Was ist Gorilla Expense?

Gorilla Expense vereinfacht die Ausgabenabrechnung durch eine saubere, einfache, aber leistungsstarke Anwendung, bietet somit eine vollständige Transparenz der Reise- und Spesenausgaben und bietet Einsparungen durch die Automatisierung des Ausgabenmanagements.

Gorilla Expense wurde vom CIO Review Magazine als einer der 10 vielversprechendsten Microsoft-Dynamics-Lösungsanbieter 2019 sowie als einer der 10 vielversprechendsten Sage-Lösungsanbieter 2019 ausgewählt.

Wer verwendet Gorilla Expense?

Unternehmen jeder Größe, von KMU bis hin zu großen globalen Unternehmen, die eine robuste Integration und Transparenz ihrer Reise- und Spesenausgaben benötigen.

Wo kann Gorilla Expense bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Gorilla Expense
  • Ansässig in Duluth, USA
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Irland, Kanada, Neuseeland, Singapur und 2 weitere

Sprachen

Englisch, Französisch

Über den Anbieter

  • Gorilla Expense
  • Ansässig in Duluth, USA
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Irland, Kanada, Neuseeland, Singapur und 2 weitere

Sprachen

Englisch, Französisch

Gorilla Expense – Videos und Bilder

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Gorilla Expense

4,00 $/Jahr
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Nicht verfügbar
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4,99 $/Monat
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5,25 $/Monat
Kostenlose Version
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Gorilla Expense Funktionen

  • Belegmanagement
  • Budgetierung/Prognosen
  • Erstattungs-Management
  • Firmenkarte
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Kostenverfolgung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Upload mobiler Kaufbelege
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Alternativen für Gorilla Expense

An employee expense management solution that allows users to digitize expenses, expense reports, and mileage tracking.
Mit BizAway können Unternehmen ihre Geschäftsreisen dank einer intuitiven Schnittstelle kontrollieren und ihre Ressourcen optimieren. Erfahre mehr über BizAway
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Bewertungen über Gorilla Expense

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
75%
4
21%
3
4%
1
1%
Mike
Mike
Operations Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Expense Tool

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Great tool, very fast and accurate

Vorteile:

The ease of using! The entire process is user friendly

Nachteile:

Nothing, very easy to use. Can complete via mobile phone or desktop which makes processing and submitting report remote great.

Maddie
Maddie
System Administrator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

It facilitates the approval of travel expenditures for executives

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: The learning curve has been really low. So much so that we've begun accepting corporate credit card purchases as well. The process of integrating was simple, and we've seen a significant improvement in the efficiency of our expenditure reimbursements. With the help of Gorilla Expense, I was able to keep track of all of my company spending in one place.

Vorteile:

When it comes to cost reimbursement, GorillaExpense is a breeze to work with. My favorite feature is being able to see exactly how much money I have left and how much money I've already spent. This mat is extremely durable and easy to use. When I work out, I use it all the time. It won't rip or tear, and it's quite long-lasting, too. Recommend highly.

Nachteile:

There's only one thing that annoys me: copying prior code requires you to scroll down and locate it, rather than just picking up where you left off when using the same code.

Bin
school psychologist in USA
Bildungsmanagement, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Not user-friendly

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Fair.

Vorteile:

We could submit applications through both website and apps, I guess.

Nachteile:

As an employee, I used the website, instead of its app, to file applications for expense reimbursement. I used about two to three times a year. I found it not user-friendly. It usually took an hour or longer for me to file the application for reimbursement because the receipt I submitted has to be in certain format (I don't remember which one it is required) and I could not upload the invoice I received (e.g., Amazon). The instruction was not helpful either. This being said, this feedback is based on my experience using website. not app.

Antwort von Gorilla Expense

vor 2 Jahren

Hey Bin, If you continue to have issues with Amazon receipt, please write to us at support@gorillaexpense.com and we will be happy to assist you. Thanks

laura
accounting supervisor in USA
Hausmeisterservice, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Making a move to be paperless

4,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Overall we've been pleased with Gorilla and have always had great customer service in helping when we've needed it for technical issues. The slowdown of having to wait for a screen to catch up once saved button is hit is a bit frustrating.

Vorteile:

We like the ease of taking pics of receipts instead of having to hang on to them. Users can code the transactions right away and not have to hold on to the receipt or worry about losing it or forgetting what it was for.

Nachteile:

Transitions between screens tend to be very slow when saving transaction info.

Eric
Tech engineer in Kanada
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good app, can be slightly improved

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Goog experience in general

Vorteile:

Very user friendly, easy to understand. Can reuse some previous data, which is time saving

Nachteile:

Should be able to search everywhere in the fields by project name, instead of only by alphanumerical order. Also, the app permit sometimes uses for time sheets, but sometimes (like today), only expenses and reports are available. Also, is it possible to add a feature to enable a copy an already approved expense to create a new one, like cell expenses that is coming back every month?