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Was ist CRM Analytics?

Jetzt steht nichts mehr zwischen dir und den notwendigen Erkenntnissen. Für jeden Geschäftsanwender. Untersuche jede beliebige Kombination von Daten, erhalte sofort Antworten und teile diese mit deinem Team. Von jedem Gerät, überall, und schneller als je zuvor. Für Analysten. Liefere deinen Geschäftsanwendern neue Erkenntnisse, wie, wo und wann immer sie diese benötigen. Entdecke jede Gelegenheit in dem Tempo deines Unternehmens.

Wer verwendet CRM Analytics?

Für die tägliche Anwendung.

Du bist nicht sicher, ob CRM Analytics das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

CRM Analytics

CRM Analytics

4,3 (75)
70,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
78
6
4,1 (75)
4,1 (75)
4,1 (75)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
202
70
4,1 (6.724)
4,3 (6.724)
4,1 (6.724)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CRM Analytics

Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Daten
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Hilfe Desk-Management
Microsoft Power BI
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Daten-Connectors
Datenvisualisierung
SAP BusinessObjects Business Intelligence
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Daten-Connectors
Datenvisualisierung
Tableau
Am besten bewertete Funktionen
Datenanalyse-Werkzeuge
Drag-and-Drop
Wichtige Leistungsindikatoren (KPI)
Dataiku
Am besten bewertete Funktionen
Datenvisualisierung
Prädiktive Analytik
Workflow-Management
Qlik Sense
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Daten-Import / -Export
Datenvisualisierung
Domo
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Connectors
Daten-Import / -Export
Datenvisualisierung
MicroStrategy Analytics
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Connectors
Datenvisualisierung
Leistungskennzahlen
OpenText Magellan
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über CRM Analytics

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
49%
4
40%
3
5%
1
5%
Jovana
Jovana
Customer Success Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Salesforce software makes your daily work easier.

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I use this software to report daily work and tasks and to keep everything in the company's database, so it is easy to find and follow up later.

Vorteile:

The Salesforce software makes my daily reporting sorted and easy to find. It keeps me updated and it makes my daily tasks easy to follow up.

Nachteile:

The Software is very easy to use. I did not notice any problems so far.

Shivam
Shivam
Sr. Business Development Consultant in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

CRM Analytics for sales analysis

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

CRM analytics provides goods insights and add good value to business

Nachteile:

CRM Analytics is expensive for small and medium enterprises.

Craig
Small Business Owner in USA
Bekleidung & Mode, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

All-in-One Analytics Platform

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: As long as data integrations and some past experience using Salesforce Analytics Cloud is there, I find this tool super helpful in retargeting customers who are engaged with my marketing campaigns but need an extra nudge to buy my apparel items. Additionally, analyzing the retargeting campaigns on an ongoing basis and after they have concluded helps me use those clusters of customers for other ads I want to run in the future for a different but related items, categories or brands. If there is more technical support and training available for non-premium users, we should see a growth in value of Salesforce Analytics Cloud.

Vorteile:

I used Salesforce Analytics Cloud to analyze impact of my marketing campaigns on customer journeys. After I connected Google Analytics to Salesforce, I was able to see the data flow between the tow systems. I then created custom audiences in Google Analytics using the criteria of customers who engaged with marketing campaigns, added items to cart but didn't purchase them. Once the destination of Salesforce was added, I was able to execute campaigns against those audiences. These re-targeting ads helped reduce cart abandonments and increase conversion rates. Because of data integration and re-targeting capabilities, I could leverage Salesforce Analytics Cloud to improve sales from customers who were interested in purchasing my apparel items. This data driven strategy drove high ROI for my business.

Nachteile:

Setting up integration between Salesforce Analytics Cloud and business intelligence tools such as MicroStrategy needs development resources. There is a learning curve for users who have not used Salesforce before. Example: data extensions, APIs, etc. need to be configured according to Salesforce requirements. Coding knowledge is needed to maximize potential of data connectors. If password is forgotten, there is a long process to reset it which sometimes may involve working with Salesforce administrator or tech support. If tools like Datorama are used, integration is easier but then clients have to spend extra money to get access to those add-ons. So, premium support and integration costs are high.

Ankit
Ankit
Senior Consultant in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great analytics platform from Salesforce

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: CRM Analytics has a several customization options for visual analytics that are being used to server our clients. It is a huge plus that it can integrate the Salesforce products really well. So, if you have a Salesforce stack then this product will be an added advantage for analytics and get insights to the datasets.

Vorteile:

1. The platform is easy to use2. You can view the data on the tool itself and can make minor formatting changes over the cloud itself3. Connectivity to other systems is an add-on4. Several customization options for reporting

Nachteile:

1. It can take sometime to understand the UI of the tool2. Bit expensive and takes time to build the report

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use but has hurdles too

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Quite easy to use for the end user, could do with some improvements but is a good tool all in all

Vorteile:

It helps out your data into a visual point which helps to track news business as well as existing quotes. It links to external applications which is helpful

Nachteile:

The views can be limited sometimes so may not be able to entirely personalize the way you want to use it. You need coding knowledge in order to be able to maneuver or change things which makes it tough