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Was ist Metrilo?

Metrilo ist eine Wachstumsmarketing-Plattform für moderne Verbrauchermarken. Die Analysen messen deine Unternehmensleistung und geben dir Einblicke für strategische Entscheidungen. Die Engagement-Tools bauen auf den umfangreichen Daten auf und ermöglichen es dir, deine Kunden langfristig an sich zu binden.

Die Integration für wichtige E-Commerce-Plattformen ist nahtlos. Kostenlose 14-Tage-Testversion verfügbar.

Wer verwendet Metrilo?

Kleine bis mittelgroße Online-Shops und Marken, die aus ihren Daten lernen möchten.

Metrilo Software - 1

Du bist nicht sicher, ob Metrilo das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Metrilo

Metrilo

5,0 (27)
119,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
16
3
4,9 (27)
4,7 (27)
5,0 (27)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
87
205
4,4 (4.161)
4,3 (4.161)
4,4 (4.161)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Metrilo

HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
ikas
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Einkaufswagen
Website-Management
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobiloptimierung
Adobe Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkaufswagen
Website-Management
Sana Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Für B2B
Katalogisierung / Kategorisierung
Zoho Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Einkaufswagen
Website-Management
OnPrintShop
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Content-Management
Produktkonfigurator
Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzmanagement
Inventarverwaltung
EQUP
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement

Bewertungen über Metrilo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
András
András
CEO in Ungarn
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Happy user

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Everything works smoothly. Not just the their software is cutting edge, but their customer support is great as well. They helped us a lot to have a better understaing of our customers.

Vorteile:

Easy to use, have tons of valuable data. We use it every day.

Nachteile:

Chat feature with my customers would be nice. But i know sooner or later the software will have every feature we need.

Peter
Content/Analytics Manager in Südafrika
Luxusgüter & Schmuck, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Metrilo has become an integral part of our DNA

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The best part about Metrilo definitely has to be the segmentation options for automated emailing. We are now able to contact previous customers with personalized emails relating to the products that they've bought in the past. This is truly an incredible platform to not only monitor and analyse data but also to increase revenue while increasing our overall conversion rate. The live views and traffic reports make tracking the customer journey on our sites effortless and has provided us with much needed data in order for us to reduce our dropoff rate and create more meaningful customer experiences. I would recommend Metrilo to anyone that is looking to increase their revenue and better understand their customer experience. The Customer support that I received from support team never once let me down or left me wanting. They offered all the information that i needed and there were absolutely no hidden fees when it came to signing up.

Nachteile:

I have no complaints about this software, my only concern is how much revenue I've missed out on without Metrilo

Alexander
Alexander
Founder & CEO in Österreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Simple, easy way to use and integrate with the website

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Time saving of data analytics

Vorteile:

The system is providing very good Tips & Tricks regarding analytics and metrics data to improve my business. Very userfriendly inteface. Easy to use. Nice trigger based email automation.

Nachteile:

Unable to customize dashboard. Also can not create automation or email automating based on additional customers fields. I like the service, but if you want to make it better as competitors, give your customers more flexibility and try to automatize everything, all fileds which customers can create in the Metrilo. Make please also a Night Mode.)

Carlo
COO in Italien
Bekleidung & Mode, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Option

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Very good they provide us a great assistance

Vorteile:

Easy to install, eay to use and great support

Nachteile:

The lead generation by mail has to be improved , Sumo it is not a solution. The customer feedback is great but just in English we need the possibility to customize.

Sk
Sr Marketing Manager in Indien
Bekleidung & Mode, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Now we can see from where real sales coming

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We are using Metrilo for a long time with our Magento2 store and we are fully satisfied with this. Now, we can see in details which campaign is working best and from which source/medium we are getting most sales. The revenue calculation is now very accurate and sending promotional emails and abandon cart emails is a breeze now.

Vorteile:

- A good tool for eCommerce businesses. - Great way to see from where actual sales coming. - Good integration with Magento2. - Now we can see which medium is giving us the most sales. - Integrated email delivery and performance results. - Abandon shopping cart emails.

Nachteile:

- Everything seems good with this tool except one thing that is the customization of email look and feel.