Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Readymode?

XenCALL ist ein All-in-one-VoIP-Predictive-Dialer, der es Callcentern und Telemarketing-Unternehmen ermöglicht, mehr Leads zu generieren und den Umsatz zu steigern. XenCALL unterscheidet sich von der Konkurrenz durch fortschrittliche Strategien für Warteschlangen eingehender Anrufe, ein integriertes Internettelefon und ein leistungsstarkes CRM. Das Produkt ist cloudbasiert. Es sind keine Downloads nötig und die Lösung ist nutzerfreundlich und intuitiv. XenCALL bietet personalisierte Schulungen und ein voll ausgestattetes Support-Team. Melde dich für eine Demo ohne Verpflichtungen an.

Wer verwendet Readymode?

XenCALL ist ein erstklassiger Anbieter von cloudbasierter Kontaktcentersoftware für Callcenter jeder Größe, mit der Leads verwaltet, Mitarbeiter überwacht und mehr Umsatz erzielt werden kann.

Readymode Software - 1
Readymode Software - 2
Readymode Software - 3
Readymode Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Readymode das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Readymode

Readymode

3,9 (19)
150,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
56
19
3,9 (19)
3,6 (19)
3,9 (19)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
120,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
20
3
4,5 (13)
4,0 (13)
4,6 (13)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Readymode

Inside Sales Box
Am besten bewertete Funktionen
Lead-Qualifizierung
Workflow-Management
VICIdial
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Automatische Anrufverteilung
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
contactSPACE
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
PhoneBurner
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen
Bright Pattern
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Mobiler Zugriff
CallTools
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
Voiptime Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Dialshree
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management

Bewertungen über Readymode

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
5%
3
11%
2
5%
1
16%
Mostafa
Mostafa
Operations Manager in Ägypten
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Operations Manager

5,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

the dialer is very good I've been using it for years

Nachteile:

i didn't really find any cons while using it

Al
Marketing Manager in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Friendly UI, Great Customer Service, Lots of Reports, Easy to Integrate with Lead Vendors

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I've worked with a lot of different dialers. This is hands down my favorite. This platform is easy to use, intuitive and offers lots of useful reports. It saves a substantial amount of time over other dialers for integrating with 3rd party lead and call campaigns as well as your own call campaigns. It also makes it easy to monitor, separate, and track employee productivity. It is a little expensive for a small company but perhaps one of the best values in the industry. Also customer service is awesome, there's a representative named [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] that has consistently help me with learning the dialer and resolving any issues promptly and I can say help me help my company succeed.

Vorteile:

I love how easy this platform is to integrate for 3rd party lead posting, how easy it is to purchase and replace DIDs, and I love how easy it is to create and Inbound IVR. They also have lots of reporting options.

Nachteile:

The cost isn't idea for a start up......

Tiffany
Scheduling Director/Operations Manager in USA
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Shutdown for 2nd day in a row

2,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I am extremely unhappy currently obviously because I have been down for 2 days but there is also a disconnect between the departments. I have about 5 different guys that I work with. I explained to them over and over that I don't want to ring multiple leads at the same time. Yet, that was the case. I explained this about 100 times before it was understood. Had my sales rep even had a basic convo with my sales guy- he would've passed the info on, as I had negative experiences in the past with this kind of dialing.

Vorteile:

I like the team when I set it up; they seemed nice and knowledgable.

Nachteile:

I would want screen monitoring for training ideally- Customer support isn't good. They are in Pacific time so if you work on the East Coast or Central time zones, you can't really reach anyone for early morning issues. I called in 3 times yesterday before getting a response around 11 my time. My team starts at 9. I was told they normally have support agents on the East coast, but they called off yesterday. Here I am, day 2, still down, 2nd morning, 11 minutes into hold with really loud jolly pop music while I am shut down with no answers.

Greg
IT Manager in USA
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

XenCALL is great for new users who aren't great with managing dialers

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Very easy to use, worked great while we used it, but we needed something more flexible and powerful

Vorteile:

The best part about XenCALL is the ease of use for the managers and the dialers. The interface is extremely simple and easy to navigate for new users.

Nachteile:

The ability to customize your set up is very limited

Jillian
President in USA
Umweltdienstleistungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

cheaper than our phone bill and able to allow for maximizing our time and resources

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Our relationship with Xen has been great. It immediately impacted our business in a positive way and continues to be our preferred auto dialer. We love Xen and the best part is that it is cheaper than our telephone provider was.

Vorteile:

this company's services have helped us to expand our telephone department in a real way. I have not come across a better CRM/dialer specifically for telemarketing. It enables us to compile real results from our different lead sources in a snap and eliminates wasted time calling numbers that are disconnected and prioritize non pick ups properly to maximize our time on the phone with clients, monitor employees results, and call back opportunities. I recommend Xencall to anyone looking to maximize time and resources in a customer service, or sales oriented appointment situation. After the free demonstration of services, once we saw how their auto dialer worked we signed up and haven't looked back since.

Nachteile:

If you need help, and we do often because we are most likely not as savvy as the average client of theirs, they have a limit on how long they can help you over the phone.