Was ist Property Vista?

Property Vista ist eine Software für Immobilienverwaltungsunternehmen. Das integrierte Kommunikationssystem von Property Vista, das sich am besten für Portfolios mit über 100 Einheiten eignet, führt alle Funktionen (Leasing, Buchhaltung, Zahlungen, Wartungsanfragen) in einem leistungsstarken automatisierten System zusammen.

Das System richtet sich an alle, die wissen, wie wichtig es ist, Leerstände zu reduzieren, Risiken zu senken und den Cashflow durch starke Beziehungen zu Mietparteien zu verbessern.

Wer verwendet Property Vista?

Immobilienmanagement und Vermieter

Wo kann Property Vista bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Property Vista Software
  • Ansässig in Toronto, Kanada
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Property Vista Software
  • Ansässig in Toronto, Kanada
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
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Englisch

Property Vista – Videos und Bilder

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Property Vista

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280,00 $/Monat
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Property Vista Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Dokumentenmanagement
  • Finanzberichterstattung
  • Finanzmanagement
  • Immobilien-Datenbank
  • Instandhaltungsmanagement
  • Leerstandsmanagement
  • Miet-Nachverfolgung
  • Mieter-Nachverfolgung
  • Mieter-Portal
  • Mietmanagement
  • Mietverträge nachverfolgen
  • Online-Zahlungen
  • Personalverwaltung
  • Transaktion-Überwachung

Alternativen für Property Vista

Immobilienverwaltungssoftware für private Vermieter und professionelle Manager mit 10 bis 5.000 Immobilien. 14 Tage kostenlos testen.
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Webbasierte Softwarelösung für Immobilienmanagement, die alle Aspekte des Immobilienmanagements für Apartments, Eigentumswohnungen, Häuser und den Einzelhandel automatisiert.
HappyTenant is a complete end-to-end property management solution for property managers, tenants, landlords, vendors, and snagging.
ResMan ist eine Immobilienverwaltungsplattform, die ein konstantes NOI-Wachstum und ein atemberaubende Bewohnererlebnis bietet.
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Immobilienverwaltungssoftware für Immobilienverwalter, Vermieter und Immobilieninvestoren. Immobilienverwaltung leicht gemacht.
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Bewertungen über Property Vista

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
88%
4
8%
1
4%
Verifizierter Rezensent
Property Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to Use, Great Support

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Using this software has helped with the owners' satisfaction and has helped free up more time for me in the office. Online transactions are up. Assessments are being paid on time. It really brought the community in the 21st century.

Vorteile:

The small details are all covered. For example, I like that you can alter the staff's access levels. It's not black or white, they tend to the areas in between.

Nachteile:

There are glitches which hold up productivity at times. But I'm sure they're working those out and all will be well in future testings.

Marshall B.
President in Kanada
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

myCommunity is a way for us to ensure accessibility and an open, two-way dialogue with our residents

5 vor 5 Jahren

Vorteile:

The myCOMMUNITY portal has led to an increase in our resident satisfaction. It allows our residents to pay their rent online without having to worry about ordering cheques or having to drop payment off at the site. Our residents can also submit their maintenance requests online which are received by our staff instantly. It allows for a faster turn around and eliminates paper maintenance requests from going missing. It also allows for a more effective way to communicate to our residents

Josh R.
Josh R.
Managing Broker in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Worst experience ever! RUN FOR THE HILLS!

1 vor 5 Monaten

Kommentare: I have used many different Property Management software over the last 6 years. Non have been perfect so with the new company I was willing to give this group a shot as their demo promised a lot that looks good in theory. ERROR. After paying my money on [SENSITIVE CONTENT] it took them a week just to get me access to the system. Once I got access to the system it has taken over a month just to get the basic system up and running. I'm running a company and at no point was I ever told it was going to take months just to get it functioning properly. I have used both Yardi and Buildium and when I signed up in the past with their competitors I was up and running within 1 day of paying for the system and implementation was smooth and simple. Trying to get anything done in Property Vista is like trying to run through a labyrinth. They try to make everything over complicated and try to customize it too much. The main DashBoard is a Joke and does not give you a quick snapshot of everything happening in the system. Entering a new Unit should be as simple as enter owner -> enter building -> enter unit -> enter lease done!
But no you have to enter the building then go to another section to enter the unit, then go into the back end to enter the owner then enter the landlord...
We live in a fast pase industry where rentals come and go sometimes within a week or 2. Spending 15-20+ hours on training just to getting the system up and running over several weeks/ months while running...

Vorteile:

There are NO PROS for me. This has been the worst software implication I have ever experienced.

Nachteile:

Everything. It takes forever to implement the system. the system is NOT intuitive. there is no logic to how the system flows. It takes a very long time to enter new units. The customer service is the WORST I have ever experienced.

Adriana P.
Property Admin in Kanada
Immobilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Go Vista

5 letztes Jahr

Kommentare: I use vista daily to update any information on tenants payment, lease agreement, purchase requisitions, maintenance request (follow up and close when done). Checking message center daily and answer open tickets

Vorteile:

Vista is easy to navigate and update information on tenants, lease agreements, tickets, purchase requisitions.

Nachteile:

More details needed on Purchase requisitions aspect ( inspection area, service areas). We would request the possibility of not receiving 2 email of system notification when every purchase requisitions are processed.

Bo S.
Building Manager in Kanada
Immobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best Software I worked so far in my business

5 letztes Jahr

Vorteile:

This product is very easy to use, has all the features I need to do my day to day work. All of my tasks are easy to overlook. If my tenants have questions or need information, it is very easy and fast on Property Vista to look everything up. Maintenance requests (eliminates paper maintenance requests from going missing), payments, application , units and Dashboard - I just love it and would recommend this software anytime

Nachteile:

There is nothing not to like about this software