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Was ist Zingtree?

Zingtree macht es dir einfach, interaktive FAQs, Wissensdatenbanken und Online-Problembehandlungsfunktionen zu erstellen, anzupassen, bereitzustellen und zu analysieren. Mit Zingtree ist es unglaublich einfach, Kunden bei der Lösung von Problemen zu unterstützen und sich in Wissensdatenbanken besser zurechtzufinden. Kunden werden behutsam an Antworten herangeführt, und wenn ein Problem nicht gelöst werden kann, erhalten deine Supporttechniker Hintergrundinformationen über das Problem des Kunden. Die einfache Integration in E-Mail-, Chat-, CRM- oder Helpdesk-Systeme spart Zeit und Geld.

Wer verwendet Zingtree?

Interaktive Entscheidungsbäume sind eine großartige Lösung für jedes Unternehmen, Projekt oder jede Person, die Zeit und Geld sparen möchten, indem sie redundante Prozesse intern und extern rationalisieren.

Du bist nicht sicher, ob Zingtree das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Zingtree

Zingtree

4,4 (96)
0,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
54
8
4,3 (96)
4,3 (96)
4,5 (96)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
213
22
4,1 (767)
4,2 (767)
4,2 (767)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Zingtree

Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundenspezifisches Branding
Ticket-Management
LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Proaktiver Chat
Freshdesk
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Kundenmanagement
Marketing-Automatisierung
Front
Am besten bewertete Funktionen
Filesharing
Inbox-Management
Mobiler Zugriff
Supportbench
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Supportticket-Management
Ticket-Management
Deskpro
Am besten bewertete Funktionen
IT-Asset-Management
Multi-Channel-Kommunikation
Wissensbasis-Management
EcholoN
Am besten bewertete Funktionen
Self-Service Portal
Ticket-Management
Wissensbasis-Management

Bewertungen über Zingtree

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
39%
3
7%
2
2%
Yogesh
Yogesh
Sr. Product Engineer in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Love it! Use to create comprehensive trees to assist support teams

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Execution Accuracy.
Operational Efficiency
Improved resource utilisation
Improved experience for our support teams.

Vorteile:

ease of creating content integration with Wordpress - which hosts our knowledge base. Extremely professional Technical support . support team come back to me in few hours not days. Seamless purchase I recommended a feature and they had the technology but they hardened it very quickly. So Webhooks is a great addition.

Nachteile:

cost. could be more economical. If your tree is very complex with hundreds and thousands of moving pieces - you've to build your trees 'outside' of zingtree . I use workflowy instead and then circle my way back to Zingtree.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rechtsberatung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Quick, efficient, great training tool. Downside is it can be sometime glitch y.

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Compliance is 100% improved from this time last time. There is another huge bonus in that it has reduced the time required for our team members to understand and use the script. However there are numerous communication issues it has with salesforce that create major issues in the pitch and flow. These mistakes while easy for me to identify are not easy for team members to fix.

Vorteile:

Ease of use for team members. Great scripting tool for compliance. Greatly reduces on boarding time.

Nachteile:

It can be glitchy and screens can lock. Not frequent but creates disruptions for team members.

Fran
Service Manager in Niederlande
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very easy to set up and edit

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I liked the easy set-up, it did not take a lot of time before we had a base version running. Editing is done on the spot with no fuss. Nice clean design (finished product).

Nachteile:

Editing mode can be a bit cleaner graphic wise. The editing itself is easy once you know how. I do think that the editing menu can be improved. More templates would be a nice addition

Antwort von Zingtree

vor 6 Jahren

Hi Fran - Thanks for the review. If you have any specific suggestions on how to improve editing, we'd love to hear them. Just about all of our product updates are customer driven. Please reach out to me at bill@zingtree.com if you'd like to share your ideas. Thanks, Bill Dettering Zingtree https://zingtree.com

Doug
Director, Data Governance in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Positive from every perspective!

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Platform is EXTREAMLY simple to design, implement, manage and scale. In the rare case we had a question, the support team responded very quickly to provide assistance. The team is also very eager to help solve new business problems by adding new functionality to the platform. We are designing new trees across our organization to drive processes optimization.

Nachteile:

Honestly, cannot think of one. Each time I `think that feature would be nice to have, the team points me to the solution.

Brooke
Brooke
Associate Technical User Support Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Zingtree was just what we needed for our call center to troubleshoot!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Easy to use, easily customizable, great for new hires and scripting alike!

Vorteile:

Great for new hire training as well as existing employees scripting! Zingtree has added many new features and functionality upgrades over the past year that have made wonderful improvements.

Nachteile:

Sometimes it takes a while to get someone to respond when you submit a question or enhancement request through customer service or tech support but they always to respond and help out as they are able!