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Was ist Sign In Scheduling?

KOSTENLOSE Terminplanungssoftware, der 37.000 unabhängige Fachleute, Tutoren, Trainer und kleine Geschäfte vertrauen. Sende automatisch benutzerdefinierte SMS und E-Mail-Erinnerungen, um das Nichterscheinen zu reduzieren, verfolge Kundennotizen und Anwesenheitsverläufe, buche Kunden kostenlose Termine, tätige Zahlungen mit Paypal oder Stripe und synchronisiere beidseitig mit Google Kalender, Outlook oder iCal. Sicherer Datenspeicher mit Diskontsatz-Verschlüsselung. Es ist in weniger als zwei Minuten eingerichtet – kein Admin-Kummer mehr. Funktioniert mit Android, iPhone/iPad und Web.

Wer verwendet Sign In Scheduling?

Unternehmen, Kleinunternehmen, Kliniken, Spas, Fitnessstudios, Therapeuten, Berater, Tutoren.

Sign In Scheduling Software - 1
Sign In Scheduling Software - 2
Sign In Scheduling Software - 3
Sign In Scheduling Software - 4
Sign In Scheduling Software - 5

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Sign In Scheduling

Sign In Scheduling

4,7 (773)
460,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
112
17
4,5 (773)
4,8 (773)
4,6 (773)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
16,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
118
49
4,6 (5.575)
4,7 (5.575)
4,7 (5.575)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Sign In Scheduling

Acuity Scheduling
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Social-Media-Integration
Mindbody
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Hippocrate
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Vagaro
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Appointy
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
OpenEMR
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
Elektronische Rezepte
Terminplanung
Bookeo
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Picktime
Am besten bewertete Funktionen
Automatisierte Terminplanung
Bestätigung / Erinnerungen
Online-Buchung
Calendly
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung

Bewertungen über Sign In Scheduling

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
72%
4
24%
3
3%
2
1%
1
0%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Architektur & Planung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Sign In Scheduling

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Schnell einfach gut

Vorteile:

Der Kundensuport hebt die app deutlich von den anderen ab.

Nachteile:

Der Preis ist ein bisschen zu hoch sonst ist aber alles sehr gut.

Laura
Laura
Owner, Lead Photographer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Fotografie, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best choice for scheduling, hands down!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I have used 10to8 for close to 3 years now and it makes scheduling my photo sessions a breeze. The text message feature is a major plus!

Vorteile:

What I liked about 10to8 is that along with scheduling, you get the choice to also automate SMS text messages to clients. It also integrates with emailing platforms like MailChimp, so you can add those leads into an email workflow. That streamlines marketing offers without being constantly on the phone with leads!

Nachteile:

There was a bit of work to do in the beginning to get everything set up, but it's nothing too extreme or that can't be accomplished by anyone just a bit tech savvy!

Gerry
Clinical supervisor in UK
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Pefect for therapists

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: I currently work as a Clinical Supervisor of Counsellors. I have recommended 10to8 to every counsellor under my direction and assisted several with setting up their back end systems to suit their practice. I had tried a number of 'case note keeping' systems for my therapy practice, but 10to8 leaves them all standing. That it was HIPAA compliant gave it an edge and also that it was so easy to set up and integrate with my website. It has made running the admin side of my business incredibly easy and efficient.

Vorteile:

I have been with 10to8 since the early days. I came from a large online counselling service, where I worked closely with the tech team and liked 10to8 so much that I considered approaching them to ask for a sales job in the UK! I love the clean, simple, intuitive design. There is minimal training required to use the platform, as the features are so user friendly. I loved that I was able to set up a full 'back-end' system for my one-person business. I integrated stripe and zoom and set up the calendar sync - added the booking page to my website and was all ready to go in a matter of hours. It really is an online business in a box.

Nachteile:

In the early days there was quite a bit of white space and not enough data fields, but this has been more than rectified. I did used to feedback quite frequently on what I needed and I saw all of this come to fruition.

Danielle
People Advisor in UK
Konsumgüter, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

DP Review

4,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Easy to use, user friendly as an admin on the system

Vorteile:

It is easy to use, and easy mobile app which makes it better

Nachteile:

Haven't used for long enough to find a con

Joe
Owner in USA
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Good for Small business - watch out when you get bigger!

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: When I was able toset everything up through their online platform myself, things worked fine. The instant I had to start interacting with their customer support team, the service was awful. I had to go through multiple phonecalls to connect to a person who in the right division, and even then my questions through email took weeks to be answered, or more recently are just being ignored.

Vorteile:

When we were under 600 appointments a month, we were happy with the service they provided us and it was a reasonable rate.

Nachteile:

When we grew and required more than 600 appointments a month, we had to go through customer service to build a bespoke program. To move from 600 appointments a month to 900 a month, they wanted to increase my monthly rate from ~$35CAD to $270CAD. It also took weeks to get a response from their customer support team to even get this bloated price. So it's a well priced program up until 600 appointments (under the Bigger Business plan), but if you are ever going to go past that plan, prepare to be gouged. It's unfortunate because I will now need to transfer all of my customers to a new scheduling program as these fees are unreasonable for a small business