Wer nutzt diese Software?

Food Manufacturing, Banking, Insurance and Finance, Energy, Telecommunications, Services and Government.

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 8,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Coretec Solutions
  • http://www.coretec.com.au/

Über Complaints Pro

Complaints Pro was designed from ground up to provide a unified voice the customer platform that spans all the channels / touch points and provides a single set of business rules acting on a single set of data. This means everyone in your organisations sees the same thing and function as part of the same process.
One Process across Departments nothing ever falls through the cracks
Seamless cross department processes result in nothing falling through the cracks. Everything is monito

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Complaints Pro Funktionen

  • Fall-Management
  • Feedback-Management
  • Formularverwaltung
  • Klassifikation der Beschwerden
  • Korrekturmaßnahmen (CAPA)
  • Kundenreklamations-Tracking
  • Problem-Nachverfolgung
  • Qualitätssicherungs-Management
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Social Media-Überwachung
  • Umfrage-Management

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Die hilfreichsten Reviews für Complaints Pro

We needed something to keep track of complaints and Complaints Pro was everything we needed.

Bewertet am 3.7.2018
Conrad K.
Sales Representative
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It's very important to us to keep strong relationships with our customers and Complaints Pro helps us very much. It's very easy to be able to put everything into this program for our team to review and look back on at a later time.

Nachteile: As time goes on, I believe Complaints Pro will continue updating their software. Some new updates would be fantastic!

Great enterprise level complaint mgmt

Bewertet am 9.2.2019
Verifizierter Rezensent
Compliance Associate
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Integrates well with salesforce, easy to train on

Nachteile: the price was a little much but definitely high quality program

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