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Was ist Now Commerce?

Now Commerce bietet erschwingliche QuickBooks-Integrationen in Einkaufswagen-, Hauptkunden-, Streckengeschäftspartner- und Fulfillment-Software/3PL-Lager. Eliminiere die Dateneingabe in/aus QuickBooks. Über ein einfaches Dashboard kannst du Bestelldateien empfangen und automatisch Verkaufsaufträge, Rechnungen oder Verkaufsbelege in QuickBooks erstellen. Sende Bestellungen aus QuickBooks unmittelbar an deine interne Versandsoftware (z. B. ShipStation) oder Lagersysteme von Drittanbietern und führe Sendungsverfolgungsnummern zurück nach QuickBooks.

Wer verwendet Now Commerce?

Now Commerce wurde ausschließlich für Großhandels-, Fertigungs- und Vertriebsunternehmen entwickelt, die QuickBooks Desktop (Pro, Premier und Enterprise), einschließlich der Cloud-Version, verwenden.

Now Commerce Software - 1
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Now Commerce Software - 4
Now Commerce Software - 5

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Now Commerce

Now Commerce

4,9 (26)
150,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
58
2
5,0 (26)
5,0 (26)
5,0 (26)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
475,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
352
12
3,9 (1.632)
3,8 (1.632)
3,8 (1.632)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Now Commerce

NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Duplizierte Zahlungswarnung
Einkommen & Bilanz
Gewinn-und Verlustrechnung
BlueCart
Am besten bewertete Funktionen
Beschaffungsmanagement
Echtzeit-Updates
Inventarverwaltung
Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzmanagement
Inventarverwaltung
Brightpearl
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Auftragsmanagement
Inventarverwaltung
OnPrintShop
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Content-Management
Produktkonfigurator
Cin7 Omni
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
ERPAG
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
SalesWarp
Am besten bewertete Funktionen
Einkauf & Empfang
Erhalten
Versand-Management
Cin7 Core
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsabwicklung
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung

Bewertungen über Now Commerce

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
92%
4
8%
Elainy
Elainy
Business owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Perfect platform

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

I like that the platform keeps track of your income, saves information needed for taxes, and helps you manage your business without the need of multiple apps to handle your business

Nachteile:

The cons are that it is a bit hard at first to understand the process in using this platform but in all once you figure out the system you will love it.

Beth
Owner in USA
Lebensmittelproduktion, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Streamlines ordering

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: As a commercial bakery, we have customers ordering in lots of ways: phone, voicemail, email, text so this allows a place to get all orders in one spot. Once the orders are in and we send invoices to Quickbooks we have just eliminated manually making invoices. Also, by getting the customer to order themselves, we eliminate order transcription errors.

Vorteile:

I selected Now Commerce for its integration with Quickbooks Desktop and the ability to create unique order forms for customers to streamline the ordering process for them.

Nachteile:

It can be time consuming to set a new customer up with needing to sync and add in a specific order, but once you get the process it is not that difficult.

Detra
Account Manager in USA
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Thank you Now Commerce!

4,0 vor 9 Jahren

Kommentare: Our experience with Now Commerce has been great! As a small company looking for business efficiency and user friendly features for our customers and sales reps Now Commerce has delivered. In addition to our customers having the ability to place orders online, they can also view invoices and track shipments. On the back end the EDI integration has been seamless with both our 3PL and booking systems. Now Commerce provides first class customer service from a professional team who has been ready to answer any of my questions regardless of the complexity of the request. The Now Commerce team is always quick to provide a response to my inquiries. So far the only issues we've encountered have been procedural on our end - just learning a new system. But again the Now Commerce team is quick to assist with resolution on these procedural issues. Thank you Now Commerce!

Matyas
Owner in USA
Sportartikel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best Customer Support and Guidance

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Offering seamless B2B experience to my clients. That is exactly what this software does, nothing more, nothing less. It does not have it - you do not need it. If you need it - you are doing it wrong:)

Vorteile:

It super simple to use, intuitive and clean - no double entry, mistake proof. What makes this product even better is the customer support that comes with it. I work with rep - have him on my speed dial and every time I needed help he had a solution.

Nachteile:

I cannot really think of any flaws - every problem I had was solved quickly. Most of the stuff is intuitive. One thing that could be better is working with product in some sort of table to make importing and editing of multiple entries possible. But maybe it is - I just never asked.

Eda
Director of Operations and Logistics in USA
Großhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great product and excellent service

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

We have been using Nowcommerce for more than 5 years. We are very happy with the product and the customer/tech service. Our sales team is very comfortable with the platform and as operations we love the Quickbooks integration. Customer Service always finds creative solutions to our needs and offers us customized fixes that we wouldn't be able to receive anywhere else.

Nachteile:

When uploading new products or making changes, it would be easier if we could duplicate the forms & make changes in the system.