Exelysis Contact Center

Exelysis Contact Center

von Exelysis

Wer verwendet Exelysis Contact Center?

Callcenter, Kundenbetreuung, Telemarketing, Telefonie-Integration in jeder Branche. Banken, Telekommunikation, Gastgewerbe, Gesundheit, Versicherungen, Behörden und mehr.

Was ist Exelysis Contact Center?

Exelysis Contact Center ist eine Kommunikationssoftware, die den Betrieb einer Enterprise-PBX verbessert und steuert. Exelysis kann eine schlüsselfertige Lösung bieten oder integriert werden und Enterprise PBXs erweitern. Exelysis bietet Integrationssoftware von Drittanbietern wie CRM, ERPs mit erweiterten APIs. Predictive-/Power-/Broadcasting-Dialer, Skill-basiertes Routing, erweitertes IVR, VoicExML und Natural Language Understanding-Plug-ins sind nur wenige von Exelysis-Fähigkeiten.

Exelysis Contact Center – Details

Exelysis

http://www.exelysis.com

Gegründet 2013

Exelysis Contact Center – Preisübersicht

Exelysis Contact Center ist verfügbar ab 50,00 $/Monat. Exelysis Contact Center bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Exelysis Contact Center findest du unten.

Startpreis

50,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Exelysis Contact Center Funktionen

Call Center Software
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anruftext-Aufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat
Eskalationsmanagement
Gemischtes Call-Center
Inbound Callcenter
Kampagnenmanagement
Manuelles Wahlsystem
Outbound-Callcenter
Progressives Wählersystem
Prädiktive Wähler
Sprachdialogsystem (IVR)
Warteschlangenmanagement
Archivierung
Aufzeichnung bei Bedarf
Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
Bookmarking-Aufzeichnung
Dateitransfer
Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
Programmierte Aufnahme
Sofortiger Abruf
Teilen von Anrufen
Verteilte Anrufaufzeichnung
Videoanruf-Aufzeichnung

Exelysis Contact Center – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 23 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.9/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5
Angelos K.
Head of Devops
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.2.2020

"A world contender for CTI systems"

Kommentare: I used exelysis in two previous companies that I worked at. The former was mostly an outgoing contact center that used predictive dialing and the latter a classic call center that fielded agent calls. In both cases Exelysis performed spectacularly and its mother company was able to assist us with various integration tasks to third party systems. Highly recommended.

Vorteile: It actually does what it claims at a fraction of the cost of equivalent big name commercial systems and with a local support team par none.

Nachteile: Nothing that I can think off, it performed more than adequately

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.2.2020
Tasos C.
Managing Director
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020

"Exelysis Cloud is the best communication tool"

Kommentare: The overall experience with Exelysis Sales and Pre-Sales team was very good. The migration process was very easy and the communication skills of Engineers were very good. On usage, all are moving smoothly and we are very pleased with our chose.

Vorteile: Atrotech has the cloud version, which includes pbx and contact center services. Our plan also includes all telecom costs, such as telephone numbers and voice minutes. We really like the 24/7 support that we needed only once, where actual response time was less than 10 mins. Recently we have activated the option for encrypted recordings with Cloud archiving, which works great having the highest level of security and encryption.

Nachteile: We would like to include Natural Language Understanding to our solution, however the implementation cost was very high for our company size.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020
Branimir P.
Senior system admin
Finanzdienstleistungen
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.7.2017

"This is a good custom tailored system. Our call center is now more productive."

Kommentare: More productivity, better reporting, more control

Vorteile: It is very inovativne, well adaptive to user requirements, very good in interconnecting with other systems. If customized it can be integrated with other customer solutions.

Nachteile: Still lacks the possibility of easy system management, some setup must be done directly through system's database.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.7.2017
George K.
Senior Manager
Rechtsberatung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.2.2017

"Excellent product and experience"

Kommentare: From Exelysis contact center the main benefit that we gained is ability to divide calls as we desire and create call center agent teams and dividing the incoming calls or automate outbound calls, additionally with the implementation of an automatic progressive dialer we have enable a fully automate telephone procedure of the overall day to day operation, and maximize the productivity of the all the call center agents. Furthermore with the newest update of the system, they provide us with a web interface that enable the IT Personnel to make any necessary changes deemed to required. Finally after the implementation and update the software we did not face any downtime and they provide us with a full documentation (an extensive detailed knowledge base), trainings. But the most important advantage that the 24/7 support on the daily basis, at any given time when we need there assistance I will strongly recommended to any company that needs to set up a call center

Vorteile: It is user/IT frendly!

Nachteile: They provide us with a web interface that enable the IT Personnel to make any necessary changes deemed to required.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.2.2017
George P.
CEO
Bankwesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.1.2019

"Efficient dialer that helps increase productivity"

Kommentare: The implementation team had knowledge that exceeded ours and they were always available to assist us

Vorteile: - Efficient dialer operation - quick pairing, real time call quality optimisation, integrated calls monitoring
- Predictive algorithm that boosts productivity whilst keeping nuisance calls to the minimum
- User-friendly menus, administration, monitoring
- Many straightforward configuration options depending on the preferred communication ports and gates
- Scalability
- Immediate response to all user requests
- Support and implementation teams with in-depth knowledge of telecommunication
- Very good TCO and quick ROI

Nachteile: - Requires stable network infrastructure and gateways
- Better to invest in contemporary accessories to make the most out of the dialer, headphones, wide screens
- Better to have trustworthy telco provider to ensure high communication rates

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.1.2019