LinkPoint Connect

LinkPoint Connect

von LinkPoint360

Wer verwendet LinkPoint Connect?

LinkPoint Connect unterstützt CRM-Nutzer mit E-Mail-Integration. Bestehende Salesforce- und Microsoft-Dynamics-CRM-Nutzer können sich nahtlos in Outlook oder IBM Notes integrieren. Unterstützt Citrix.

Was ist LinkPoint Connect?

LinkPoint Connect rationalisiert die Dateneingabe und den Zugriff, indem es Nutzern ermöglicht, CRM-Daten sofort in Microsoft Outlook und IBM Notes anzuzeigen. Erfasse E-Mails, erstelle neue Kontakte und synchronisiere Inhalte vom E-Mail-Client aus mit dem CRM. Rufe Kontakte, Leads und Opportunities, Daten oder Datensätze und eingehende/ausgehende E-Mails an das CRM auf. Synchronisiere Kontakte, Kalender und Aufgaben und arbeite mit nutzerdefinierten Objekten. Eine Integration für Salesforce, Microsoft Dynamics CRM und eine Vielzahl von Plattformen, die auf Salesforce basieren, ist verfügbar.

LinkPoint Connect – Details

LinkPoint360

http://www.linkpoint360.com

Gegründet 2001

LinkPoint Connect – Preisübersicht

LinkPoint Connect ist verfügbar ab 16,00 $/Monat. LinkPoint Connect bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für LinkPoint Connect findest du unten.

Startpreis

16,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

LinkPoint Connect Funktionen

CRM-Systeme

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Archivierung & Aufbewahrung
Datenwiederherstellung
E-Mail-Überwachung
Gemeinsamer Posteingang
Reaktions-Management
Routing
Spam-Blockierung
Unterschriften-Management
Vorformulierte Antworten
Warteschlangenmanagement
Whitelist/Blacklist
Angebotsmanagement
Content-Management
Dokumentenmanagement
Gebietsmanagement
Kollaboration
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Leistungsmanagement
Meeting-Management
Präsentation-Management
Trainingsmanagement
Ziel- / Kontingentverwaltung

LinkPoint Connect – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 73 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.4/5
Benutzerfreundlichkeit
4.4/5
Kundenservice
4.4/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.4/5
Verifizierter Rezensent
Director of Development
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2018

"Great email tracker"

Vorteile: This software integrates great with outlook and salesforce. It is also very reasonably priced for what you get.

Nachteile: I wish it was easier to use and set up. It seems like it is constantly disconnected and we are short a user. It also does not play nice with our cloud provider for downloading when we add new users.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2018
Tim R.
General Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.3.2018

"Great Outlook extension for Salesforce syncronization"

Kommentare: I benefit from an easy work flow between Outlook and Salesforce

Vorteile: LinkPoint360 is the best extension for Salesforce by allowing you to decide what does and doesn't get input. The ability to easily create leads and contacts directly from outlook is very handy when a new prospect comes through a different avenue. It is also handy to be able to record the whole email to the account, contact, or lead for future reference. You even have the ability to edit the message or make notes that aren't in the email but will be recorded with it into Salesforce. If you are in a hurry the smart record just finds the contact or lead and records it without having to search or make changes.

Nachteile: I do not like how it manages the spell check. At first it didn't even do spell check but now it checks the entire message, which is really annoying for a long thread. Also, it doesn't have the ability to look for other fields to match an email from, like another email address field in Salesforce.

Antwort des Softwareanbieters

von LinkPoint360 an 3.4.2018

Hi Tim, thank you for the positive feedback. We are glad to hear that LinkPoint360 has helped with email recording, specifically Smart Record. If you do have any questions in the future, please do not hesitate to reach out to sales@linkpoint360.com.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.3.2018
Debra G.
Account Executive
Informationsdienst, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.12.2016

"wouldn't want SalesForce without LinkPoint"

Kommentare: The ability to run business opportunities out of Outlook with LInkPoint eases my making new opportunities (one click), opening the exact opportunity I want (side view pane) and also update activity linking to correct contact and opportunity such a time saver. I also like I can change the subject line in my LinkPoint box - different than the subject that is sent to the customer. I can "tell a story" by then just looking at the activity titles. I've called support twice and both times very responsive and solved my issue within the same business day (and they were really user issues, not software issues). Great service for the price point.

Vorteile: ease of use and how LInkPoint uses the email address to identify all opportunities for that contact. If I don't have a contact in SF, I can easily add from LinkPoint

Nachteile: No thinking of any cons . . .

Antwort des Softwareanbieters

von LinkPoint360 an 30.1.2017

Debra, thank you for the review. We are happy to hear that LinkPoint Connect has been extremely useful for your day-to-day activities within Outlook. Additionally, we are happy to hear that LinkPoint Connect is easy to use and our Support team has helped assist you promptly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.12.2016
Cheston B.
IT Leader
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.12.2016

"Simple integration between Outlook and Salesforce"

Kommentare: Linkpoint 360 is a great tool for connecting email items to specific records in Salesforce. From install to configuration to recording to Salesforce; the whole process is fairly easy to use and intuitive. Their customer chat support is awesome and responsive. My only complaint is that they do not have a Mac OS compatible solution which forced us to look to other products like MailDrop to make up for that. Would be nice to see a cloud based or dual compatible version now.

Vorteile: Easy to install, configure, and use. consistent and customer service is great.

Nachteile: Not compatible with Mac OS, Outlook for Mac, or cloud products like OWA or Gmail.

Antwort des Softwareanbieters

von LinkPoint360 an 26.1.2017

Thank you for the review, Cheston. We are glad LInkPoint Connect is meeting your needs. We can add you to our list and update you as we work on a cloud based solution.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.12.2016
Atom N.
IT Specialist
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.1.2017

"IT admin's dream "

Kommentare: I'm the IT specialist for a midsize organization that uses LinkPoint as the backbone of our CRM strategy. From my perspective, it's easy to use, so very little training is required for new hires, and updates itself, essentially making it one of the very few "set it and forget it" applications that I've ever installed. I'd say the best proof that LinkPoint is a quality product is how little I have to think about it. It just works. And on the rare occasion, it doesn't, LinkPoint's support team is very knowledgeable and quick to respond to enquiries. Nothing but good things to say about this product, and don't know what we'd do without it.

Vorteile: Ease of use, low resource consumption, self-updating and 'quiet'.

Nachteile: Nothing that comes to mind.

Antwort des Softwareanbieters

von LinkPoint360 an 24.1.2017

Atom, thank you for the positive feedback regarding your experience with LinkPoint Connect. We are happy to hear how beneficial it is to you and your team.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.1.2017