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Was ist Metrilo?

Metrilo ist eine Wachstumsmarketing-Plattform für moderne Verbrauchermarken. Die Analysen messen deine Unternehmensleistung und geben dir Einblicke für strategische Entscheidungen. Die Engagement-Tools bauen auf den umfangreichen Daten auf und ermöglichen es dir, deine Kunden langfristig an sich zu binden.

Die Integration für wichtige E-Commerce-Plattformen ist nahtlos. Kostenlose 14-Tage-Testversion verfügbar.

Wer verwendet Metrilo?

Kleine bis mittelgroße Online-Shops und Marken, die aus ihren Daten lernen möchten.

Metrilo Software - 1

Du bist nicht sicher, ob Metrilo das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Metrilo

Metrilo

5,0 (27)
119,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
16
3
4,9 (27)
4,7 (27)
5,0 (27)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
87
195
4,4 (4.337)
4,3 (4.337)
4,4 (4.337)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Metrilo

HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Wix
Am besten bewertete Funktionen
For Small Businesses
Website Hosting
Website-Management
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobile Optimization
Keap
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontaktmanagement
Lead-Erfassung
Adobe Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkaufswagen
Website-Management
ikas
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkaufswagen
Website-Management
Sana Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Catalog Management
Für B2B
STORIS
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Inventarverwaltung
Verkaufsberichte
Zoho Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Einkaufswagen
Website-Management

Bewertungen über Metrilo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
András
András
CEO in Ungarn
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Happy user

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Everything works smoothly. Not just the their software is cutting edge, but their customer support is great as well. They helped us a lot to have a better understaing of our customers.

Vorteile:

Easy to use, have tons of valuable data. We use it every day.

Nachteile:

Chat feature with my customers would be nice. But i know sooner or later the software will have every feature we need.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

I never thought about my existing customers so much before I tried Metrilo.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

It focuses on engaging the people who already bought from you with email based on their behavior. I see how often they shop from me and when I should send the next email...Metrilo helps me keep customers close so I need less paid advertising.

Nachteile:

For some businesses with low income the monthly fees above small plan can be overwhelming... but definetly worths a try

Alexander
Alexander
Founder & CEO in Österreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Simple, easy way to use and integrate with the website

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Time saving of data analytics

Vorteile:

The system is providing very good Tips & Tricks regarding analytics and metrics data to improve my business. Very userfriendly inteface. Easy to use. Nice trigger based email automation.

Nachteile:

Unable to customize dashboard. Also can not create automation or email automating based on additional customers fields. I like the service, but if you want to make it better as competitors, give your customers more flexibility and try to automatize everything, all fileds which customers can create in the Metrilo. Make please also a Night Mode.)

Sk
Sr Marketing Manager in Indien
Bekleidung & Mode, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Now we can see from where real sales coming

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We are using Metrilo for a long time with our Magento2 store and we are fully satisfied with this. Now, we can see in details which campaign is working best and from which source/medium we are getting most sales. The revenue calculation is now very accurate and sending promotional emails and abandon cart emails is a breeze now.

Vorteile:

- A good tool for eCommerce businesses. - Great way to see from where actual sales coming. - Good integration with Magento2. - Now we can see which medium is giving us the most sales. - Integrated email delivery and performance results. - Abandon shopping cart emails.

Nachteile:

- Everything seems good with this tool except one thing that is the customization of email look and feel.

Jen
Jen
Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Design, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Features to grow my business

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: I'm just getting started but my experience so far has been great. The team hopped on a call to run through the features and the software is so user friendly there isn't much of an onboarding process necessary.

Vorteile:

Metrilo gives me the ability to stay out of complicated Google Analytics and quickly understand what is happening with my existing customers and site visitors. It helps me to measure how I'm performing against my goals without running complicated reports, and send relevant communications to maintain and attract new customers.

Nachteile:

I wish they had a built in opt-in/lead gen form to bring prospects into a nurturing sequence.