KeepTruckin

KeepTruckin

von KeepTruckin

Wer verwendet KeepTruckin?

Flotten aller Größen, von Speditionen bis zum Außendienst, nutzen KeepTruckin, um ihre Assets zu verwalten und den Betrieb zu vereinfachen.

Was ist KeepTruckin?

KeepTruckin ist eine Flottenmanagementplattform, der mehr als 500.000 Fahrer und 55.000 Flotten vertrauen. Verfolge Fahrzeuge, Anhänger und andere Assets mit Echtzeit-GPS. Schütze dein Geschäft mit Scorecards für die Fahrersicherheit und vollständig integrierten Dashcams. Vereinfache die Einhaltung der Vorschriften mit einer ELD-Lösung. Steigere die betriebliche Effizienz und senke die Kosten mit robuster, intuitiver KPI-Berichterstattung.

KeepTruckin – Details

KeepTruckin

http://keeptruckin.com

KeepTruckin – Kostenübersicht

KeepTruckin bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von KeepTruckin ist ab 20,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

20,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

KeepTruckin Funktionen

Fuhrparkmanagement Software
Arbeitsauftragsverwaltung
Fahrtenbuch
Fuhrpark
GPS Nachverfolgung
Inspektions-Management
Instandhaltungsmanagement
Inventarverwaltung
Kraftstoff-Management
Mitarbeitermanagement
Reifen-Management
Routing
VIN-Suche
Versandmanagement
Vorfall-Berichterstattung
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Echtzeit-Nachverfolgung
Fahrer-Management
Fahrzeug-Nachverfolgung
Gebietsmanagement
Historische Berichte
Mobile Nachverfolgung
Personenverfolgung
Routing
Statusverfolgung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Audit Trails
Benutzerzugriff-Genehmigungen
Datensuche
Für Fahrer
Mitarbeiter-Stempeluhr
Nichteinhaltungen nachverfolgen
Verfolgen von Vermögensanlagen
für Piloten
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Fahrer-Abrechnungen
Fahrer-Management
Fahrtenbuch
Fahrzeug-Management
Instandhaltungsmanagement
Lastoptimierung
Reiseaufzeichnungen
Routing
Terminplanung
Versandmanagement

KeepTruckin – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 44 Nutzerbewertungen

Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4,1/5
Kundenservice
3,6/5
Funktionen
3,9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8/5
Alexander N.
CEO
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2020

"Best, Affordable ELD Software"

Kommentare: Knowledgeable people, great customer service, good looking software.

Vorteile: Easy to use, straight forward, accurate and neatly designed

Nachteile: Small things, but nothing to be concern about.

Antwort des Softwareanbieters

von KeepTruckin an 4.3.2020

Hi Alexander, we're glad to know that you like our product and services. Please feel free to reach us at 855-434-3564, if you need assistance.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2020
Amish P.
MANAGER
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.11.2018

"CUSTOMER SUPPORT"

Kommentare: We been trying to contact the company for our contract and representative always tell us someone will contact you within 24 hrs and we are still waiting. It's a bad business if you can't even answer or return your phone call to your customers. They better not renew my contract without calling me. I think they are trying to renew the contact by saying that we never contact them in a time frame. Please don't renew my contract without calling us.

Vorteile: We been trying to contact the company for our contract and representative always tell us someone will contact you within 24 hrs and we are still waiting. It's a bad business if you can't even answer or return your phone call to your customers. They better not renew my contract without calling me. I think they are trying to renew the contact by saying that we never contact them in a time frame. Please don't renew my contract without calling us.

Nachteile: We been trying to contact the company for our contract and representative always tell us someone will contact you within 24 hrs and we are still waiting. It's a bad business if you can't even answer or return your phone call to your customers. They better not renew my contract without calling me. I think they are trying to renew the contact by saying that we never contact them in a time frame. Please don't renew my contract without calling us.

Antwort des Softwareanbieters

von KeepTruckin an 5.12.2018

Hi Amish,

We want to apologize for the inconvenience you experienced and appreciate your patience during this time. We strive to provide our customers with an outstanding experience. One of our representatives reached out to you over the phone, but it went straight to voicemail. Please know that your request has been noted and we'll assist to resolve your matter at the highest priority.

In the meantime, should you need additional assistance, please do not hesitate to contact our 24/7 support line at 855-434-3564.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.11.2018
Walter J.
OWNER OPERATOR
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.4.2020

"MY KEEP TRUCKING"

Kommentare: 100 PERCENT SATISFIED

Vorteile: THIS PRODUCT IS VERY EASY TO USE, AND MOST IMPORTANT IS THE CUSTOMER SERVICE I GET IS ALWAYS 100 PERCENT OF THEIR BEST WAYS TO BE HELPFUL AND ARE VERY KNOWLEDGEABLE OF THEIR PRODUCT. THANK YOU KEEP TRUCKING

Nachteile: THERE IS NOTHING THAT I DISLIKE. THANK YOU KEEP TRUCKING FOR YOU HELP

Antwort des Softwareanbieters

von KeepTruckin an 27.5.2020

Hi Walter, thank you for your amazing feedback. We are glad to hear that you love using KeepTruckin.
KeepTruckin value your service to the nation especially during the COVID-19.
Thank you for risking your life and feeding millions of Americans.
Stay Safe & KeepTruckin!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.4.2020
Shaun W.
President
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.12.2018

"Terrible Customer service"

Kommentare: The customer service is truly terrible. Their ifta reports have shown our trucks in states that they have never been to.
When made aware of the problem they first blamed it on our driver and then tried to blame it on us.
Since proving that it was a problem with their product they haven't bothered to try and solve the problem.
As soon as our contract is up we will be removing every unit we have and going with a new supplier.
It's too bad their customer support is so bad because the product it's self is very good.

Vorteile: Easy to install
Easy to navigate the interface

Nachteile: Terrible customer support.
Terrible technical support.

Antwort des Softwareanbieters

von KeepTruckin an 23.12.2018

Hi Shaun,

Thank you for your valuable feedback. We really appreciate your time and patience with us and apologize for any inconvenience we may have caused you. Please believe that we strive to provide our customers with an outstanding experience. Our goal is to educate them on the best way to leverage our product and service for their fleets. One of representative reached out to you and was informed that you would not be available till December 23rd so a call back from a senior support representative has already been scheduled for you.

We hope that you will accept our apology and give us the opportunity to turn your experience around.

In the meantime, should you need additional assistance, please do not hesitate to contact our 24/7 support line at 855-434-356.

Regards,
KeepTruckin

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.12.2018
Dale S.
Driver
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.9.2019

"Simply the best"

Kommentare: I have been using KT for over 5 years, and haven't had any issues that would require me to contact CS.

Vorteile: Ease of use, adding/correcting errors. I have used it as an AOBRD and ELD and as a simple DDL. it is very intuitive software to use.

Nachteile: Not a real issue with the software/App itself, I don't like using any apps on my phone, so I choose to use this on a Tablet instead, easier to read and manipulate, and I keep my info separate from the tablet.

Antwort des Softwareanbieters

von KeepTruckin an 11.9.2019

Hi Dale,

Thank you for the wonderful review. We're glad that you find our app useful. Please help spread the word!

Regards,

KeepTruckin Inc.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.9.2019