Wer verwendet Floify?

Hypothekenexperten und Kreditgeber.

Was ist Floify?

Floify wurde für Kreditgeber und Hypothekenprofis entwickelt und ist eine Point-of-Sale-Lösung. Sie rationalisiert den Kreditprozess, indem sie ein sicheres Kommunikations- und Dokumentationsportal zwischen Kreditgeber, Kreditnehmer und anderen Hypothekenbeteiligten bereitstellt. Kreditgeber verwenden Floify, um die Dokumentation von Kreditnehmern zu erfassen und zu überprüfen, den Kreditfortschritt zu verfolgen, mit Kreditnehmern und Immobilienmaklern zu kommunizieren und Kreditgeschäfte schneller abzuschließen. Fordere eine Live-Demo an – umfassende Pläne sind bereits ab 49 $/Monat erhältlich.

Floify – Details

Floify

https://floify.com/

Gegründet 2012

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Floify – Preisübersicht

Floify bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Floify ist ab 59,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

59,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Floify – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Floify Funktionen

  • Audit Trail
  • Bearbeitung von Krediten
  • Compliance Management
  • Dokumentenmanagement
  • Elektronische Unterschrift
  • Kundenmanagement
  • Onlinebewerbung

Siehe die vollständige Kreditvergabesoftware Liste

Floify Alternativen

Mehr Alternativen zu Floify

Floify – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,8/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,8
Kundenservice 4,9
Funktionen 4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,8

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Guy M.
Sr Loan Officer
Finanzdienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.5.2018

"Documentation upload allows my clients seemless access with security"

Kommentare: Ease of receiving requested documentation greatly enhances the borrower experience and provides a end to end solution for documenting loans in a way that the old postal mail, email and fax could never accomplish.

Vorteile: Ease of use allows for clients to provide sensitive personal information over a secure site. With mortgage specific personal information, clients are aware and benefit from Floify.

Nachteile: Although Floify continues to improve and add features to this product, the price-point and value exceed expectations.

Antwort des Softwareanbieters

von Floify an 6.8.2018

Hey, Guy! Thanks so much for your glowing review of Floify. We are so happy to hear that our platform is providing exceptional value to your business.

All of us here at Floify wish you and your team the utmost success at American Financial Lending, Inc. Thanks again for your review and for using Floify!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.5.2018
Shanna T.
Branch Manager
Bankwesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.10.2019

"So very close to perfect..."

Kommentare: Overall it has really been a game-changer for efficiency and customer experience. We love it!

Vorteile: Floify has really improved our team workflows and customer experience. It has eliminated "lost documents" that have been emailed to a team member. It has eliminated duplicate requests for the same document from the client. It has streamlined workflows and increased efficiency. We love it and a couple of small development tweaks would make it perfect in every way.

Nachteile: There are 2 things I would change that would make a HUGE difference. 1) Add DOB to the loan flows. This is a critical component that will allow us to sync our software to both Jungo and Encompass without creating duplicates. Right now we spend a good amount of time merging duplicates in Jungo because this field doesn't exist. The problematic workflow is that we create a contact in Jungo... manually push to floify from Jungo... Floify automatically pushes to Encompass... Encompass syncs back with Jungo based on DOB and name. Without the DOB encompass doesn't recognize that the contact exists in Jungo and a duplicate is created. 2) Allow the loan officer to complete or finish the application on behalf of the client. This would greatly improve the customer experience by allowing the application to be taken over the phone (start to finish) or completed over the phone if the customer gets stuck or confused. What would it take to have these changes programmed? They would be so immensely valuable to us.

Antwort des Softwareanbieters

von Floify an 9.10.2019

Hi Shanna, thank you for taking the time to leave a candid review of your experience with Floify. We are happy to see that our point-of-sale solution has improved your team workflows and customer experience. With regards to the issues you pointed out, DOB can be added to your loan flows by using our Custom Fields functionality if you would like help with setting this up, please feel free to contact our Support team. Also, the ability for a loan officer to complete an application is coming soon with our "co-piloting" functionality, so please stay tuned for that!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.10.2019
David T.
RMLO
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 31.10.2019

"Fast customer support & so many features!"

Kommentare: user-friendly for the most part I wish there could be more of a CRM option added to this since we already have all the client data needed for it. like reminders and mailout/texts etc...

Vorteile: the features allowed to us as far as sorting and requesting docs are amazing I love how quick it is to stack and send. I love how your reps was able to create an app like icon on my smartphone so I could access it while on the go.

Nachteile: sometimes the features can be too much that you don't know where to begin but I know this will blow over with more time spent using the system.

Antwort des Softwareanbieters

von Floify an 24.2.2020

Hey David, thank you for submitting a detailed review of Floify. We're excited to see that our support team was able to provide you with some guidance and customizations to help you get the most out of the platform. If you ever need additional assistance, please reach out anytime!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 31.10.2019
Frederick S.
Branch Manager
Finanzdienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.10.2019

"I love it!"

Vorteile: Floify is everything that I was looking for

Nachteile: I should be able to include my personal team (processor’s) without additional cost.

Antwort des Softwareanbieters

von Floify an 24.2.2020

Hey Frederick, thank you for the fantastic review of Floify! We are happy to see that our solution is everything you were looking for. We are constantly rolling out new features, so you should be seeing more great things soon!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.10.2019
Richard C.
Branch Manager
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.10.2019

"Using the Floify System"

Kommentare: Certainly the most important issue is Floify stays in contact with the borrower on what is needed and allows the realtors to monitor progress with the buyers so they can assist in getting information need to keep the process flow going on the loan.

Vorteile: This system is simple to use once you are trained on how the process works simple is always better and the borrowers like how it woks and they have no problem uploading the docs into the system.

Nachteile: Initially there were some features i would have liked to have some have been incorporated for me and a few still outstanding for me it is important for me to see the realtor on the initial screen this has been provided it would be nice for use to be able to move around information as needed.

Antwort des Softwareanbieters

von Floify an 21.2.2020

Hi Richard! We appreciate you taking the time to provide feedback on Floify. The borrower communications are one of our more popular features and we're happy to see that it's working well for you. If there's anything we can do to make your experience with Floify any better, please let us know!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.10.2019