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Was ist EMERGE App?

Nutzerfreundliche Komplettsoftware für kleine, wachsende Unternehmen, die mit herkömmlichem Produktimport und -export, -großhandel und -vertrieb befasst sind. Funktionen rationalisieren den gesamten Betrieb von der Angebotserstellung über Verkauf, Einkauf, Produkt, Inventar, Kunden, Lieferanten, Rohstoff- und AP/AR-Verwaltung bis zu umfassenden Berichterstattungsfunktionen. Hole dein Team mit detaillierten Nutzerzugriffsfunktionen mit an Bord. Zu den besonderen Stärken der Software zählen die Nutzerfreundlichkeit und Vollständigkeit der Funktionen zur einfachen Einführung und Beherrschung.

Wer verwendet EMERGE App?

EMERGE App ist für alle physischen Produktbasis-Geschäftsmodelle im Großhandel, Handel, Vertrieb und E-Commerce konzipiert, die nach einem umfassenden, nutzerfreundlichen und erschwinglichen Betriebsmanagementsystem suchen.

EMERGE App Software - 1
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EMERGE App

EMERGE App

4,7 (42)
34,90 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
51
7
4,6 (42)
4,7 (42)
4,9 (42)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
347
13
3,8 (1.445)
3,8 (1.445)
3,7 (1.445)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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QuickBooks eCommerce
Am besten bewertete Funktionen
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Bestandskontrolle
LOCATE
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Priority Software
Am besten bewertete Funktionen
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Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
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Kostenverfolgung
Tall Emu CRM
Am besten bewertete Funktionen
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Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management

Bewertungen über EMERGE App

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
19%
3
5%
Sharan
Sharan
Indonesien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

THIS IS THE APP YOU'VE BEEN LOOKING FOR!

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Whils't the app is certainly rough around the edges, the pricing structure and support from the developers ABSOLUTELY makes this a fantastic app, providing many features that I need as a startup, that many other inventory systems would consider "advanced" or "higher tiered". Being a relatively young food importer & distributor, I have all the challenges of a financially strapped startup. However, importing food, means I face many of the challenges of manufacturers, along with expiry dates, lot management & even multiple "micro" warehouses for stock segregation & management (i.e. frozen warehouse, dry warehouse, etc). Furthermore I also have to deal with consignment from many customers, adding further strains to my cashflow. Emerge holds no scruples as to my needs & provides me all the options of a fully fledged inventory system at a fixed cost. This is a far cry compared to the hundreds of dollars other inventory systems charge for similar features. With Emerge, I can manage consignees & stock types via multiple warehouses, keep an eye on expiry dates of stock batches and keep track of my costs & inventory at a price suitable for SME's and startups. ESPECIALLY those in Asia, where costs can be higher, and doing business significantly more challenging.

Matthew
Matthew
Director of Operations in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Molkerei, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

In Betracht gezogene Alternativen:

WOW! Best In Class Product

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Right from day one, this product was fantastic. The support team seems to work 24/7 to help us through any issues we had. It was critical to us that we could use our sales order management tool for production planning. This was the only tool that I could find that facilitated that. Most sales order management software is for mid-large businesses. EMERGE is lightweight enough that it's perfect for a small business, and could scale with us as our sales volume grew.

Vorteile:

The integrations with Stripe for payment is great for getting paid via credit cards. It was very easy to extract data to import into our ERP and for further analysis. We utilized the sales reports to generate production-run data. You pay per user, which helps control costs for a small business. It also handles multiple price lists flawlessly, which was a big win for us.

Nachteile:

For such a fantastic software, I really wish there was an API. It would make integrations with other products a lot easier. That said, we were able to work with developer on building-out some core integrations/reports, which was fantastic. An API would have just allowed us to do it in-house and tweak on the fly.

CC
Director in Singapur
Essen & Trinken, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Overall Experience

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Emerge app is a pretty basic online software that is suitable for SME businesses. This app basically cover all the function I need, such as invoicing and inventory management. The inventory management is very easy to use, doing stock adjustment & stock transfer from warehouse to warehouse is straight forward. Invoicing is easy as well, however, I am not a fan of the invoice format. There is not much I can customise invoice format.

Vorteile:

Easy, simple to use. Straight forward.

Nachteile:

Invoice & delivery order format, can't really customise to the format I want.

Antwort von Higher Identity Group

vor 7 Jahren

Thanks Koh, as we are early in our product development. We have added the invoice customization feature into our product roadmap. Thank you for being our awesome user!

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Design, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Help me a lot in manage landed cost & BOM

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: My company depends on importing foreign products & production. EMERGE helps both in manage cost & inventory.

Vorteile:

- Very helpful in managing additional charges for imported products. System can automatically calculate landed cost based on all fees in purchase orders. - Support raw materials and production process. Manage quantity of available raw materials to be produced. Cost of each production. - EMERGE provides plenty of reports. - UI is bright, clean and easy to use.

Nachteile:

Still exploring the app but so far so good.

Jennifer
Owner / Operator in Kanada
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Emerge Made Our Lives Easier

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Great - my favourite part was the ease in which it allowed me to prepare quotations and then move that quote seamlessly through our sales cycle.

Vorteile:

Emerge packed so many features into one single online app - if helped me stay on top of every day administrative tasks such as quoting, invoicing, ordering etc. It was robust enough to handle the thousands of parts that we deal with on an ongoing basis.

Nachteile:

At times the response time of customer service.