NextBuy

von NextBuy

4.5 / 5 5 Bewertungen
NextBuy

Wer nutzt diese Software?

Purchasing platform designed for small & medium-sized businesses. NextBuy supports all industries.

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • NextBuy
  • http://www.nextbuy24.com
  • Gegründet 2011

Über NextBuy

NextBuy is built in modules to give you only what you really need. The system covers various procurement processes and connects buyers and suppliers in one integrated platform. Source new suppliers or import your internal database, send RFx, compare offers and choose the best one. Set up Purchase Request workflow and use product catalogues. Track your supplier activities, monitor delivery and get reports based on over 25 KPIs. All in one SaaS solution.

NextBuy Funktionen

  • Ausgabenmanagement
  • Bedarfsmanagement
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestell-Management
  • Compliance Management
  • Inventarverwaltung
  • Lieferanten-Management
  • Rechnungsverarbeitung
  • Vertragsmanagement

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für NextBuy

Intuitive and easy to use, powerful software with great customizable approval workflow

Mit Google übersetzen Bewertet am 11.3.2018
Renata I.
Procurement Development Consultant
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: NextBuy supports the entire procurement process. Easy navigation and customizable fields offer flexibility for specific company needs. I like supplier management functionalities (huge database, evaluation functionalities), approval workflow, eTenders and eAuctions which reduce significantly phone calls, emails and use of excel.

Nachteile: Analytic and reporting tools could be improved to provide more comprehensive insights and predictions.

Good app

Mit Google übersetzen Bewertet am 11.8.2018
Controlador de obra montaje mecánico
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I liked it a lot, it was very helpful with my suppliers but I think it can improve

Vorteile: What I liked the most was being able to follow up with my suppliers. the concept of software is excellent

Nachteile: I would like you to have the option to follow up with my clients as well as for suppliers

Lies weitere Bewertungen