Kenshoo Search

Kenshoo Search

von Kenshoo

Wer verwendet Kenshoo Search?

Kenshoo arbeitet für Markenunternehmen und Agenturen, die ihre Werbung auf Google, Facebook, Microsoft, Pinterest, Snapchat, Instagram, Amazon, Apple, Yahoo, Yandex, Yahoo Japan und Baidu skalieren möchten.

Was ist Kenshoo Search?

Kenshoo ist eine Technologieplattform für Marken, die effektives Marketing über digitale Kanäle hinweg planen, steuern und verstärken möchten. Kenshoo bietet die einzige Marketinglösung mit datengesteuerter Optimierungstechnologie für fundierte Entscheidungen und skalierbarer Leistung auf Google, Facebook, Microsoft, Pinterest, Snapchat, Instagram, Amazon, Apple, Yahoo, Yandex, Yahoo Japan und Baidu.

Kenshoo Search – Details

Kenshoo

http://www.kenshoo.com

Gegründet 2006

Kenshoo Search – Kostenübersicht

Kenshoo Search bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Online

Kenshoo Search Funktionen

PPC-Tools
A/B-Tests
Analytik / ROI-Verfolgung
Budgetmanagement
Gebot-Management
Kampagnenmanagement
Keyword-Recherche Tools
Konto-Benachrichtigungen
Konversion-Tracking
Landing Pages / Web-Formulare
Stichwort-Nachverfolgung
URL-Generator
Benutzerinteraktion-Nachverfolgung
Empfehlungsquelle nachverfolgen
Kampagnenmanagement
Konversion-Tracking
Seitensuche-Nachverfolgung
Seitenzugriff-Tracking
Stichwort-Nachverfolgung
Verwaltung mehrerer Websites
Zeit auf der Website nachverfolgen
Ziel-Nachverfolgung

Kenshoo Search – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 10 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,4/5
Benutzerfreundlichkeit
4,1/5
Kundenservice
4,2/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Jason B.
Manager of Paid Search
Einzelhandel, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2018

"Easy & Intuitive Tool"

Kommentare: My company has many different objectives for different campaigns. Revenue isn't always the most important KPI for us. Sometimes our KPI changes and we want to focus on email sign-ups, repeat delivery, or buy online, pick up in store, etc. Kenshoo allows us to focus strategy on these different things and much more. The tool is incredibly intuitive.

Vorteile: The best part about Kenshoo is the automation. You're able to autonomously bid and adjust your campaigns to any metric you would like. That makes things much easier for you when you have multiple objectives for different campaigns the company is running.

Nachteile: It was somewhat difficult to set up. Not everyone would be able to do this on their own. Also there is a learning curve but only because this is a new tool. Once you get to know it well it can be a very powerful asset.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2018
Verifizierter Rezensent
Digital Marketing Expert
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.3.2019

"Had a lot of bugs, but it was useful at times"

Kommentare: There needs to be a cost benefit analysis considering the price of the software, the time it could potentially save, and the time it takes to both educate your team and debug problems.

Vorteile: I like that you can see all your search performance in one place. Easily comparing the performance of Bing vs Google and being able to upload adds and keywords to both platforms simultaneously is a big time saver, especially when you deal with e-commerce clients with frequent promos and ad changes. It also has great bid management tools.

Nachteile: It can be a pain to continuously sync and for the software to break during the syncing. You have to dig in and debug the problems. There are a lot of great features that are not easily accessible and would remain unknown unless you do your research. The user experience can definitely be improved as it can be really confusing at times. Reports were not customizable enough, which cost time with manual inputs of data.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.3.2019
Pallavi G.
Digital Manager
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.12.2018

"Good Software "

Kommentare: Great results from a good software and good account team

Vorteile: Great features and good customer service

Nachteile: The software can be High priced and only takes on clients with minimum spend thersholds

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.12.2018
Verifizierter Rezensent
Marketing Associate
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.1.2019

"Kenshoo Review"

Kommentare: Overall paid search campaign(s) are maintained and grown on the platform!

Vorteile: Incredible platform to manage all of our paid search campaigns in one place. The system is able to constantly hit our goals and optimize spend in the most efficient way possible. The UI itself is very easy to use and clean!

Nachteile: To be honest, we have not had many issues with the software itself. Even when updates are required, their team makes sure the software notifications are shown to all users.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.1.2019
Megan V.
Account Manager II
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.3.2018

"I log in and use Kenshoo every day for my PPC clients and would be lost without it "

Vorteile: I love that I have all of my campaigns in one place within Kenshoo between Google, Bing etc. The bulk updates are super easy and quick to implement so there is not a lot of down time between updates.

Nachteile: Customer service is getting better with response time, that and sometimes the servers go down would be my only least favorite of the software. Not when you submit a ticket to get something fixed they are quick to respond and update the ticket.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.3.2018