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Was ist VisionFlow?

VisionFlow bietet eine vollständige Plattform für das Application-Lifecycle-Management. Um mit der Anwendungsentwicklung erfolgreich zu sein, benötigst du eine einheitliche Plattform, die deine Bemühungen unterstützt und deine Arbeit effizienter und kostengünstiger macht. Erreiche deine Ziele mit VisionFlow. Es deckt alle Schlüsselbereiche ab: Projektmanagement, Produkt- und Releaseplanung, Anforderungsmanagement, Aufgaben- und Aktivitätsmanagement, Fehler- und Schadensverfolgung, Testmanagement, Änderungs- und Konfigurationsmanagement, Aufbau und mehr.

Wer verwendet VisionFlow?

Wachsende Unternehmen, die IT-, Aufgaben-, Projekt-, Anwendungs-, Service-Management und/oder CRM benötigen. Fange klein an und zahle weniger oder beginne direkt mit dem gesamten Angebot von VisionFlow.

VisionFlow Software - 1
VisionFlow Software - 2
VisionFlow Software - 3

Du bist nicht sicher, ob VisionFlow das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

VisionFlow

VisionFlow

4,3 (9)
19,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
101
Keine Integrationen gefunden
4,1 (9)
4,3 (9)
4,7 (9)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
10,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
101
8
4,7 (13)
4,3 (13)
4,3 (13)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu VisionFlow

JunoOne
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Workflow-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Konfigurierbarer Workflow
Überstunden-Berechnung
Caspio
Am besten bewertete Funktionen
Datenmigration
Projektplanung/Terminierung
Workflow-Management
Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Bestandsoptimierung
Integration in die Buchhaltung
Jira
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Problemmanagement
Ticket-Management
SoftExpert Suite
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Konfigurierbarer Workflow
Workflow-Management
VobeSoft
Am besten bewertete Funktionen
Datenbank-Integration
Leadmanagement
Workflow-Konfiguration
AppBase DCM & BPM Platform
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Kontaktmanagement
Ticket-Management
ClickUp
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Vorlagen-Management

Bewertungen über VisionFlow

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
44%
4
44%
3
11%
René
IT Manager in Österreich
Medienproduktion, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very flexible, robust toolset, many application possibilities, out-of-the date UX

4,0 vor 8 Jahren

Kommentare: I am using Visionflow (Visionproject) since 2007 for different internal and external business processes and services, substantially for service management. I really appreciate the variety of possible usage and the overall flexibility as well as the service quality of the team behind. The deep and very customizable integration of E-Mail Communication is (still) a big advantage compared with Visionflow´s competitors. Nevertheless, the design/frontend is unchanged for many years and out-of-date. I assume this might be a barrier for some users.

Vorteile:

Flexibility, E-Mail Integration, Stability

Nachteile:

UX, Document Management

Armin
Project Manager in Schweden
Computer-Software, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent tool

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: We use it for our global web support and you can configure it to what ever you like. Great and friendly support. Very much recommended.

Vorteile:

Configurable from scratch and well designed.

Nachteile:

Some HTML and programming experience might be good to have if you would like to do more suff on your own.

Anita
Schweden
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Excellent customer support

3,0 vor 8 Jahren

Kommentare: We have only experienced very professional feedback on both ordinary support as well as feature/defect handling. The software is very user-friendly.

Kalle
IT Manager
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

VisionProject - The communication software for our organisation

5,0 vor 14 Jahren

Kommentare: I would recommend the system to anyone who wish to work with issue tracking, helpdesk or project management functionality. Preferably everything in combination to keep the information together and be able to communicate between the different parts of the organisation.

Vorteile:

Very easy to use, Great functionality that includes Project Management, HelpDesk with an external Support Center Module, Issue Tracking, Document management. It also includes Knowledge base and Discussion forum functionality, but we are not using that. Great support. They come back so quickly with replies to everything. That really helps the efficiency when getting stuck.

Nachteile:

I would like to have a reports module where I can create my own reports. Today I have to use the reports that are in the system. They are quite okay, but sometimes I would like to create my own reports, so I would like to have the flexibility.

Ylva
Project Manager in Schweden
Musik, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

VisionFlow - really fit for purpose

4,0 vor 8 Jahren

Kommentare: We started implementing this system one year ago. A couple of users got the opportunity to start using the VisionFlow in their daily work. Already after a couple of weeks, other colleagues requested to start using it. Today, more than half of our company is using the system, which is contributing to a better working environment.
From now we can monitor our processes in a much better way, we can search for things and we get any support we need from Visionera.

Vorteile:

It works as expected: the functions we need are already in the system.

Nachteile:

-

Yngve
Application Manager in Schweden
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Easy and intuitive to use, good overview and appreciated by our customers.

5,0 vor 9 Jahren

Kommentare: Hi, It is a comprehensive system for us and our customers and it is easy to start using. It has a high level of availability and interaction between us and our customers is superb. Good opportunities to use for project as well as for common support issues. There are great opportunities to adapt to us as users and Visionera are constantly working on improvements and listening to us as customers. Regards/Yngve

Martin
IT Support Manager in Schweden
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Reliable, customizable and well supported!

4,0 vor 9 Jahren

Kommentare: We have been using Vision for many years now, and a few things really stands out; reliability, speed, customizability and constant development. New features are constantly being added, and we have experienced that the developers of VisionFlow really listen to our suggestions. Customer Service is quick and professional.

Thobias
Application Leader in Frankreich
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Great tool for support and project management

4,0 vor 9 Jahren

Kommentare: We have been using the system for several years now and we still discover new features that helps us in our daily work. It is very flexible, and you can configure almost everything to fit how you work with support and in projects. New versions is also very easy to install with the installation tool.

Armin
Project Manager in Schweden
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Excellent system

5,0 vor 9 Jahren

Kommentare: Excellent system that allows you to manage support in a way that you would like to configure it pretty much as exactly as you wish. Support is excellent and fast and i have nothing but positive things to say about VisionFlow.