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Was ist Alpega TMS?

Alpega TMS ist eine Cloud-Logistiksoftware, die Ihre Performance auf das nächste Level hebt. Profitieren Sie von nahtloser ERP-Integration und Echtzeit Updates mit der Alpega-Cloud-Logistikplattform. Durch die Optimierung von Transportbeschaffung, -planung, -ausführung, -abwicklung und -analyse verwandeln die TMS-Lösungen von Alpega lokale und globale Lieferketten in kollaborative Ökosysteme und ermöglichen so Transparenz und Effizienz für alle beteiligten Partner. Sie bietet verbesserte Lieferkettentransparenz und unbegrenzte Skalierbarkeit, während Ihr Unternehmen weiter und weiter wächst.

Wer verwendet Alpega TMS?

Hersteller, Händler und Logistikanbieter, die Primärmaterial im Bulk-/Großkastentransport (TL, LTL, Schiff, Leichter und Güterzug) transportieren

Alpega TMS Software - 1
Alpega TMS Software - 2
Alpega TMS Software - 3
Alpega TMS Software - 4
Alpega TMS Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Alpega TMS das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Alpega TMS

Alpega TMS

4,1 (61)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
30
Keine Integrationen gefunden
3,9 (61)
4,0 (61)
4,2 (61)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
100,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
147
Keine Integrationen gefunden
4,7 (44)
4,6 (44)
4,7 (44)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Alpega TMS

Neurored TMS & SCM Software
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Sendungsverfolgung
Transportmanagement
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Am besten bewertete Funktionen
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Transportmanagement
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Am besten bewertete Funktionen
Lieferpreisberechnung
Sendungsverfolgung
Versandetiketten
Shipwell
Am besten bewertete Funktionen
Paket-Nachverfolgung
Sendungsverfolgung
Versandetiketten
ePROMIS ERP
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Finanzmanagement
Inventarverwaltung
ShipMonk
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Produktkennzeichnung
Sendungsverfolgung
Easy4Pro
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Monitoring
Sendungsverfolgung
Sendungsverfolgung
Envase
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Lieferanten-Management
Sendungsverfolgung
SCM - Transportation Planning & Scheduling
Am besten bewertete Funktionen
Gebietsmanagement
Szenarioplanung
Terminplanung

Bewertungen über Alpega TMS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
46%
4
34%
3
10%
2
5%
1
5%
Pam
Logistic Manager in USA
Verpackung und Container, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Logistics Manager

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: used to never go down... something has changed

Vorteile:

convenience... I don't have to make apt.

Nachteile:

It has been "down" a lot lately. very hard to make apt. when can't get into software

Antwort von Alpega

vor 5 Jahren

Hi Pam, Thank you for taking the time to review Alpega (Transwide)! We appreciate you sharing your positive feedback. We acknowledge the inconvenience of our recent system downtime, resulting from our transition to Amazon Web Services (AWS Cloud). This upgrade will improve our users' experience moving forward and help us maintain our 99.5%+ up-time standards.

Dave
Transportation Coordinator in USA
Lebensmittelproduktion, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Roquette-1st in the U.S. to use Transwide

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We use just the Call-Off product now, but looking at the TMS product also.
Excellent Support in the U.S.

Vorteile:

ease of use for shippers and carriers information organized in a logical format great visibility filter function helps manage shipments

Nachteile:

system goes down and that creates major issues, all visibility is lost, don't know what tenders went through and what didn't. Every day there are Error messages meaning a problem with someone's call-off, I receive all errors (Roquette sites all over the world). Would be great if we could see only U.S. call-off errors.

Antwort von Alpega

vor 5 Jahren

Hi Dave, Thank you for taking the time to review Alpega (Transwide)! We appreciate you sharing your positive feedback. Our support team will reach out directly regarding the email notifications. We acknowledge the inconvenience of our recent system downtime, resulting from our transition to Amazon Web Services (AWS Cloud). This upgrade will improve our users' experience moving forward and help us maintain our 99.5%+ up-time standards.

Peter
Material Handler Lead in USA
Lagerung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review Software

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Controlling daily trucks is greatly organized, just needs to be updated.

Vorteile:

Organized, informational, Changeable, Very User friendly.

Nachteile:

Slow, Too many steps, Have to click too many pages to get what information is needed. Needs to have quick access to Daily Schedule upon logging in. Needs to be faster at loading up pages. It would be nice to have an App on phones for easy logging on delivery times and or changes.

Antwort von Alpega

vor 5 Jahren

Hi Peter, Thank you for taking the time to review Alpega (Transwide)! We appreciate you sharing your feedback. You are able to set Current Schedules as your homepage. I will contact you directly to explain.

Aimie
Supply Planning Coordinator in USA
Logistik & Lieferkette, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Alpega (Transwide)

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Alpega(Transwide) has given me a good experience. It is user friendly and allows my company to conduct business in the manner it needs to, to best serve our customers. The customer service team in Pittsburgh is always willing to help, and make it a priority to help find ways to make the system work more for our needs. CSR is always on top of finding solutions, and if she doesn't know the answer she makes sure to search one and get back to us.

Vorteile:

This software makes it easier for my department to conduct business. It gives a line of communication between our customer service department and truckers in order to ensure the customer is getting their shipments. It is eye appealing and user friendly.

Nachteile:

The notifications are sometimes delayed, on when they are going to have outages.

Antwort von Alpega

vor 5 Jahren

Hi Aimie, Thank you for taking the time to review Alpega (Transwide)! We appreciate you sharing your positive feedback and we're happy to hear our support team has been helpful. We are currently working on improving our communications around system access.

Dave
Transportation Coordinator in USA
Konsumgüter, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent Communication Tool

4,0 vor 8 Jahren

Kommentare: We were the first U.S. company to start using Transwide. We utilize the tendering product to get our orders to truckload carriers. It saves us a lot of time and errors in the tendering process. Our carriers like it a lot with the 24/7/365 system availability.

Vorteile:

Simplicity of use and clear organized transport order information for the users. Login is fast, easy to add users, TW Support is very reactive and helpful for both Shipper and Carriers. Don't have to keep changing password like a lot of systems. System updates are always done on weekends.

Nachteile:

Screen changes are a bit slow (about 15-30 seconds per screen). Scheduled down time is always planned for best time in Europe so is always during U.S. business hours.

Antwort von Alpega

vor 8 Jahren

Thanks for the great review and feedback. WE appreciate our lengthy relationship with Roquette. You never forget your "first" ;-)