any inquire.

Nachteile: The system is integrated with our POS system and it works seamlessly. If I had to pick one thing, it would be if there is an issue you are not sure if it is the POS system, Cayan or a network issue.

the process could not be easier

Bewertet am 15.12.2017
Kate L.
Vice President
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: fast!

Vorteile: The Genius machine works great. Our money is deposited the next day. Awesome. I also recommend having Swipe and an I-pad with a data plan as a back-up. It's saved us when we had internet problems without missing a beat.

Nachteile: I wish it wasn't a separate machine that takes up counter space. Maybe in the future it can be integrated into our POS software (Keystroke)

great service

Bewertet am 14.12.2017
Val T.
Owner
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: cloud based system

Vorteile: easy to use and it integrates with the sites that are needed. like the integration with the vendors and the smartetailing integration as well.

Nachteile: wish it would create min and max suggestions based on sales data. would like to see less changes and more communication with the retailer. Would like the system to be faster and not to deteriorate during busy times

very good always helpful

Bewertet am 20.1.2018
Butch T.
owner
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: A fast and efficient program with help quickly if I need it.

Vorteile: I don't have much trouble with it. It works well, and customer service is prompt and very helpful whenever I need help

Nachteile: I would like the signature part taken off so people would not have to sign with every purchase as long it would still work

Financial Transparency!

Bewertet am 15.2.2019
Verifizierter Rezensent
Assistant General Manager
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, Cayan's support team has blown me away and not only do they fix the (my) problem, they teach me how to avoid it in the future.

Vorteile: I've been using Cayan for about a year now, and have to say that my favorite thing about the software is the customer support. I haven't had many problems understanding Cayan features and functionality (self-taught), but when I do have a question the customer support representatives have always been able to diagnose the issue and lead me through -teaching me along the way- to a solution.

Nachteile: I have three different Cayan accounts to manage three different aspects of our business (retail/restaurant/eCom) and all of my reporting is in three separate accounts. I haven't yet figured out how to easily navigate between the three, but that sure would be nice.

Lies weitere Bewertungen