Wer nutzt diese Software?

Großgeräte, Unterhaltungselektronik, gewerbliche Lebensmittelausrüstung, HLK, Klempnerarbeiten, Elektro, die meisten Hausmeisterbetriebe

Durchschnittliche Bewertung

28 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 119,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Asurion Services
  • https://www.servicebench.com
  • Gegründet 1996

Über ServiceBench

Eine einzige Schnittstelle, die Hersteller von Serviceprodukten mit denen verbindet, die sie installieren und warten.

ServiceBench Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Online Stempeluhr
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versenden
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Call-Center-Management
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement

Ähnliche Produkte

Die hilfreichsten Reviews für ServiceBench

work robot

Bewertet am 17.8.2018
Xena B.
Executive director
Computer- & Netzwerksicherheit, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: very efficient. Love using it

Vorteile: it is easy to use, user friendly . Above all no excess time to notify client of estimate or invoice. just click click click

Nachteile: not enough space on estimate for projects . meaning when doing a project report on an invoice/estimate only a few lines will print out . if you had more than four lines it don't get printed. would be nice to have more email options eg. customer, mfg, extended warranty etc, with a choice to have it all in one place so i can select who to send the email to . Maybe in the customer page choice of more than one email ( a drop down ) to add email addresses ? The reason i say this is because in our line of business we have to send estimates/invoices to different party ( customer, landlord, ext warranty, govt or insurance agents) in order to do this i have to remove the customer email put in the other email, send and then remove and replace . ( defeats the purpose of efficiency) so a few choice to put in those at the time of ticket creation will be awesome, when i have to send to other than the customer , hooray ...just click email drop-down , select who get it and click gone. And option to email the customer without using the choice of invoice or estimate. a button that say email customer . ( like ...hey your part is in, your appointment will be....send. LOL . A robot with the best rated for time and efficiency

ServiceBench Review

Bewertet am 17.8.2018
Joshua M.
Service Manager
Unterhaltungselektronik, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, ServiceBench is great. It's very helpful to track parts and claims and there is tons of detailed information available if you can find it or call ServiceBench help desk for assistance.

Vorteile: I like being able to see the history of past claims. Technician Job Assignment under the Jobs tab is very helpful for my company.

Nachteile: I'm not sure if this is an issue with the software or Asurion's vendors but the parts portal ordering system has been a nightmare. Techs have to expedite part orders almost every time, lots of parts are on backorder and ship times are very long. It would also be nice if ServiceBench had the ability to upload files/pictures as attachments that are larger then the current allotment.

Very good

Bewertet am 24.4.2018
Kevin S.
Owner
Unterhaltungselektronik, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great program

Vorteile: Like the app for the phone can add pictures very easy and the desk top works very good like the home menu for that day so you know what is book so you don't miss any calls

Nachteile: When your dispatch disappears you got to go out and come back in and I wish for the phone number was broken up it is hard to read 5197652334 (519)765-2334 format is easier to read

Very user friendly. It's easy to use and you can do almost anything

Bewertet am 24.4.2018
Mathew M.
Owner
Unterhaltungselektronik, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The dispatch screen, seeing where your techs are at all times is the best. Makes it easier to see who is getting fixed and at what tie.

Nachteile: The drop down menus. I dislike that if the cursor is placed to close to the top of the page the drop down menus automatically appear. I can't tell you how frustrating that is when you're in a hurry.

It's great but can be a bit confusing

Bewertet am 17.8.2018
Jessica V.
Owner/Administrator
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, it has been good. Just sort of confusing, I wish it could be simplified so it would make doing these jobs less difficult to complete and submit claims.

Vorteile: That I am able to easily see all of the details of my customers and they are already on a visual schedule

Nachteile: Very hard to navigate. I keep getting emails telling me to confirm that I will be at the job but there's no link or button I can push to get to that same page on the website so I have to go through the email to confirm I will be there. I also don't really know why that is necessary for me to do in the first place. A lot of tedious steps involved. I also have a bunch of "alerts" that don't really lead me to anywhere but I can't get them off my screen. When I called to ask about it, the person kept telling me something that had nothing to do with that and told me to call someone else. So I'm just leaving them there. I also strongly dislike the failure codes and resolution codes because it's hard to find any and the description box doesn't lead to anything.

Lies weitere Bewertungen