Replay Call Recording

von Trisys

0 Bewertungen
Replay Call Recording

Wer nutzt diese Software?

Replay Call Recording is an ideal solution for any business type, from SMB to enterprise levels. Verticals include healthcare, collections, financial, education, government, automotive, and more!

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Kundenservice
  • Funktionen
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Installiert - Windows
  • Training Live Online
    Webinare
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Trisys
  • http://www.trisys.com
  • Gegründet 1984

Über Replay Call Recording

Trisys provides easy-to-use, cost effective business intelligence tools for both on premise & hosted telephone systems, compatible with virtually any telephone configuration. We offer solutions ideal for any industry that is flexible to evolve with your business needs. Replay is an innovative call recording system that produces valuable reports from your companys telephone activity. From SMB to enterprise levels, our capabilities help your company run resourcefully & increase revenue!

Replay Call Recording Funktionen

  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung