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Was ist Wello Solutions?

Außendienstmanagement-Software – zur Planung und Durchführung eines technischen Außendiensts.

Viele Unternehmen weltweit vertrauen auf die Servicelösung des Unternehmens, die es deinem Serviceteam ermöglicht, effizienter zu sein und hervorragenden Service zu bieten. Verwalte Kunden und Installationen, plane Arbeitsaufträge und stelle deinen Technikern ein intelligentes Tool zur Verfügung, um diese auszuführen. Über die Service-Anwendung können deine Techniker jederzeit auf die benötigten Informationen zugreifen, ihre Arbeit registrieren und hochwertige Serviceberichte erstellen.

Wer verwendet Wello Solutions?

Branchen, in denen Wello Solutions Service genutzt wird: Installation und Wartung, Inspektion und Sicherheit, Energie- und Versorgungsunternehmen, Fertigung, HLK-Anlagen, medizinischer Bedarf, Haustechnikdienstleistungen und mehr.

Wello Solutions Software - 1
Wello Solutions Software - 2
Wello Solutions Software - 3
Wello Solutions Software - 4
Wello Solutions Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Wello Solutions das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Wello Solutions

Wello Solutions

4,7 (3)
22,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
187
23
5,0 (3)
4,3 (3)
5,0 (3)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
36,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
152
8
4,4 (89)
4,3 (89)
4,3 (89)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Wello Solutions

Synchroteam
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst-Historie
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Salesforce Field Service
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Mobiler Zugriff
Terminplanung
BigChange
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Job-Planung
Projektplanung/Terminierung
Wartungsplanung
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Konfigurierbarer Workflow
Überstunden-Berechnung
AI Field Management
Am besten bewertete Funktionen
Kalender-/Erinnerungssystem
Mobiler Zugriff
Verfolgung von Interaktionen
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
FIELDMOTION
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst-Historie
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Joblogic
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
Vorbeugende Wartung

Bewertungen über Wello Solutions

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
33%
Preity
Preity
Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rundfunkmedien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Exceptional Value for an Outstanding Platform - A Remarkable App and Software!

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Wello Solutions streamlines my scheduling and planning process, offering a comprehensive SaaS Field Service Management solution that allows for efficient management of all my job appointments and more, all within one integrated platform.

Vorteile:

Wello Solutions stands out with its powerful scheduling capabilities, designed to streamline operations for businesses juggling a multitude of appointments, service requests, and staff availability. What once was a complex challenge is now a breeze, thanks to Wello's user-friendly scheduling interface. It enables seamless assignment and monitoring of tasks throughout our organization. With a flexible calendar that can be tailored to your needs and simplifies planning.

Nachteile:

I honestly have nothing bad to say about Wello Solutions. I wish I had found it sooner!

Markus
Advisor in Deutschland
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Well structured and easy to handle.

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

An affordable field service software which offers a) a multi-worker time and route planner, b) a customer portal, c) contract management feature and d) multi-language option is pretty unique.

Nachteile:

each admin requires an own license - license price should solely depend on number of field service staff; annual license fee is payable in advance; currently a native interface is available only for "exact" bookkeeping software (a native interface for "Sage" cloud products is planned, as I understand)

Antwort von Wello Solutions

vor 6 Jahren

Thank you for your review. The reason why admins pay equally a license is because they have just as many features for planning and administration than technicians in the field. Also we are indeed working on a connector to all sage products and have already existing connectors to Exact Online, SAP& NAV.

Wolf
Wolf
Director - Branch Manager in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

This is a fantastic Online and Offline Tool for service personnel!

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Perfect service capabilities. Very cost-effective particularly compared to local solutions .

Vorteile:

Online plus Offline. Ties in nicely with our Exact Cloud ERP solution. Multi-language capability. For us and other clients both German and English support is mandatory for our market.

Nachteile:

There is absolutely nothing negative to say about this grear SaaS tool. Ourselves and our clients love this fantastic tool!

Antwort von Wello Solutions

vor 6 Monaten

Thank you deeply for your kind words, Wolf! It's wonderful to hear that the customizable features of our platform are meeting your needs, enabling you to tailor the user experience for your team effectively. Your satisfaction is our top priority, and we're thrilled to have contributed to your business's efficiency. We are committed to continual enhancement and value your input immensely. Should you have any suggestions or innovative ideas that could further streamline your operations, our Support team would be delighted to hear from you. Please feel free to reach out at support@wello.solutions or engage with us via live chat. Your feedback is not just welcomed—it's encouraged. Together, we can shape an even more powerful tool for you and your team. We're looking forward to connecting with you!