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Was ist Restaurant365?

Die Restaurantverwaltungssoftware Restaurant365 wird verwendet, um die wichtigsten Restaurantabläufe effizient zu verwalten. Erlebe mehr Kontrolle und Transparenz über die Lebensmittel- und Arbeitskosten, automatisiere mühsame Buchhaltungsaufgaben und greife auf eine robuste Berichterstattung zu. Auf Daten kann in Echtzeit über die leistungsstarken POS-Integrationen und den exzellenten Support zugegriffen werden. Restaurant365 ist cloudbasiert, sodass deine Informationen immer zugriffbereit sind, um die Buchhaltung, Inventarerstellung, Terminplanung und Monatsabrechnung zu vereinfachen.

Wer verwendet Restaurant365?

Verwalte die Buchhaltung, das Inventar und die Planung auf einer Plattform mit außergewöhnlicher Berichterstattung. Integriere die Software direkt in POS-Systeme, Banken und Anbieterunternehmen. Ideal für Restaurantgruppen mit mehreren Standorten.

Restaurant365 Software - 1
Restaurant365 Software - 2
Restaurant365 Software - 3
Restaurant365 Software - 4
Restaurant365 Software - 5

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Restaurant365

Restaurant365

4,1 (65)
316,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
93
1
3,9 (65)
4,0 (65)
3,8 (65)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
475,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
348
13
3,8 (1.469)
3,8 (1.469)
3,7 (1.469)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Restaurant365

NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Duplizierte Zahlungswarnung
Kontenplan
Scheckausstellung
Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Chancenmanagement
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
QuickBooks Desktop Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Finanzberichterstattung
Gewinn-und Verlustrechnung
Restroworks
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Verkaufsberichte
für Restaurants
PayPal Zettle
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
QuickBooks Desktop Pro
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Einkommen & Bilanz
Hauptbuch
QuickBooks Online
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Rechnungserstellung
QuickBooks Online Advanced
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Gewinn-und Verlustrechnung
Rechnungshistorie
Striven
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzmanagement
Inventarverwaltung

Bewertungen über Restaurant365

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
3,8
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
48%
4
31%
3
11%
2
6%
1
5%
Charles
Operations Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Unbeatable Inventory Management

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: There are countless benefits to using Compeat. It is excellent for large operations with high volume sales.

Vorteile:

Once set up for your location is complete it makes managing inventory and ordering from vendors incredibly simple. You will be able to locate problem areas quickly.

Nachteile:

Set up is extremely time consuming and you will definitely pay for the benefits it provides.

Caleb
IT Manager in USA
Restaurants, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

On the way

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We have streamlined our accounting process. It still needs work, but it's much better than using quickbooks online. We use the invoicing, payments, and inventory weekly if not more frequently.

Vorteile:

Ease of use, in depth customization and all of the information that you can need for restaurant management

Nachteile:

Bugs, crashes, faulty features, but that's about it

Allison
General Manager in USA
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Feeling Lost

3,0 letzten Monat Neu

Kommentare: I am hopeful to get started and rolling in R365, but have a feeling it will be a long road before that happens due to their lack of communication or willingness to help a brand new customer.

Vorteile:

Restaurant 365 is a great cost cutting and accounting management tool. The third party implementation team is engaged and very helpful

Nachteile:

The process for customer service starts and ends with sales, which had many false promises. - Incorrect billing dates and cycles - Bank connection issues, that were raised in sales call and promised to not be an issue are not a huge issue. - No one managing the onboarding process. AP Payments beginning 5 weeks past go live date. - multiple "tickets" that have never been resolved - lack of being able to speak with anyone about resolving me issues.

Robert
Controller in USA
Restaurants, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Restaurant365 Review

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Having a cloud based software is the way to go! You get the benefits of accessing the system anytime, anywhere. Our operations team can now access their P&L's and they love it! Being able to drill down into the P&L's and Balance sheet is simple and the analytics in the reports are very useful. Unfortunately we are not able to be POS integrated so we cannot use the software to it's full advantage but from what we get out of it right now it is a step above where we use to be. It's an innovative company that is always looking to better the product and frequently releases new features. Overall a great product and would recommend!

Vorteile:

Pros include - cloud based system, unlimited amount of users, ability to have invoice images attached to invoice entry, bank reconciliations are quick & efficient and rock our socks off, there are multiple reports available that are pre-built and can be customizable, the ability to drill down into P&L's and balance sheets has taken our team to the next level with auditing financial statements.

Nachteile:

Some of the cons we have experienced is that the dev team can't fix issues in a timely manner. We'd like issues resolved quicker but it may take more time than we hope. We wish the search function was a little better. You can search anything but in order to get results you have to know how it was entered into the system.

Michael
Finance Manager in USA
Restaurants, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Review from a Finance Manager

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Our overall experience with the software has been great. It integrates nicely with our other systems, like our POS and invoicing system. We as a company may not be fully utilizing the software and trying to retroactively getting different sections up to date takes a long time, if you have multiple concepts. The system runs slow at times but it is nice to be able to see and analyze all of our financials under one login unlike quickbooks in which you have to switch back and forth between logins to see your different locations.

Vorteile:

I like that it easily integrates with Toast and Aloha POS. It is also very good at breaking down the different financial statements like the profit and loss and balance sheet. If you have multiple locations, it is nice to see everything in a single login and that you don't have to switch back and forth between locations.

Nachteile:

If you don't have a little financial background it may be a little hard to navigate the software. The software is nice and comprehensive but if you come in as a user after everything has already been set up, it is a little hard to understand. I would like the training materials to be a little easier to understand or at least have videos. Sometimes the software can run slow which can be inconvenient if you are trying to do things in a quick manner.