Wer nutzt diese Software?

SimplyBook.me eignet sich für alle Service-Unternehmen, die Termin-Buchungen haben, wie Friseursalons, SPAs, Schulen, Eventmanagement, Fitness-Studios, Privattrainer, Berater, Finanzberater und so weiter.

Durchschnittliche Bewertung

653 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 10,00 $/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • SimplyBook.me
  • http://www.simplybook.me
  • Gegründet 2008

Über SimplyBook.me

SimplyBook.me bietet ein einfaches und dennoch umfangreiches Online-Buchungssystem, das für alle Unternehmen funktioniert, die Termine akzeptieren. Nun können Deine Kunden endlich jederzeit Termine buchen und sie werden eine Erinnerung erhalten, um No-Shows zu beseitigen. Du erhälst Deine Buchungs-Webseite, Facebook-Buchungsschaltfläche, Google Kalender-Synchronisierung, Statistik über Deine Buchungen, Buchungsschaltfläche, wenn Du bereits eine Website hast, und Du kannst Zahlungen im Voraus akzeptieren. Besuche unsere Website, um alle unsere Funktionen zu sehen!

SimplyBook.me Funktionen

  • E-Mail Erinnerungen
  • IVR / Spracherkennung
  • Kalenderverwaltung
  • Online-Buchung
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Terminplanung
  • Umschuldung
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungs-Erinnerungen
  • Zwei-Wege-Messaging
  • Fahrerplanung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Studenten-Management
  • Termin-Erinnerungen
  • Zeitverfolgung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Check-in-Manager
  • Inventarverwaltung
  • Klassen-Management
  • Marketing-Management
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitgliedschaft-Management
  • Reservierung-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verkaufspunkt POS
  • Vertragsmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Inventarverwaltung
  • Kundenprofile
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeitermanagement
  • Termin-Erinnerungen
  • Terminplanung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management
  • Geschenkkarten-Management
  • HIPAA konform
  • Inventarverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Paketerstellung
  • Terminverwaltung
  • Vorher-Nachher-Bilder
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Dienstliste
  • Inventarverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Mitarbeiter-Management
  • Mobile Pflege
  • Provisionsmanagement
  • Termin-Erinnerungen
  • Terminplanung
  • Verkaufspunkt POS
  • Wiederkehrende Termine
  • Anwesenheitsmanagement
  • Klassen-Management
  • Online-Anmeldung
  • Rang-Management
  • Studenten-Management
  • Terminplanung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • E-Mail Marketing
  • Geschenkkarten-Management
  • Kundenmanagement
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • SOAP-Notizen
  • Terminverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Übungs-Management
  • Kapazitätsmanagement
  • Klassenterminplanung
  • Marketing-Management
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitglieder-Management
  • Online-Zahlungen
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verkaufspunkt POS
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Echtzeit-Planung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Klassenterminplanung
  • Kreditplanung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Ressourcen-Planung
  • Terminplanung
  • Zimmerbuchungsverwaltung
  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • CRM
  • Drittpartei-Buchung
  • Gruppenreservierungen
  • Kundenbetreuung
  • Raten-Management
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Zimmerbuchungsverwaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kundenprofile
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Standvermietungs-Management
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Wiederkehrende Termine
  • Inventarverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten & Kommissionen
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitgliedschaft-Management
  • Online-Buchung
  • Terminverwaltung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Anwesenheitsmanagement
  • Instruktor-Management
  • Inventarverwaltung
  • Klassen-Management
  • Online-Anmeldung
  • Online-Zahlungen
  • Studenten-Management
  • Terminplanung
  • Verkaufspunkt POS
  • Vortrags-Management
  • Wettbewerbsmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Drag & Drop
  • Kreditplanung
  • Medizinische Terminplanung
  • Mehrere Standorte
  • No-Show-Nachverfolgung
  • On-Call-Pläne
  • Patienten-Terminplanung
  • Patientenakten
  • Personal-Planung
  • Self-Service Portal
  • Terminverwaltung
  • Wiederkehrende Termine
  • Automatisierte Terminplanung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kundendatenbank
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Termin-Erinnerungen
  • Wiederkehrende Termine
  • Zimmerbuchungsverwaltung
  • Inventarverwaltung
  • Klassenterminplanung
  • Kreditplanung
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitglieder-Management
  • Online-Zahlungen

Die hilfreichsten Reviews für SimplyBook.me

Health Practice Perspective

Bewertet am 20.6.2019
Mel L.
Subconscious Behaviorist
Psychische Gesundheitsfürsorge, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall is grt. Quick responses from customer services. For us, the extensive ability to customize, operate video sessions, book a variety of services, products, packages, classes, and a membership makes this an all-in-one solution.

Vorteile: Incredible amount of features for the $.
HIPAA compliance / encryption
SOAP notes
Versatility
Complete customization of confirmation emails to both service providers & Services
Very easy for clients to navigate
Clients can track their own packages
Ability to force pre-pay
Intake form option
Seriously, I could list a ton more amazing features plus the fact that they continue to add more.

Nachteile: Realizing this was initially designed to serve salons, not health care providers, I hope to see improvements in the following areas: SOAP notes are the only therapy note option. Woud be nice to have a simple progress notes option. Ability to tender in person payments directly thru the platform would be a really big deal for us. Right now, a transaction is only tendered if they pay when they book thru the website. In person, we can create invoices and mark them as paid, but need to use a separate platform to capture cc payment. It would be nice if we didn't have to go thru a 3rd party for video calls. Gruveo has been good so far, but it's still extra steps to move from appt to video. Ideally, the ability for the practitioner to enter the video call directly thru their appointment calendar would be grt. A mobile app for clients to manage appts & take video calls would be excellent. I think these r the biggest things that affect us, but even with these, the simplybook platform has been grt.

"Years ahead of it's time thanks to an ingenious underlying database design."

Bewertet am 12.4.2019
Robert T.
Owner/Operator
Unterhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Without SimplyBook.me, we wouldn't be able to offer "same day book & play" along side our counter "walk-in" ticketing system. Based on customer support feedback: I believe (and am very optimistic) about a future update addressing the "default value of 1" setting which can potentially lead to user booking errors as noted above. Nothing is perfect, but honestly: SimplyBook.me comes close. It's "the best of the best."

Vorteile: SimplyBook.me is the ONLY "booking engine" which had the capability to integrate "same day book & play" online booking with our in-house "walk-in's" ticketing system. Not only does it "work", but it's a "near perfect fit!" (Largely due to the custom feature "add-ins.") I had done extensive research & tried them all.... Simplybook.me is in a class of it's own. Surprisingly, customer support is also truly "world-class!" Having a fair amount of coding & web design experience, I dug in a lot deeper than the average user. In doing so I uncovered several bugs. Not only was the support phenomenal, but most of the fixes came FAST! Booking is fast, easy & designed to work well with smart phones. (Really well for the most part with proper setup, selecting the right "timeline" & adding the CSS custom feature add-in.)

Nachteile: "Power comes at a price": Monthly fees are based on "custom feature add-ins." IMO, their tiered pricing needs more flexibility. Pricing model is also based on # of bookings & # of SMS messages (if you use them.) This is not a big deal and actually favors "low volume users." (There is even a 100% free plan that comes with 1 custom feature of your choice.) BUT: If you need more than 3 custom features, monthly fees triple to get to the next tier which is 8 features. (So for a business that only does a few bookings a month but need more than 3 features, SimplyBook.me may be too expensive to use.) ~ However: If you do enough volume", your bringing in enough sales to "more than justify" using the best booking system on the planet! "Custom CSS" custom feature: Had to use the "Weekly Classes" timeline ALONG with this custom feature ("CSS custom feature) to avoid/minimize potential user mistakes in booking. The combination of these two work OK. With a few "simple" modifications to the other timelines, those should work well too. Hopefully the engineers will make two (2) very slight "navigational" & "display" modifications to correct these issues when using the other timelines. "Group Bookings" custom feature: When using "group billing custom feature" (one booking for a group of participants): A default quantity of 1 always displays. (Making it too easy for user to forget to select the correct quantity. And on the review screen, this quantity does not appear.)

Antwort des Softwareanbieters

von SimplyBook.me an 23.5.2019

Dear Robert,

Thank you so much for taking the time to leave us your feedback, we appreciate it greatly!

Good to hear that you suggested those changes to our Live Chat which will then discuss it with the developers and hopefully that will be taken forward.

All the best
The SimplyBook.me team

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