Wer nutzt diese Software?

Der Zielmarkt kann in zwei Hauptbereiche unterteilt werden: 1) Franchise und/oder lokale Händler, z. B. Domino’s Pizza, Carl Zeiss 2) Corporate, z. B. PostNL, BAM

Durchschnittliche Bewertung

18 Bewertungen
  • Gesamt 4.4/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.3/5
  • Kundenservice 4.9/5
  • Funktionen 4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.8/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Marvia
  • http://getmarvia.com/
  • Gegründet 2007

Über Marvia

Marvia ist dein Ausgangspunkt für intelligente Markenverwaltungslösungen. Mit der Software können Unternehmen ihre Marketingmaterialien zentral steuern und auf lokaler Ebene veröffentlichen. Personalisiert und mit dem richtigen Inhalt. So wird sichergestellt, dass Unternehmen mehr aus ihren Marken herausholen. Marvia macht Marketing für alle in deiner Organisation zugänglich.

Marvia Funktionen

  • Distribution von Vollziehungen
  • Kampagnenmanagement
  • Kunstwerk-Management
  • Projektmanagement
  • Veränderungsmanagement
  • Workflow-Management
  • Anlagenbeteiligung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bibliothek von Vermögenswerten
  • Dateikonvertierung
  • Kategorisierung von Vermögenswerten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Metadata-Management
  • Mobile App
  • Suchen / filtern
  • Versionskontrolle
  • Workflow-Management
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Content-Management
  • Digitales Vermögens-Management
  • Genehmigungs-Workflow
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Marken-Management
  • Marketingkalender
  • Planung der Aktivitäten
  • Spesenmanagement
  • Strategische Planung

Die hilfreichsten Reviews für Marvia

Improving local marketing campaigns

Bewertet am 21.1.2020
Stefan M.
LSM Manager
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have benefitted in a great way by using Marvia, but I believe there are still a lot more benefits to gain and Marvia is always working with us to see and understand how we can gain those benefits.

Vorteile: The software enables us to provide our franchisees the possibility to develop local marketing activities and campaigns, while the HQ is able to control the quality of the designs that are being used locally without costing to much time. In addition, the ordering and distribution process of materials for national campaigns is completely automated and offers a lot possibilities for personalization to franchisees.

Nachteile: In the beginning I did not really like the user interface, but that has been updated in the meantime and looks very nice right now and is always subject of constant improvements.

Perfect branding tool

Bewertet am 31.10.2019
Frank B.
Marketing advisor
Freizeit, Reisen & Tourismus, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Thanks to Marvia's template tool we were able to make sure that our locations don't put up homemade A4's anymore. All communication, mostly posters, is now all in Stayokay branding. Besides the fact that this is nicer to look at, it also gives the professional feel we were looking for. There is a consistent representation of the Stayokay brand. In addition, our hostels can now also work quickly. They are no longer dependent on a designer. They can immediately log in themselves and start working with the templates. This way they can create and print a poster themselves within 15 minutes.

Vorteile: - Easy to use
- Lot's of possibilities
- Flexible in making changes to templates
- Great way to make branding more visible
- Amazing customer service

Nachteile: - Complex templates are sometimes hard to implement

The Perfect Tool to Strengthen Your Branding

Bewertet am 31.10.2019
Vicky M.
Marketing Coordinator
Freizeit, Reisen & Tourismus, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: We are a network of hostels with more than 50 hostels across Canada. We changed our branding more than two years ago and, since then, we have had great difficulty monitoring the brand assets across the country. However, Marvia's installation in our hostels has solved this problem quite quickly. Moreover, the customer experience provided by the team is outstanding. Our customer success manager, Maarten, has always been very proactive and has answered all our questions with kindness and rapidity. The integration has been easy and smooth!

Nachteile: Marvia's integration can sometimes be quite tricky and difficult, but the team's professionalism and expertise make it easier.

Create and share with Marvia!

Bewertet am 15.11.2019
Danny D.
CEO
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The Marvia team really excels in client service.

Vorteile: The structured overviews and the possibility to share our creations with the client works very nice!

Nachteile: Creating the templates takes a little bit of time. Keep in mind the timeframe when implementing templates.

Quick support and proactive organisation

Bewertet am 13.11.2019
Maud V.
Marketing Specialist
Konsumgüter, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Proactive organisation which works along the needs of their customers.

Vorteile: The software can be implemented in different ways within the company aligned with your own needs. We use for example the webshop, a databank and the contenteditor. If there are any questions, they have a quick response time and are open to help you out.

Nachteile: Marvia is open to feedback and focused on their customers needs. Therefore, the elements we like the least are in development at the moment in order to improve them.

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