Dinerware POS

Dinerware POS

von Dinerware

Wer verwendet Dinerware POS?

Dinerware software is designed for flexibility. Dinerware is a perfect fit for table service, fine or casual dining, as well as quick service restaurants. It's also ideal for bar and nightlife.

Was ist Dinerware POS?

Dinerware restaurant POS software was created to help bars and restaurants run smoothly from the restaurateurs point of view. Our vision is to make hospitality POS radically easier to use and more reliable, while constantly innovating and supporting an open platform for integration. Dinerwares intuitive user interface lets you spend less time in front of a computer screen and more time with your guests, and our solid technological platform ensures high reliability you can count on.

Dinerware POS – Details

Dinerware

http://www.dinerware.com

Dinerware POS – Kostenübersicht

Dinerware POS bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Dinerware POS Funktionen

Gastronomie Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Berichterstattung / Analyse
Integrierte Buchführung
Inventarverwaltung
Küchenmanagement
Menüverwaltung
Mitarbeitermanagement
Reservierung-Management
Tabellenverwaltung
Verkaufspunkt POS
Wartelisten-Management
Berichterstattung / Analyse
Geschenkkarten-Management
Getrennte Kontrollen
Inventarverwaltung
Kontrollen aufteilen
Liefermanagement
Mobiler Zugriff
Online-Bestellung
Tabellenverwaltung
Treueprogramm
Trinkgeld-Management

Dinerware POS – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 5 Nutzerbewertungen

Gesamt
2,8/5
Benutzerfreundlichkeit
4,4/5
Kundenservice
3/5
Funktionen
3,8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Emilia S.
Server
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.9.2017

"I have used this software working at a restaurant."

Kommentare: This software helps a lot in organizing orders.

Vorteile: The software is self explanatory. It is easy to use and easy to grasp. It helps run the restaurant smoothly.

Nachteile: The software font is not exactly the more aesthetically pleasing. A better text font would be appreciated.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.9.2017
Troy L.
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.3.2017

"Easy to use, robust POS for the service industry"

Kommentare: The new gold standard in service industry POS. Specials, discounts, deep menus... split checks/tables, everything you need to run your bar/cafe/restaurant/coffeshop

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.3.2017
Cailin H.
Financial Analyst
Restaurants, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.4.2019

"Not a Reliable System"

Kommentare: My company has not had a good experience with Dinerware and will be searching for a new POS System.

Vorteile: As an analyst who mostly uses this software to collect data from our restaurants I do like some of the reports that are available in Home Office. I have the ability to view everything from sales and transaction details to product mix and employee time sheets.

Nachteile: We seem to constantly have issues with the software being down at our restaurants. Home Office often doesn't work for certain locations or if it does, reports will take forever to run. Also, I hate the fact that I can't log in once to see all restaurants together. I have to log out and back in to switch between stores which is a huge pain and a waste of time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.4.2019
Trent A.
Owner
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2019

"POS (doesn’t stand for point of sales with Dinerware)"

Kommentare: This has been the worst experience you could imagine. The tech support is a joke. Nobody knows the software.

Vorteile: It seemed to do everything that most POS systems do and the company flipped our existing system for no money (except 3 additional terminals $9500) for the same monthly maintenance fee as I was paying on a 11 month old system.

Nachteile: The reports and boh system are horrible.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2019
Connie S.
owner
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2015

"Expect to buy a whole new system every 3 years"

Kommentare: I've used this software for over 14 years in my restaurant. The interface is easy and there are lots of programming options which makes it attractive, but it runs on Microsoft-based software so we have had to buy a whole new computer system every 3-4 years because the whole thing melts down!
They have telephone tech service for which I pay $70/month (if they have to come out to my restaurant, it costs WAY more!). By the time they get back to me (6-7 hours on average), I've already either fixed it myself or had one of my tech buddies come out to fix it.
LOTS OF BUGS in the system. The last time change to daylight savings time, our whole system inexplicably reverted to 2002 (!!!) and we lost all of our tickets for the entire day!
We are now about to buy yet another new POS system (this last one melted down after just 3 years). We are NOT going to buy Dinerware again. Having to spend $4000 every 3 years on a new POS system is unacceptable.
Dinerware is now owned by Heartland, a huge mega credit card processing company, so their service is totally impersonal.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2015