Wer verwendet Myphoner?

Jeder, der Kaltakquise/Telemarketing als Teil seiner Verkaufsstrategie einsetzt.

Was ist Myphoner?

Myphoner bietet eine neue Sichtweise darauf, wie Software für Kaltakquisekampagnen und die Nachverfolgung potenzieller Kunden funktionieren sollte.

Rufe eine Liste von Leads auf effiziente und einfache Wiese durch. Mit dem Power Dialer von Myphoner kannst du den nächsten Lead in deiner Warteschlange automatisch und ohne Verzögerung anrufen.

Dank der auf Warteschlangen basierenden Weiterleitung von Leads und der dynamischen Lead-Verteilung verlierst du keinen Umsatz.

Myphoner – Details

Myphoner

https://www.myphoner.com/

Gegründet 2013

Myphoner – Kostenübersicht

Myphoner bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Myphoner ist ab 14,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

14,00 $/Monat
Preisinformationen

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

Myphoner Funktionen

Call Center Software
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anruftext-Aufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat
Eskalationsmanagement
Gemischtes Call-Center
Inbound Callcenter
Kampagnenmanagement
Manuelles Wahlsystem
Outbound-Callcenter
Progressives Wählersystem
Prädiktive Wähler
Sprachdialogsystem (IVR)
Warteschlangenmanagement
Anrufaufzeichnung
Anrufplanung
Anruftext-Aufzeichnung
Anrufverteilung
CRM
Power Dialer
Preview Dialer
Progressives Wählersystem
Prädiktive Wähler
Kampagnenmanagement
Lead Scoring
Lead Segmentierung
Lead-Distribution
Lead-Erfassung
Lead-Pflege
Pipeline-Management
Planungs-Tools
Quellen-Nachverfolgung
Verfolgung von Interaktionen

Myphoner – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 84 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,7/5
Kundenservice
4,7/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Tayler U.
Owner/Director of systems operations
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.6.2019

"Great system for business development teams"

Kommentare: Myphoner allows our business development team to reach out to many prospects in a short period of time. Helps the team be proactive in following up with prospects. We have looked at many cold calling systems and this one wins in almost every category. Our team loves it.

Vorteile: 1) ease of use
2) highly customizable
3) makes calling cold leads a breeze
4) their team has a hands on approach to help make the software work for you.

Nachteile: 1)they had no phone dialer..but have now included it.
2) integrations with other crms

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.6.2019
Tyler J.
Sales Manager
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.9.2019

"Best Cold Calling Software For Scorching Through Leads"

Kommentare: The speed at which my cold callers are able to call is my primary concern. Optimizing their time by having them go through more dials on a daily basis was a HUGE selling point when we considered MyPhoner.

Vorteile: My favorite pro about this software is that it makes it easy for a team of 10 cold callers to all work out of the same pipeline without stepping on each other's toes. The way the software feeds ANY caller the next due prospect in the list makes it better for each other caller - no callers need to worry about exhausting the same lead too many times without making contact with the prospect.

Nachteile: My only complaint would be the call tracking analytics - they seem to always be slightly off from our internal phone software's tracking analytics.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.9.2019
Aditya B.
Business Development Specialist
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.7.2019

"Value for money for sellers"

Kommentare: The software has helped me improve on the followups. Also, consolidate the database coming from different sources at one place.

Vorteile: Easy navigation. All info is visible in one go without any need to scroll.
Helpful for setting up followups for the sellers.

Nachteile: Needs integration with the CRM's like salesforce
A mobile app would be helpful.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.7.2019
Max A.
Director
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2020

"Invaluable for business growth"

Vorteile: Fantastic to keep track of lead contacts and maximise the potential to turn them into clients. Its intuitive functionality helps to optimise time spent organising and actioning lead follow up.

Nachteile: I would like to be able to send mass emails to lead list's and track their interaction.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2020
Ruth C.
Telesales
Telekommunikation, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2020

"MyPhoner and Telemarketing"

Kommentare: I am working on Telemarketing and compared with other CRM's used for this, I find this the simplest and easiest to use.

Vorteile: As I am only a user within our business structure, I can only comment on that factor. Very easy to use, wish there was more info available on its use...some areas of reporting could be made a little clearer, but overall I love it.

Nachteile: I believe there could be an improvement in the duplication area. When the company is working with several different clients that may have the same contact, this can be very frustrating to have them all come up, even when you do not have access with that particular list...if you just want to find the duplicates within a particular list, that is all you want not ones from other companies.
I am personally having trouble with scheduling...my calls do not come up as scheduled and yet I am doing exactly the same as another co-worker in the same company, in the same list, I find this very frustrating as well and cannot seem to find out why, even when googling.

Antwort des Softwareanbieters

von Myphoner an 8.5.2020

Hi Ruth, thanks for your kind words.

I just wanted to let you know that we have scheduled implementation of improvements to deduplication so it better covers the needs of agencies like yours.

Also, if your queue behaves differently than your co-workers', check your queue settings - perhaps you disabled enqueueing scheduled leads?

Remember, you can always look in our helpdesk at https://myphoner.help or write to us on support@myphoner.com.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2020