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Was ist Grasp?

Einzelhändler und kleine Unternehmen können Kundenfragen schneller beantworten. Team-Posteingang für Kundenchats, E-Mails und soziale Beiträge.

Der Umgang mit Kunden sollte nicht aufwändig sein. Er sollte eine Freude sein. Aber als kleines Unternehmen mit großen Ambitionen gibt es so viele Dinge, die du zuerst erledigen musst. Kundenservice kann nicht deine oberste Priorität sein. Du erledigst eventuell jeden Arbeitstag um 17:00 Uhr die Kundenanfragen des Tages, vielleicht aber auch nicht. So ist es, wenn man ein Unternehmen führt.

Wer verwendet Grasp?

E-Commerce/Webshops Einzelhandel Beratungsgruppen Cloud-Service-Nutzer Deloitte Fast 500 KMUs: einer bis 100 Mitarbeiter

Grasp Software - 1
Grasp Software - 2
Grasp Software - 3
Grasp Software - 4
Grasp Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Grasp das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Grasp

Grasp

4,6 (20)
29,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
23
3
4,7 (20)
4,3 (20)
4,6 (20)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
14,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
161
40
4,4 (2.126)
4,5 (2.126)
4,3 (2.126)

Weitere gute Alternativen zu Grasp

Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundenspezifisches Branding
Ticket-Management
Front
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Inbox-Management
Makros/Antwortvorlagen
Freshdesk
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Proaktiver Chat
Oracle Database
Am besten bewertete Funktionen
Backup und Recovery
Datenspeicher-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Supportbench
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Supportticket-Management
Ticket-Management
eDesk
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Service Level Agreement (SLA) Management
Supportticket-Management
Kustomer
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Live-Chat
Supportticket-Management
Deskpro
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundendatenbank
Wissensbasis-Management

Bewertungen über Grasp

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
35%
3
5%
Michel
Michel
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Grafikdesign
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Great solution for small bussiness

5,0 vor 9 Jahren

Kommentare: As bussiness was growing, I was looking for a good customer management system, while piles of emails were giving me headaches. I came along Casengo wich is free for small bussiness (1 agent), but with all the features available! Emails, chat, twitter, faq.

Vorteile:

This is realy a great system, for free for 1 agent and affordable when your bussiness will grow to more agents. Small problems are quickly answered and solved by their very friendly helpteam. Joppe, thanks for your help untill now!

RONALD
Digital Administrator in Uganda
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Casengo Review

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: So far so good with all the above positive advantages not even exhausted. I recommend this software, it has helped so much to enable the brand divert it's traffic from the helpline to social media. Easy for real time, weekly and monthly reporting.

Vorteile:

It helps to respond to customer queries on the whatsapp channel in real -time. It has the ability to synchronize all the posts, files(images, audio and videos) and these are used to understand the customer query and offer support. It's a good reporting tool for both the admin and user. You can also use it to extract reports, add users with different access rights.

Nachteile:

It's vulnerable to internet connection, once the connection is weak or off, then conversations can not come through as the device has to synchronize with the software The interface is a bit flooded thus making it hard to select posts and respond easily.

Abdul Hadi
CEO in Malaysia
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Worst Customer Service

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Bad. Find something else

Vorteile:

I only liked because i thought there was no other option. Apparently there a lot other better option with cheaper fee

Nachteile:

Bad customer service in terms of charging the fee, and confusing invoicing system

Robert
Technical Support 4 in USA
Telekommunikation, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best Live Chat Software for the price!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Basic features for live chat. Might be lacking some features however not deal breaking.

Vorteile:

Very intuitive features when in chat and integrating it for your business. Mobile integration so very industry leading.

Nachteile:

Lacks some features such as customer tracking and monitoring features such as recent activity and ability to pull up history for the customer.

Victoria
Digital Support Admin in Uganda
Telekommunikation, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Grasp review

4,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Customer service.Reporting on agent performanceImproved customer experience.

Vorteile:

Grasp is used to attend/respond to customer queries sent on the Brand Whatsapp number. We intergrated the app with our Whatsapp number making it easy to support on our customers by attending to all their interactions sent via Whatsapp. It's available 24/7 and this has improved our customer's experience.It has a reporting tool were you can see the agent's productivity.

Nachteile:

Grasp is very fine at the moment, there's nothing i dislike about it.