KeepTruckin

Wer verwendet KeepTruckin?

Flotten aller Größen, von Speditionen bis zum Außendienst, nutzen KeepTruckin, um ihre Assets zu verwalten und den Betrieb zu vereinfachen.

Was ist KeepTruckin?

KeepTruckin ist eine Flottenmanagementplattform, der mehr als 500.000 Fahrer und 55.000 Flotten vertrauen. Verfolge Fahrzeuge, Anhänger und andere Assets mit Echtzeit-GPS. Schütze dein Geschäft mit Scorecards für die Fahrersicherheit und vollständig integrierten Dashcams. Vereinfache die Einhaltung der Vorschriften mit einer ELD-Lösung. Steigere die betriebliche Effizienz und senke die Kosten mit robuster, intuitiver KPI-Berichterstattung.

KeepTruckin – Details

KeepTruckin

http://keeptruckin.com

Videos zu KeepTruckin
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KeepTruckin – Preisübersicht

KeepTruckin bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von KeepTruckin ist ab 20,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

20,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

KeepTruckin – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

KeepTruckin Funktionen

  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Fahrtenbuch
  • Fuhrpark
  • GPS Nachverfolgung
  • Inspektions-Management
  • Instandhaltungsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Kraftstoff-Management
  • Mitarbeitermanagement
  • Reifen-Management
  • Routing
  • VIN-Suche
  • Versandmanagement
  • Vorfall-Berichterstattung

Siehe die vollständige Fuhrparkmanagement Software Liste

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Nachverfolgung
  • Fahrer-Management
  • Fahrzeug-Nachverfolgung
  • Gebietsmanagement
  • Historische Berichte
  • Mobile Nachverfolgung
  • Personenverfolgung
  • Routing
  • Statusverfolgung
  • Verfolgen von Vermögensanlagen

Siehe die vollständige GPS-Software Liste

  • Audit Trails
  • Benutzerzugriff-Genehmigungen
  • Datensuche
  • Für Fahrer
  • Mitarbeiter-Stempeluhr
  • Nichteinhaltungen nachverfolgen
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • für Piloten

Siehe die vollständige Logbuch Software Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Fahrer-Abrechnungen
  • Fahrer-Management
  • Fahrtenbuch
  • Fahrzeug-Management
  • Instandhaltungsmanagement
  • Lastoptimierung
  • Reiseaufzeichnungen
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versandmanagement

Siehe die vollständige Speditionssoftware Liste

KeepTruckin Alternativen

Mehr Alternativen zu KeepTruckin

KeepTruckin – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

3,7/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 3,9
Kundenservice 3,4
Funktionen 3,7
Preis-Leistungs-Verhältnis 3,6

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Leslieann G.
Safety Manager
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.8.2019

"Excellent way to track trucks and monitor logs"

Vorteile: It is a very user friendly app that most drivers can learn and use to log it legal and keep up with hours of service and drive time. It's very good at tracking and for running reports for your need taxes and keeping everything in one easy to access place.

Nachteile: Occasionally the website locks up and this can be frustrating. Also the non cellular devices do not track as well and can cause glitches.

Antwort des Softwareanbieters

von KeepTruckin an 8.8.2019

Hi Leslieann,

Thanks for taking the time to rate your experience. This is exactly what we need to improve our product and services. Would you please take a moment to share your feedback about this rating so that we may share it with our respective teams.

Regards,

KeepTruckin Inc.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.8.2019
Alexander N.
CEO
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 25.2.2020

"Best, Affordable ELD Software"

Kommentare: Knowledgeable people, great customer service, good looking software.

Vorteile: Easy to use, straight forward, accurate and neatly designed

Nachteile: Small things, but nothing to be concern about.

Antwort des Softwareanbieters

von KeepTruckin an 4.3.2020

Hi Alexander, we're glad to know that you like our product and services. Please feel free to reach us at 855-434-3564, if you need assistance.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 25.2.2020
Shaun W.
President
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2 /5
  • Kundenbetreuung
    1 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.12.2018

"Terrible Customer service"

Kommentare: The customer service is truly terrible. Their ifta reports have shown our trucks in states that they have never been to.
When made aware of the problem they first blamed it on our driver and then tried to blame it on us.
Since proving that it was a problem with their product they haven't bothered to try and solve the problem.
As soon as our contract is up we will be removing every unit we have and going with a new supplier.
It's too bad their customer support is so bad because the product it's self is very good.

Vorteile: Easy to install
Easy to navigate the interface

Nachteile: Terrible customer support.
Terrible technical support.

Antwort des Softwareanbieters

von KeepTruckin an 23.12.2018

Hi Shaun,

Thank you for your valuable feedback. We really appreciate your time and patience with us and apologize for any inconvenience we may have caused you. Please believe that we strive to provide our customers with an outstanding experience. Our goal is to educate them on the best way to leverage our product and service for their fleets. One of representative reached out to you and was informed that you would not be available till December 23rd so a call back from a senior support representative has already been scheduled for you.

We hope that you will accept our apology and give us the opportunity to turn your experience around.

In the meantime, should you need additional assistance, please do not hesitate to contact our 24/7 support line at 855-434-356.

Regards,
KeepTruckin

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.12.2018
Hanna S.
President
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    1 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.9.2020

"Customer Service never can help you."

Vorteile: Its is easy to use, you can see where yours drivers at all the time.

Nachteile: Requires you to have your own internet, won't work with out it and it won't show where yours drivers at.
If you need help? Dont even waist your time with customer service. Takes over a week to authorize new ELD device, not place order and ship it to you but simply push the button to make it active, its insane!!!
Theirs "CUSTOMER SERVICE" is a joke.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.9.2020
Amish P.
MANAGER
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    1 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 22.11.2018

"CUSTOMER SUPPORT"

Kommentare: We been trying to contact the company for our contract and representative always tell us someone will contact you within 24 hrs and we are still waiting. It's a bad business if you can't even answer or return your phone call to your customers. They better not renew my contract without calling me. I think they are trying to renew the contact by saying that we never contact them in a time frame. Please don't renew my contract without calling us.

Vorteile: We been trying to contact the company for our contract and representative always tell us someone will contact you within 24 hrs and we are still waiting. It's a bad business if you can't even answer or return your phone call to your customers. They better not renew my contract without calling me. I think they are trying to renew the contact by saying that we never contact them in a time frame. Please don't renew my contract without calling us.

Nachteile: We been trying to contact the company for our contract and representative always tell us someone will contact you within 24 hrs and we are still waiting. It's a bad business if you can't even answer or return your phone call to your customers. They better not renew my contract without calling me. I think they are trying to renew the contact by saying that we never contact them in a time frame. Please don't renew my contract without calling us.

Antwort des Softwareanbieters

von KeepTruckin an 5.12.2018

Hi Amish,

We want to apologize for the inconvenience you experienced and appreciate your patience during this time. We strive to provide our customers with an outstanding experience. One of our representatives reached out to you over the phone, but it went straight to voicemail. Please know that your request has been noted and we'll assist to resolve your matter at the highest priority.

In the meantime, should you need additional assistance, please do not hesitate to contact our 24/7 support line at 855-434-3564.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 22.11.2018