Zonka Feedback

Wer verwendet Zonka Feedback?

Zonka Feedback ist für jede Service-basierte Industrie geeignet, die auf Kundenerfahrung basiert und möchte die Art, wie sie Feedback sammelt, ändern und es umfassender und handlungsorientierter machen.

Was ist Zonka Feedback?

Zonka ist eine komplette Feedback Management & Umfrage-Plattform. Erfasse Feedback von mehreren Kanälen; vor Ort oder offline (Tablets & Smartphones) und im Internet (E-Mail, SMS, QR-Code, in App). Entwerfe intuitive Umfragen und Formulare von Grunde auf in kürzester Zeit durch einfaches Drag & Drop oder aus unserer umfassenden Vorlagengalerie. Passe Umfragen an, erhalte sofortige Benachrichtigungen, zeige in Echtzeit Drill-Down-Berichte an und löse Probleme.

Zonka Feedback – Details

Zonka Feedback

http://www.zonkafeedback.com

Gegründet 2014

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Zonka Feedback – Preisübersicht

Zonka Feedback bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Zonka Feedback ist ab 29,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

29,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Zonka Feedback – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Zonka Feedback Funktionen

  • Analytik
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Negatives Feedback Management
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement

Siehe die vollständige CEM Software (Customer Experience Management) Liste

  • 360-Grad-Feedback
  • Analytik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Feedback-Sammlung
  • Umfrage-Management
  • Überwachung der Beschwerden

Siehe die vollständige Kundenzufriedenheit Software Liste

  • Benchmarking
  • Leistungsmanagement
  • Mitarbeiteranerkennung
  • Negatives Feedback Management
  • Pulsbefragungen
  • Zielmanagement

Siehe die vollständige Mitarbeiter Engagement Software Liste

  • Anonymes Feedback
  • Integration von Dritten
  • Mehrsprachig
  • Mobile Umfrage
  • Multi-Channel-Vertrieb
  • NPS von Kunden
  • NPS von Mitarbeitern
  • Negatives Feedback Management
  • Pulsbefragungen
  • Segmentierung
  • Textanalyse
  • Textfelder

Siehe die vollständige NPS Software Liste

  • Benutzerdefinierte Umfrage-URLs
  • Datenanalyse-Werkzeuge
  • E-Mail Marketing
  • Fragen-Verzweigung
  • Fragenkatalog
  • Mobile Umfrage
  • Offline-Antwort-Sammlung
  • Unterstützt Audio / Bilder / Video
  • Verzweigungslogik
  • Website-Intercept-Umfragen

Siehe die vollständige Umfragetools Liste

Zonka Feedback Alternativen

Mehr Alternativen zu Zonka Feedback

Zonka Feedback – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,8/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,9
Kundenservice 4,9
Funktionen 4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,9

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Shefali V.
Director of Operations
Möbel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.10.2020

"The perfect feedback software"

Kommentare: Zonka Feedback is a very modern-looking Survey Software with extremely good looking surveys and feedback forms. It’s easy and fun setting up the surveys using Zonka Feedback’s visual Survey Builder. I don’t have to imagine how my surveys would look to my customers. Survey setting up is extremely intuitive as well and since I’m using it in my organisation for conducting more market research and questionnaire, the survey logics come very handy to me. With COVID, I’m able to send out these surveys via email using Zonka Feedback and set up easy reminders also in their new version. Beyond everything though, what really stands out for me is the reporting. It is absolutely kickass. I get too many detailed reports in one click and I really love the way the entire Analytics system is designed. It allows me to quickly browse through reports as well as go in-depth by drilling down, using filters and what not. Reporting is extremely powerful at Zonka Feedback and I believe, that’s what really makes it stand out amongst other survey and feedback softwares.

Vorteile: Extremely quick and easy to set up. The team is very helpful and easy to work with. And best of all, reporting. The analytics section is designed so well and is so informative. It has helped our team take a lot of good business decisions that we otherwise were extremely clueless about. While most survey softwares and feedback softwares give analytics, Zonka Feedback has really put mind at the effectiveness of the reports, especially from a decision-making perspective and value-addition to the business.

Nachteile: Nothing so far. The tool has been really amazing for my marketing and operations team. We have been able to do research surveys very swiftly and easily. The team is also helpful in setting up and the experience is great.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.10.2020
I p singh G.
Senior Manager
Gastgewerbe, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.5.2020

"Zonka Feedback - Useful tool for an office"

Kommentare: Have seen many functionalities been added since I started using it. I am a satisfied user.

Vorteile: Very versatile application and can be use in many different ways. We use it for employee satisfaction for various service delivery, gathering day to day data, managing Annual maintenance records and so on...

Nachteile: The export of data need little more flexibility to play around and derive 360 degree information.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.5.2020
M b N.
General Manager - Operations
Essen & Trinken, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.4.2020

"Zonka..! The One stop Solution for Feedbacks mechanism"

Kommentare: We used to collect the feedbacks manually through the registers. Now we have moved to Zonka, which helps us to fetch all the reports on the dashboard.

Vorteile: The ease of creating feedback forms with various formats. Also, the extensive reporting that is available helps us to do a better analysis.

Nachteile: Not all the comments can be downloaded in the pdf.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.4.2020
Saloni G.
Project Manager
Öffentliche Sicherheit, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.8.2020

"Easy and Efficient Survey Software"

Kommentare: The best thing about Zonka Feedback is that it’s really easy to use. I hunted them in my previous organization and was pretty certain my teammates would be happy using it for the same reason. It’s easy to create surveys, send them, look at feedbacks coming in and all the reporting. Very easy to navigate around and friendly interface. UI has improved a lot over time and I love it even more now. So easy to capture feedback and do NPS surveys. In my previous company we used it with automation and it worked really smoothly and with the interface, we’re using it now and it works easy too.
Reporting is a great advantage and honestly, I’m really happy with it!
Recommend to all teams.

Vorteile: Pretty easy to use. Reporting is great. Friendly UI. Constant improvements and new features. Good support.

Nachteile: No cons as of now. I’m pretty happy with Zonka Feedback and recommend it.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.8.2020
Vrinda A.
Analyst
Finanzdienstleistungen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.6.2020

"A great feedback software"

Kommentare: We majorly use this for email surveys and sending surveys with additional info works pretty well for us. Gives us superb reports instantly and has helped in making some kickass decisions. I definitely recommend the tool. For three major reasons -
1. The helpful tool
2. The ease of the software
3. The feedback reporting

Vorteile: I have been using Zonka for quite some time now and it's actually quite a good customer tool to us. What I really like is that I can quickly set up feedback forms without any help. Initially I thought it might be a task and used to take help from the team (and they were very helpful about it). But for a few weeks now, I have been setting it up myself and it's great.

Nachteile: Nothing to dislike as of now. Have used the software for Customer Feedback majorly using email surveys. We have used integration to automate this and use it manually as well. It's pretty easy once you set it up.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.6.2020