Wer nutzt diese Software?

Yesware ergänzt den alten, prozessorientierten Ansatz beim Verkauf und gibt Vertriebsmitarbeitern die datenbasierten Erkenntnisse an die Hand, die sie benötigen, um in der heutigen schnelllebigen und wettbewerbsfähigen Verkaufsumgebung erfolgreich zu sein.

Durchschnittliche Bewertung

142 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 12,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Yesware
  • http://www.yesware.com
  • Gegründet 2010

Über Yesware

Yesware ist eine präskriptive Verkaufsplattform, die datengesteuerte Verkaufsteams antreibt und ihnen hilft, schneller und effektiver zu suchen, zu verbinden und zu schließen. Es werden Tools integriert, die Vertriebsmitarbeiter jeden Tag nutzen, um den Managern einen besseren Einblick in die Vertriebspipeline zu geben und den Vertretern umsetzbare Daten bereitzustellen, wie sie am besten zu jeder Zeit mit potenziellen Kunden interagieren können.

Yesware Funktionen

  • A/B-Tests
  • Ereignisbasierte Benachrichtigungen
  • Kampagnenmanagement
  • Segmentierung der Audienz
  • Standortverfolgung
  • Team-Management

Alternative Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Yesware

A must for any prospecting team

Bewertet am 12.1.2018
Nicolas C.
Director of Marketing & Sales
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The first thing that attracted me to Yesware was the email tracking feature. That gives the sales rep the ability to know when things are happening on the side of the potential client so you can act on it. Then the email templates helped me a lot to get things done faster. I could see which templates performed better than others, hence improve my results. In addition you can create teams and share better working templates with everyone for them to use as well, that way you can maximize the impact of a good sales rep by sharing his findings with the whole team with a few clicks, instead a monthly template session. Lately what I've been using a lot is the touchpoint feature which allows you to build custom multi-touches multi-channel campaigns. It makes a sales rep day-to-day job a lot more easy when you can visualize quickly what's next to be done and where are the potential clients in the buyers journey you design for them.

Vorteile: Yesware is very user friendly which makes it easy for adoption within a sales team. Not only the web version of the product but the chrome and gmail add-ons work really well. Additionally the feature set is very powerful and makes the lives of any sales/hunter/prospector easier.

Nachteile: There is not much (or anything) to dislike about Yesware. It is a very rounded product and I have never had a single issue with it. I would like to see a native mobile application so I can work better on the go.

Yesware is an important tool to support my high performance as a sales person

Bewertet am 10.11.2017
Verifizierter Rezensent
Director, Sales
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Yesware helps me be efficient, effective and productive as a sales rep. I also am able to see which emails perform the best (both individual and on a team basis). Knowing when someone opens or clicks an email is great leverage in the sales cycle! I of course never mention this to the prospect, however it allows me to manage my pipeline effectively.

Vorteile: The visibility created from email tracking is extremely useful! I love knowing when someone opens or clicks on an email. In addition, I save a ton of time by using the templates feature. All my emails also sync directly to Salesforce, which saves a ton of time and energy and keeps me organized! Mail Merge and Reporting are also neat, although I use those less frequently.

Nachteile: The email editing software is a bit wonky on the web, but works great within gmail. That's really the only con I have - everything else is top notch!

Not a huge fan

Bewertet am 16.11.2016
Olivia W.
Sales Development Representative
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I want to love yesware. I've been using it for over 3 years, at 3 different companies. It does the basics pretty well--set-up and send mail merge, schedule future emails, and store templates. The problem is that as much as our team has asked for features to increase the customizability of emails, time of send, etc...we have not gotten them. The yesware team asks for a lot of feedback, and we give it. But unlike other software companies I give feedback to, they don't seem to actually take the feedback.

Vorteile: Easy to get going, easy to use for basic mail merge and template needs. Team functionality is cool.

Nachteile: Lack of customizability makes it frustrating for more advanced users.

Great tool for inside sales people. helps to be more strategic and efficient with outreach

Bewertet am 5.9.2017
Ben C.
Account Executive
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The ability to track emails to prospects and clients, see when they open (or if they didn't open) Mail Merge tools makes it incredibly easy to send customized messages en mass. Gmail toolbar also makes it very easy to see information from Salesforce right in the email screen

Nachteile: As a salesperson, there's not much to dislike about this software. The only thing I can mention that has ever been a challenge is the sync back to Salesforce will occasionally sync with a duplicate record and not with the record that I may have wanted. Other than that, this software is great

Completely streamlined my sales prospecting and outreach

Bewertet am 14.11.2017
Benjamin C.
Account Executive
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: -Ability to sync emails and activities with CRM.
-Love the Gmail toolbar so I can view info from my CRM right in gmail
-Track email opens and response activities to know if my message is getting through to my prospects
-easy to create and save email templates to fire off custom emails on the fly
-Mail Merge capabilities with stages allow for multi touch email campaigns.
- vastly increased my efficiency of email outreach

Nachteile: The sync to CRM has failed to work on very few occasions. Other than that I totally love using the system

Lies weitere Bewertungen