Complaints Pro

Complaints Pro

von Coretec Solutions

Wer verwendet Complaints Pro?

Ideal for businesses in food manufacturing, banking, insurance, finance, and telecommunications industries, it is a complaint management tool that responds to customer queries.

Was ist Complaints Pro?

Complaints Pro was designed from ground up to provide a unified voice the customer platform that spans all the channels / touch points and provides a single set of business rules acting on a single set of data. This means everyone in your organisations sees the same thing and function as part of the same process.
One Process across Departments nothing ever falls through the cracks
Seamless cross department processes result in nothing falling through the cracks. Everything is monito

Complaints Pro – Details

Coretec Solutions

http://www.coretec.com.au/

Complaints Pro – Kostenübersicht

Complaints Pro bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Complaints Pro ist ab 8,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

8,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Complaints Pro Funktionen

Beschwerdemanagement Software
Fall-Management
Feedback-Management
Formularverwaltung
Klassifikation der Beschwerden
Korrekturmaßnahmen (CAPA)
Kundenreklamations-Tracking
Problem-Nachverfolgung
Qualitätssicherungs-Management
Routing
Self-Service Portal
Social Media-Überwachung
Umfrage-Management

Complaints Pro – Nutzerbewertungen

Zeigt 2 von 2 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Verifizierter Rezensent
Compliance Associate
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.2.2019

"Great enterprise level complaint mgmt"

Vorteile: Integrates well with salesforce, easy to train on

Nachteile: the price was a little much but definitely high quality program

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.2.2019
Conrad K.
Sales Representative
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.7.2018

"We needed something to keep track of complaints and Complaints Pro was everything we needed."

Vorteile: It's very important to us to keep strong relationships with our customers and Complaints Pro helps us very much. It's very easy to be able to put everything into this program for our team to review and look back on at a later time.

Nachteile: As time goes on, I believe Complaints Pro will continue updating their software. Some new updates would be fantastic!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.7.2018