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Was ist XCALLY?

Omnichannel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers based on Asterisk. Engage your customers with the Motion unique technology: multichannel, realtime, powerful and effective.
Provide the best Customer Journey Experience using the Voice, Web Chat, E-Mail, SMS and Fax channels. Take advantage of the Contact Management, Predictive Dialer and Cally Square IVR designer.

Wer verwendet XCALLY?

Every kind of customer care requiring professional solutions, for inbound, outbound, blended services.

XCALLY Software - 1
XCALLY Software - 2
XCALLY Software - 3
XCALLY Software - 4
XCALLY Software - 5

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XCALLY

XCALLY

4,8 (128)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
25
4,8 (128)
4,7 (128)
4,8 (128)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
19
Keine Integrationen gefunden
4,3 (81)
4,2 (81)
4,1 (81)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu XCALLY

Avaya UCaaS
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Chat / Messaging
Cisco Unified Communications Manager
Am besten bewertete Funktionen
Videokonferenzen
Wechselseitige Audio & Video
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
telerion
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
3CX
Am besten bewertete Funktionen
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Dialshree
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
Talkdesk
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Workflow-Management
Asterisk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
VoIP-Verbindung
Voice-Mail

Bewertungen über XCALLY

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
83%
4
15%
3
2%
Patrick
Patrick
Sales Account Manager in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Mächtiges Tool mit vielen Möglichkeiten

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Wir betreiben hierüber Inbound-Callcenter und Outbound-Kampagnensteuerung; Voicebot-Integration und haben einen Realtime-Live-Translator entwickelt.

Vorteile:

Nach relativ kurzem Training ist man in der Lage, das Tool vollumfänglich selbständig einzusetzen. Die Integration mit 3rd Party Applications und Datenbanken ist spielend einfach, die meisten Funktionen lassen sich direkt per API ansteuern und somit in eigene Geschäftsprozesse einbinden. (Noch) nicht vorhandene Features lassen sich i.d.R. selbst nachbauen.

Nachteile:

Die Optik des Agenten-Frontends wirkt ein wenig verstaubt, hier wären ein Update oder die Möglichkeit, Templates zu verwenden/entwerfen, wünschenswert.

Numan
Numan
Senior Solutions Architect in Vereinigte Arabische Emirate
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Future of Contact Center !!! Xcally Motion 2

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Xcally Motion 2 is like charm when we show to our valuable customers. It always has a wow factor.

Vorteile:

Intuitive GUI. Tons of features. Easy Install & Maintain. Future Proof Investment. State of the art technology.

Nachteile:

I live everything about Xcally Motion 2.

Miguel
President in USA
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The most cost effective Omnichannel Contact Center and Customer Experience tool

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Over the years XCALLY has helped us to close the cap between us as brand owners and our prospects and customers. XCALLY give us an integrated view of all the communications regardless of the channel where they originated from.

Vorteile:

We like that XCALLY is very flexible and it can be deployed both on premise and on the cloud. Besides, the openchannel capabilities allow XCALLY to integrate to virtually any communication platforms that supports RESTful API web services.

Nachteile:

Because XCALLY it's like a tool box some time it's needed to built exactly what is needed, but the good news is that you can build whatever you want.

Amit
Project Manager in Italien
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Motion - powerful system, easy to use

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The built in PBX and the easy way to setup the system is very powerful. Also the ability to run system commands of calling external files on the server allows to customize the functionality efficiently.

Vorteile:

The system allows to set up an IVR very easy and to maintain it with grafical objects. High minitoring abilities allows the call center manger to view online status and improve the oerformance

Nachteile:

The reports doesn't support any mysql queries (for example: union function). Also, analytics doesnt't include graphs. In addition,user ans admin screens cannot be customized in a manner that allows to add or remove columns or fields.

Sara
Project Manager in Spanien
Telekommunikation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

My own comments

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: I work on implementation and customer relationship. Both of them has the same conclusion: friendly interface and easy configuration. The thing the customer can easily administrate their own telephony system is crazy for them.

Vorteile:

What I like most is the unification. I think every component of the software is clear and has it's function well defined. Optimization I think is the word.

Nachteile:

What I like least is sometimes I think it's a little limited by the admin portal. I'm used to work with pure asterisk configuration and everything written on asterisk dialplan.