ServiceBench

von Asurion Services

4 / 5 28 Bewertungen
ServiceBench

Wer nutzt diese Software?

Großgeräte, Unterhaltungselektronik, gewerbliche Lebensmittelausrüstung, HLK, Klempnerarbeiten, Elektro, die meisten Hausmeisterbetriebe

Durchschnittliche Bewertung

28 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $119/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Asurion Services
  • https://www.servicebench.com
  • Gegründet 1996

Über ServiceBench

Eine einzige Schnittstelle, die Hersteller von Serviceprodukten mit denen verbindet, die sie installieren und warten.

ServiceBench Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Stempeluhr
  • Terminplanung
  • Versenden
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Call-Center-Management
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für ServiceBench

work robot

Mit Google übersetzen Bewertet am 17.8.2018
Xena B.
Executive director
Computer- & Netzwerksicherheit, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: very efficient. Love using it

Vorteile: it is easy to use, user friendly . Above all no excess time to notify client of estimate or invoice. just click click click

Nachteile: not enough space on estimate for projects . meaning when doing a project report on an invoice/estimate only a few lines will print out . if you had more than four lines it don't get printed. would be nice to have more email options eg. customer, mfg, extended warranty etc, with a choice to have it all in one place so i can select who to send the email to . Maybe in the customer page choice of more than one email ( a drop down ) to add email addresses ? The reason i say this is because in our line of business we have to send estimates/invoices to different party ( customer, landlord, ext warranty, govt or insurance agents) in order to do this i have to remove the customer email put in the other email, send and then remove and replace . ( defeats the purpose of efficiency) so a few choice to put in those at the time of ticket creation will be awesome, when i have to send to other than the customer , hooray ...just click email drop-down , select who get it and click gone. And option to email the customer without using the choice of invoice or estimate. a button that say email customer . ( like ...hey your part is in, your appointment will be....send. LOL . A robot with the best rated for time and efficiency

ServiceBench Review

Mit Google übersetzen Bewertet am 17.8.2018
Joshua M.
Service Manager
Unterhaltungselektronik, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, ServiceBench is great. It's very helpful to track parts and claims and there is tons of detailed information available if you can find it or call ServiceBench help desk for assistance.

Vorteile: I like being able to see the history of past claims. Technician Job Assignment under the Jobs tab is very helpful for my company.

Nachteile: I'm not sure if this is an issue with the software or Asurion's vendors but the parts portal ordering system has been a nightmare. Techs have to expedite part orders almost every time, lots of parts are on backorder and ship times are very long. It would also be nice if ServiceBench had the ability to upload files/pictures as attachments that are larger then the current allotment.

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