Replay Call Recording

Replay Call Recording

von Trisys

Wer verwendet Replay Call Recording?

Replay Call Recording is an ideal solution for any business type, from SMB to enterprise levels. Verticals include healthcare, collections, financial, education, government, automotive, and more!

Was ist Replay Call Recording?

Trisys provides easy-to-use, cost effective business intelligence tools for both on premise & hosted telephone systems, compatible with virtually any telephone configuration. We offer solutions ideal for any industry that is flexible to evolve with your business needs. Replay is an innovative call recording system that produces valuable reports from your companys telephone activity. From SMB to enterprise levels, our capabilities help your company run resourcefully & increase revenue!

Replay Call Recording – Details

Trisys

http://www.trisys.com

Gegründet 1984

Replay Call Recording – Kostenübersicht

Replay Call Recording bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Installiert - Windows

Training

Live Online

Webinare

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Replay Call Recording Funktionen

Software zur Anrufaufzeichnung
Archivierung
Aufzeichnung bei Bedarf
Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
Bookmarking-Aufzeichnung
Dateitransfer
Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
Programmierte Aufnahme
Sofortiger Abruf
Teilen von Anrufen
Verteilte Anrufaufzeichnung
Videoanruf-Aufzeichnung