Was ist Invoiced?

Invoiced ist eine Plattform, die Unternehmen dabei hilft, schneller bezahlt zu werden, weniger Zeit für den Zahlungseinzug zu verschwenden und ihrem Kundenkreis eine bessere Zahlungserfahrung zu bieten. Mit mehr als 20.000 Kunden in 92 Ländern und nahezu 50 Milliarden US-Dollar an bearbeiteten Forderungen leistet Invoiced bei der Automatisierung der Debitorenbuchhaltung Pionierarbeit. Invoiced hat seinen Sitz in Austin, Texas und ist auf Capterra die am besten bewertete Plattform für die Automatisierung der Debitorenbuchhaltung, Branchenführer bei G2 Crowd und ein offizielles Mitglied des Forbes Finance Council.

Wer verwendet Invoiced?

Invoiced funktioniert für Unternehmen jeder Größe. Die Lösung ist sowohl für kleine als auch für große Unternehmen geeignet.

Wo kann Invoiced bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Invoiced
  • Ansässig in Austin, USA
  • 2012 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Invoiced
  • Ansässig in Austin, USA
  • 2012 gegründet
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Invoiced

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Invoiced Funktionen

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Abonnementverwaltung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anmeldung / Onboarding
  • Anpassbare Rechnungen
  • Berichterstattung und Statistik
  • Dashboard
  • Debitorenbuch
  • Drittanbieter-Integration
  • Finanzberichterstattung
  • Forderungen
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundenaussagen
  • Mahnwesen-Management
  • Mehrere Währungen
  • Mehrere Zahlungsmöglichkeiten
  • Mobile Zahlungen
  • Nutzungsverfolgung/-analyse
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • Rabattmanagement
  • Rechnungserstellung
  • Rechnungshistorie
  • Rechnungsverarbeitung
  • Self-Service Portal
  • Steuerrechner
  • Teilzahlungen
  • Tracking offener Rechnungen
  • Verarbeitung überprüfen
  • Wiederkehrende Rechnungen
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zahlungseinzug
  • wiederkehrende Zahlungen mehrerer Zeiträume
  • Überzahlung-Verarbeitung

Alternativen für Invoiced

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Bewertungen über Invoiced

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
78%
4
19%
3
3%
1
1%
Zeke
Zeke
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great platform for running automated invoicing

5,0 vor 12 Monaten

Kommentare: For the most part, I have had a very positive experience.

Vorteile:

The software is very easy to use and has a nice clean interface.

Nachteile:

Occasionally there are features that are removed and then not added back. Such as the Monthly Recurring Revenue metric. I used to be able to move payment dates out a few days and then back depending on what the client needs. This is no longer possible now.

Jaclyn
CFO in USA
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Calling all businesses on a subscription business models!

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I love the organization this software offers. I am easy able to track all of my invoices, payments, refunds, credits etc all in one place. I love having the ability to make notes on my customer accounts for another person to pick up where I left off or just to remind myself! The overall aesthetic matches our brand and I will continue to use this product for a long time.

Nachteile:

Although almost perfect, there are several things I would add to Invoiced. I do not love the inability to view my upcoming revenue for all my upcoming subscriptions. Currently, I have to download an excel sheet, total the column and forecast what next month's revenue will be. I am also not able send invoices to select clients. This is a necessity as not all my clients want a receipt/invoice. I can't turn it off or on for specific clients so I want my customer specific settings.

Verifizierter Rezensent
CEO of skingorge in Pakistan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Invoiced- Billing tool

4,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Overall, it is good software.

Vorteile:

It is easy to use and set up. The dashboard is simple, and fits to any screen size, and the main layout is super easy to use. Its amazing feature not only save your time and money but also make clients happy. They simply made billing experience great and super easy.

Nachteile:

As the monthly fee for the basic plan is $100 which add up. It is expensive for small business with limited revenue. Otherwise, it is an EXCELLENT tool for more established organization.

Dana
Dana
Chief Operating Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Decent Concept, Horrendous Execution

1,0 letztes Jahr

Kommentare: Everything was working fairly well until October 2020. Invoiced rolled out an update to their Quickbooks Online connector and broke the planet. Instantly, the software began reporting hundreds of reconciliation errors. After reaching out to their support team, we were made to believe that we were the only client experiencing these issues, and were assured that they would be corrected quickly. Two and a half months later, we were still experiencing the same issues, and continued finding new problems that were caused by their software update. We had six different open support tickets to address various large problems that were affecting our business negatively. Our clients were not being billed as expected or were not being charged at all, the software began unexpectedly injecting new sku's within Quickbooks, and parts of their product no longer worked. We reached out to a few other companies that were also using invoiced.com and learned that they were experiencing the EXACT issues that we were experiencing! Then, came the fix. One would think that we would have been notified that anupdate was forthcoming, since we had an open ticket and had been living with these problems for months! Nope. We logged in one day, and learned that they injected hundreds of journal entries into our accounting system that were wrong and misstated our financials. It took us 20+ hours to correct this mistake. As of the date of this review, we are still experiencing many of these issues.

Vorteile:

When we began using invoiced.com, it worked fairly well. Like any SaaS product, we encountered minor bugs and idiosyncrasies that didn't bother us very much. We used most of the product features and are well-versed in some of the advanced "capabilities." However, in the end, their solution caused more problems for us than it solved.

Nachteile:

Their client support is non-existent, their software developers break things constantly, and basically, they can't get out of their own way. They do not seem to recognize that their incredibly invasive software sits in the exact center of the most important functions for any business - cash collections and communications with customers. On more occasions than I am able to list here, our clients have been negatively affected by their incapacity to do the most basic cash collection, communication, and data syncing activities competently and consistently.

Emily
Customer Success Manager in USA
Internet, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Amazingly Easy to Use

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It's very easy to keep track of overdue payments. It's very customizable. The site has a clean feel, and it's pleasant to look at (and when you crunch numbers all day, they may as well be nice to look at). I've only ever experienced one glitch that was easy to fix, which is amazing for a software company. Their customer service is also great and very helpful.

Vorteile:

We implemented this during the height of the Corona virus pandemic, and, being in the video conferencing industry, it was an EXTREMELY busy time to be learning a new software for how we manage all our invoices. But Invoiced was so amazingly intuitive it ended up making my job much easier. It honestly makes me like doing my job more.

Nachteile:

There are a few things that I would like to be able to customize even more but I really only have good things to say.