Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Skai?

Kenshoo ist eine Technologieplattform für Marken, die effektives Marketing über digitale Kanäle hinweg planen, steuern und verstärken möchten. Kenshoo bietet die einzige Marketinglösung mit datengesteuerter Optimierungstechnologie für fundierte Entscheidungen und skalierbarer Leistung auf Google, Facebook, Microsoft, Pinterest, Snapchat, Instagram, Amazon, Apple, Yahoo, Yandex, Yahoo Japan und Baidu.

Wer verwendet Skai?

Kenshoo arbeitet für Markenunternehmen und Agenturen, die ihre Werbung auf Google, Facebook, Microsoft, Pinterest, Snapchat, Instagram, Amazon, Apple, Yahoo, Yandex, Yahoo Japan und Baidu skalieren möchten.

Skai Software - 1

Du bist nicht sicher, ob Skai das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Skai

Skai

4,2 (32)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
6
Keine Integrationen gefunden
3,9 (32)
4,2 (32)
4,4 (32)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
249,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
37
5
4,5 (190)
4,5 (190)
4,8 (190)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Skai

Optmyzr
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenanalysen
Leistungsmanagement
Werbemanagement
Opteo
Am besten bewertete Funktionen
Für PPC-Kampagnen
Kampagnenmanagement
Mehrere Kampagnen
Adalysis
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenanalysen
Leistungsmanagement
Werbemanagement
Taboola
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenanalysen
Kampagnenmanagement
Zielgruppen-Targeting
Acquisio
Am besten bewertete Funktionen
Datenvisualisierung
Display Ad Management
Multichannel-Marketing
AdScale
Am besten bewertete Funktionen
A/B-Tests
Kampagnenanalysen
Segmentierung
BlueWinston
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenanalysen
Kampagnenmanagement
ROI-Tracking
Adriel
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Leistungskennzahlen
ROI-Tracking
SeoSamba Marketing Operating System
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Nachterminierung
Social Media-Überwachung

Bewertungen über Skai

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
31%
3
13%
2
3%
1
3%
Toni
Toni
Director Ejecutivo - Fundador in Spanien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Kenshoo is an astonishing Bidding Platform for different PPC platforms.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Easy to use. Powerful and it pays it self if the PPC investment is high. Good Support but could be improved in terms of providing market insights and advertisers strategies.

Nachteile:

High Fee and it needs a big amount of statistical information to get the most out of it. It could have a lower fee to reduce its entrance barriers.

Jorge
Digital Marketer in USA
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best Paid Media Portfolio Management & Bulk actions Made Easy

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Multiple account management and analysis. Kenshoo allows us to save time on individual account analysis and changes by leveraging their bulk action feature and automated actions. Also, account analysis through Kenshoo is faster, time-saving, and more efficient as we have more time to focus on data than making manual changes.

Vorteile:

I love Kenshoo automation features and tools. We manage a large list of clients that need repeated actions to be applied as well as quick revision and reports to understand their performance and apply changes accordingly. Kenshoo has made it incredibly easy for us to get these things done and have given us additional reports and smart alerts that allow us to make better decisions. Also, their education team is always throwing training, a lot of helpful content, and resources.

Nachteile:

I think one of the things that have been confusing for me is to understand their terminology and system hierarchy. All the new terms and names are somewhat confusing, especially for those of us that use different paid platforms.

Florence
Social strategy manager in USA
Marketing & Werbung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Too many features and too complex for a quick launch

2,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Engineering team really try to be up to date on replicating platform new ad offerings.

Nachteile:

Too complex, too many glitches. Going into the actual platforms themselves is easier to run activations.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Had a lot of bugs, but it was useful at times

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: There needs to be a cost benefit analysis considering the price of the software, the time it could potentially save, and the time it takes to both educate your team and debug problems.

Vorteile:

I like that you can see all your search performance in one place. Easily comparing the performance of Bing vs Google and being able to upload adds and keywords to both platforms simultaneously is a big time saver, especially when you deal with e-commerce clients with frequent promos and ad changes. It also has great bid management tools.

Nachteile:

It can be a pain to continuously sync and for the software to break during the syncing. You have to dig in and debug the problems. There are a lot of great features that are not easily accessible and would remain unknown unless you do your research. The user experience can definitely be improved as it can be really confusing at times. Reports were not customizable enough, which cost time with manual inputs of data.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Kenshoo Review

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Overall paid search campaign(s) are maintained and grown on the platform!

Vorteile:

Incredible platform to manage all of our paid search campaigns in one place. The system is able to constantly hit our goals and optimize spend in the most efficient way possible. The UI itself is very easy to use and clean!

Nachteile:

To be honest, we have not had many issues with the software itself. Even when updates are required, their team makes sure the software notifications are shown to all users.