Yesware

Yesware

von Yesware

Wer verwendet Yesware?

Yesware ergänzt den alten, prozessorientierten Ansatz beim Verkauf und gibt Vertriebsmitarbeitern die datenbasierten Erkenntnisse an die Hand, die sie benötigen, um in der heutigen schnelllebigen und wettbewerbsfähigen Verkaufsumgebung erfolgreich zu sein.

Was ist Yesware?

Yesware ist eine präskriptive Verkaufsplattform, die datengesteuerte Verkaufsteams antreibt und ihnen hilft, schneller und effektiver zu suchen, zu verbinden und zu schließen. Es werden Tools integriert, die Vertriebsmitarbeiter jeden Tag nutzen, um den Managern einen besseren Einblick in die Vertriebspipeline zu geben und den Vertretern umsetzbare Daten bereitzustellen, wie sie am besten zu jeder Zeit mit potenziellen Kunden interagieren können.

Yesware – Details

Yesware

http://www.yesware.com

Gegründet 2010

Yesware – Preisübersicht

Yesware ist verfügbar ab 12,00 $/Monat. Yesware bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Yesware findest du unten.

Startpreis

12,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Yesware Funktionen

E-Mail-Tracking-Software
A/B-Tests
Ereignisbasierte Benachrichtigungen
Kampagnenmanagement
Segmentierung der Audienz
Standortverfolgung
Team-Management

Yesware – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 150 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.2/5
Benutzerfreundlichkeit
4.3/5
Kundenservice
4/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5

A must for any prospecting team

Bewertet am 12.1.2018
Nicolas C.
Director of Marketing & Sales
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The first thing that attracted me to Yesware was the email tracking feature. That gives the sales rep the ability to know when things are happening on the side of the potential client so you can act on it. Then the email templates helped me a lot to get things done faster. I could see which templates performed better than others, hence improve my results. In addition you can create teams and share better working templates with everyone for them to use as well, that way you can maximize the impact of a good sales rep by sharing his findings with the whole team with a few clicks, instead a monthly template session. Lately what I've been using a lot is the touchpoint feature which allows you to build custom multi-touches multi-channel campaigns. It makes a sales rep day-to-day job a lot more easy when you can visualize quickly what's next to be done and where are the potential clients in the buyers journey you design for them.

Vorteile: Yesware is very user friendly which makes it easy for adoption within a sales team. Not only the web version of the product but the chrome and gmail add-ons work really well. Additionally the feature set is very powerful and makes the lives of any sales/hunter/prospector easier.

Nachteile: There is not much (or anything) to dislike about Yesware. It is a very rounded product and I have never had a single issue with it. I would like to see a native mobile application so I can work better on the go.

Take control of your email. Know what is delivered and when.

Bewertet am 1.3.2018
Keith D.
Executive Pastor
Religiöse Einrichtungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Convenience & delivery confirmations.

Vorteile: 1. Email delivery confirmations are SO helpful. The instant notifications are great as well as the ability to find delivery details on a specific email in history. Plus, not requiring a read receipt to get the confirmation is huge. 2. Email schedule function makes it easy to draft emails but not interrupt employees evenings or sleep! 3. Follow-up reminders are a great way to not let a task get delegated and forgotten.

Nachteile: It doesn't play well with my Gmail screen - it covers the bottom of the email where my email attachments normally show up - so it's hard to verify the right attachment is attached - or to delete it.

They wonder how I know....

Bewertet am 30.1.2020
Roger M.
Principal
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, I am very happy with the results. I renewed without a moment's hesitation.

Vorteile: It allows me to know exactly when someone has opened an email I have sent. When I call shortly thereafter, they often say, "I was just thinking about you" -- especially if the email was sent days or weeks earlier.

Nachteile: When you send an email to multiple people, you don't know which of them opened the email. I often send several emails instead of CC'ing to overcome that.

A great fit for Outlook users

Bewertet am 23.12.2019
Verifizierter Rezensent
President/Founder
Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Though it has its bugs and lots of features made for salespeople, I namely pay for it to use its email tracking tech. For my business purposes, this the most needed feature and since using email tracking, it's hard to remember what biz email was like before.

Vorteile: I like the fact that unlike most email tracking programs, Yesware actually plays nice with MSFT Outlook. Most of the compeition is gmail only.

Nachteile: Bit of a resource hog. Also it sets off false positives with my anti-virus program and sometimes it crashes outlook.

Bang for the buck

Bewertet am 7.1.2020
Sruti S.
Product consultant
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I was looking at a tool for tracking emails as Google email tracking and streak did not work very well.
My boss suggested yesware and we bought the first premium plan. Before that I used the trial version for 40 days. I liked the tool and I was able to send timely invoices and assess whether my customers were really interested in my product.

Vorteile: It is very easy to use and light on the system.
I was able to access all my client emails and keep track of them on yesware. Most importantly I loved the way yesware functioned and it always asks before installing on your other emails so that it does not interfere with every other email.
Also, I like the interface and it makes me understand and also gives alerts when the user has read my email and has checked out my links and read my material.

Nachteile: The support is not so great. I did not get to see 24 hour phone or chat support which disappointed me. They can bring more features compared to other tools in the market.