Was ist Restaurant365?

Die Restaurantverwaltungssoftware Restaurant365 wird verwendet, um die wichtigsten Restaurantabläufe effizient zu verwalten. Erlebe mehr Kontrolle und Transparenz über die Lebensmittel- und Arbeitskosten, automatisiere mühsame Buchhaltungsaufgaben und greife auf eine robuste Berichterstattung zu. Auf Daten kann in Echtzeit über die leistungsstarken POS-Integrationen und den exzellenten Support zugegriffen werden. Restaurant365 ist cloudbasiert, sodass deine Informationen immer zugriffbereit sind, um die Buchhaltung, Inventarerstellung, Terminplanung und Monatsabrechnung zu vereinfachen.

Wer verwendet Restaurant365?

Verwalte die Buchhaltung, das Inventar und die Planung auf einer Plattform mit außergewöhnlicher Berichterstattung. Integriere die Software direkt in POS-Systeme, Banken und Anbieterunternehmen. Ideal für Restaurantgruppen mit mehreren Standorten.

Wo kann Restaurant365 bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Restaurant365
  • Ansässig in Irvine, USA
  • 2001 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Restaurant365
  • Ansässig in Irvine, USA
  • 2001 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Restaurant365 – Videos und Bilder

Restaurant365 Software - 1
Restaurant365 Software - 2
Restaurant365 Software - 3
Restaurant365 Software - 4
Restaurant365 Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Restaurant365
Restaurant365 Software - 1
Restaurant365 Software - 2
Restaurant365 Software - 3
Restaurant365 Software - 4
Restaurant365 Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Restaurant365 vergleichen

Restaurant365

249,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
499,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
75,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Restaurant365 Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anlagegegenstand-Management
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestell-Management
  • Buchhaltung
  • Budgetierung/Prognosen
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Daten
  • Einkauf & Empfang
  • Finanzberichterstattung
  • Forderungen
  • Hauptbuch
  • Inventarverwaltung
  • Kontenabgleich
  • Kostenmanagement
  • Kostenverfolgung
  • Küchen- / Menü-Management
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Menü-Planung
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Online-Zeiterfassung
  • Projektbuchhaltung
  • Rezept-Management
  • Schichttausch
  • Urlaubsverwaltung
  • Verbindlichkeiten
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Restaurant365

Laut Hersteller die vielleicht umfassendste verfügbare Buchhaltungssoftware. Alles inklusive. Besuche die Website des Anbieters. Du besitzt die Software und die Daten.
Komplette moderne ERP-Lösung – Buchhaltung, Vertrieb, CRM und mehr. SaaS oder auf deinen Servern. Mobile Option verfügbar, keine Pro-Nutzer-Preisgestaltung.
Furious ist eine umfassende und intuitive Lösung zur Verwaltung und Steuerung deiner Teams, deines Dienstleistungsunternehmens oder deines Start-ups.
ERP-Software für Job-Shops, kundenspezifische und gemischte Hersteller*innen sowie Auftragsfertiger*innen.
Factorial optimiert die HR-Prozesse in jeder Phase des Mitarbeiterlebenszyklus, damit HR sich auf das Wesentliche konzentrieren kann. Erfahre mehr über Factorial
Die führende Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen.
Smart work management, from complex projects to simple jobs . Plan, Schedule and Complete work using a smooth user interface and apps.
Integrierte Projektbuchhaltungs-, Zeit- und Ausgaben- sowie Abrechnungssoftware für Architekturbüros.
Skalierende Außendienst-Plattform in der Cloud für die Cloud entwickelt, die auf allen mobilen Geräten für den Einsatz im Außendienst leicht funktioniert.
AccelGrid is a business management suite that helps distribution and manufacturing companies become more efficient and profitable.
Einfaches All-in-one-Tool für dein Unternehmen, inklusive CRM, Angebotserstellung, Abrechnung, Projekte, Personalwesen...
BigTime ist für professionelle Dienstleistungsunternehmen gedacht, die einen tieferen Einblick in ihre wichtigsten Ressourcen, ihre Gewinne und ihre Produktivität benötigen.
Eine komplette ERP-Lösung mit integriertem CRM: keine manuelle Arbeit und keine Tabellenkalkulationen mehr.

Bewertungen über Restaurant365

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,0
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
42%
4
42%
3
8%
2
8%
Bruce N.
CFO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

CFO review of Restaurant 365

5 vor 3 Jahren

Kommentare: One of the best aspects of Restaurant 365 is that the accounting tool allows for custom periods so that P & L statements can be easily compared to budgeted projections. This feature allows our managers to adjust to line item expenses on a daily and weekly basis. Although no new software integration comes without some pain, Restaurant 365 is now permanently ingrained in our culture.

Vorteile:

The accounting and GL is stronger than any other combined analytic and accounting software I have reviewed. The budgeting tool is excellent. I greatly enjoy the ease at which data can be exported to Excel and reimported back into Restaurant 365. Overall, Restaurant 365 has help me train my operation managers to become business managers!

Nachteile:

Does not handle credit card tips paid out in server and bartender paychecks.

Caleb R.
IT Manager in USA
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

On the way

4 vor 3 Jahren

Kommentare: We have streamlined our accounting process. It still needs work, but it's much better than using quickbooks online. We use the invoicing, payments, and inventory weekly if not more frequently.

Vorteile:

Ease of use, in depth customization and all of the information that you can need for restaurant management

Nachteile:

Bugs, crashes, faulty features, but that's about it

Cailin H.
Financial Analyst in USA
Restaurants, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Not Quite There Yet

2 vor 3 Jahren

Kommentare: Our overall experience with Restaurant365 has been less than stellar. Adoption and setup took a long time. Support issues are not handled quickly, and there has only been one instance where a support person agreed to speak with me over the phone - they almost always limit communication to emails, which can take longer and is hard to fully explain the problem. I also feel that the system is very inconsistent. We have experienced issues with the entire site being down during our accounting close week, which is very frustrating considering all of our financial reporting and data is housed in this system. I think this software *could* be great but it needs a lot of work and testing to get there.

Vorteile:

I like that 365 gives us the ability to share real-time financial information with the site level teams. They can run an Income Statement for the current period at any time without having to wait for our team at corporate to publish financials.

Nachteile:

There are too many features that aren't available yet or don't quite work as expected. When I use this software I feel like I'm using an unfinished product. For example, the workflow approval for invoices has taken a very long time to release and it still does not always work correctly. Also, we've had issues with units of measure not converting correctly on reports, which was a back-end issue and took weeks for developers to fix. Lastly, we've had many issues with Stock Counts including odd, unexplainable pricing changes and counts that seemed to disappear after a 365 support person "looked into" our issue.

Robert M.
Controller in USA
Restaurants, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Restaurant365 Review

4 vor 3 Jahren

Kommentare: Having a cloud based software is the way to go! You get the benefits of accessing the system anytime, anywhere. Our operations team can now access their P&L's and they love it! Being able to drill down into the P&L's and Balance sheet is simple and the analytics in the reports are very useful. Unfortunately we are not able to be POS integrated so we cannot use the software to it's full advantage but from what we get out of it right now it is a step above where we use to be. It's an innovative company that is always looking to better the product and frequently releases new features. Overall a great product and would recommend!

Vorteile:

Pros include - cloud based system, unlimited amount of users, ability to have invoice images attached to invoice entry, bank reconciliations are quick & efficient and rock our socks off, there are multiple reports available that are pre-built and can be customizable, the ability to drill down into P&L's and balance sheets has taken our team to the next level with auditing financial statements.

Nachteile:

Some of the cons we have experienced is that the dev team can't fix issues in a timely manner. We'd like issues resolved quicker but it may take more time than we hope. We wish the search function was a little better. You can search anything but in order to get results you have to know how it was entered into the system.

Michael N.
Finance Manager in USA
Restaurants, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Review from a Finance Manager

4 vor 3 Jahren

Kommentare: Our overall experience with the software has been great. It integrates nicely with our other systems, like our POS and invoicing system. We as a company may not be fully utilizing the software and trying to retroactively getting different sections up to date takes a long time, if you have multiple concepts. The system runs slow at times but it is nice to be able to see and analyze all of our financials under one login unlike quickbooks in which you have to switch back and forth between logins to see your different locations.

Vorteile:

I like that it easily integrates with Toast and Aloha POS. It is also very good at breaking down the different financial statements like the profit and loss and balance sheet. If you have multiple locations, it is nice to see everything in a single login and that you don't have to switch back and forth between locations.

Nachteile:

If you don't have a little financial background it may be a little hard to navigate the software. The software is nice and comprehensive but if you come in as a user after everything has already been set up, it is a little hard to understand. I would like the training materials to be a little easier to understand or at least have videos. Sometimes the software can run slow which can be inconvenient if you are trying to do things in a quick manner.