Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist GOIS Pro?

GOIS ist ein perfektes Inventarmanagement-Tool für kleine und mittlere Unternehmen, das erweiterte Warehouse-Management-Funktionen bietet und auch von mobilen Geräten aus zugänglich ist. GOIS bietet eine benutzerfreundliche Oberfläche für iPad, iPhone, Android-Smartphones und Tablets, mit der der Benutzer die volle Kontrolle über sein Inventar behält, auch wenn er unterwegs ist. Den Benutzern werden angepasste PPU-Pakete (Pay Per Use) angeboten, mit denen sie ihre Pakete ihren Anforderungen entsprechend anpassen können.

Wer verwendet GOIS Pro?

Sitzt in Jersey City, New Jersey, USA, mit Vertretungen auf der ganzen Welt. GOIS richtet sich an kleine und mittlere Lager- und Lieferkettenunternehmen auf der ganzen Welt.

GOIS Pro Software - 1
GOIS Pro Software - 2
GOIS Pro Software - 3
GOIS Pro Software - 4

Du bist nicht sicher, ob GOIS Pro das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

GOIS Pro

GOIS Pro

4,5 (8)
150,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
76
4
4,4 (8)
4,5 (8)
4,8 (8)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
249,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
111
11
4,7 (221)
4,7 (221)
4,8 (221)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu GOIS Pro

Precoro
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Budgetierung/Prognosen
Kostenverfolgung
Bellwether Purchasing Software
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Einkaufsberichte
Rechnungsverarbeitung
Smartsheet
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Projekt-Nachverfolgung
Projektplanung/Terminierung
QuickBooks Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Einkommen & Bilanz
Finanzberichterstattung
Smart IP&O
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Inventarverwaltung
Nachfragevorhersage
Procurify
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Kostenverfolgung
Rechnungsverarbeitung
NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Kontenplan
Lohn-und Gehaltsabrechnung-Reports
Scheckausstellung
Fishbowl
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Sortly
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Mobiler Zugriff

Bewertungen über GOIS Pro

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,8
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
25%
3
13%
Philip O
Procurement Department in USA
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Versatile & Multi-Purposed Customizable Software for Multiple Applications

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: GOIS Pro is the necessary flexible inventory tool that keeps pace in our construction environment. This software could be used in other applications that require "boots on the ground" materials management supported by multi-departmental back office teams. The MetaOption team delivers textbook customer service and high-quality resolutions with impressive lead times. The Construction Services Group is very thankful for all MetaOption does to support us with GOIS and modules, and looking forward to more in the future !

Vorteile:

The MetaOption GOIS Pro and its modules provides AllWeather Contractors Construction Services Group a user-friendly catalogue capability, requestor & approver checkpoints and robust back-office support functionality. GOIS Pro is an intuitive software with helpful how-to resources and straightforward functionality, great for getting things operational ASAP.

Nachteile:

There is no capability to reverse certain actions, but it is not detrimental to the overall operation. (once a purchase order is closed, it cannot be re-opened or modified)Superseded items and alternate product mapping could be improved.

Sara
Business Manager in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

GOIS is critical for managing inventory in our small business

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: GOIS picked up the ball in terms of inventory management where Quickbooks left off. Our entire team uses it daily all day long. We would be lost without it.

Vorteile:

We tried using Advanced Inventory in Quickbooks, but quickly became frustrated with the clumsiness of it and the lack of being able to get the information out of it that we wanted quickly and/or w/out having to run a bunch of reports. We are a new, small business - we do not have the budget to spend on the more expensive inventory mgmt softwares available. We are very pleased with the functionality of this program and how much it has helped us manage our inventory and orders. Their customer service is TOP NOTCH!!! You will not get the kind of customer service GOIS provides anywhere else.

Nachteile:

I wish there were better/more reporting options (similar to what QB offers). We only use a few of the reports available, the rest do not give us the data we need. I believe there is room for improvement here. The ability to adjust columns (hide/adjust width) and or create a custom report on your own would be beneficial too.

Sherwin
Inventory Control Manager in USA
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

GOIS

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall experience is Good. Excellent customer service.

Vorteile:

What i liked most about this software is the ability to have it all on multiple devices.

Nachteile:

Loading takes forever, looks dated......

Jeff
Owner in USA
Landwirtschaft, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Overall great product

4,0 letztes Jahr

Kommentare: Overall experience is very good. System has worked ver well for the time I have used it ( 6 years). But in the last 6 months - 1 year, the same issue has arisen. Emailing of invoices has crashed 2 times. Currently it hasn’t worked for about 10 days with unknown repair time. Invoices are pulling up and just wish it was working.

Vorteile:

Very easy to use, both mobile and deck top versions. Able to complete sales wand inventory controls in the field which is very helpful. Reports are very nice and detailed for my needs.

Nachteile:

Would like to have the ability to permanently delete customers that haven’t been active for years.

Jianan
TA in USA
Grundschul- & Sekundarbildung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Good Inventory System

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: It is a helpful software for companies

Vorteile:

This Inventory System is stable and useful for a company to manage their goods. It is a friendly software to use.

Nachteile:

The interface needs to be improved More information about the inventory needs to be added to the system.