Wer verwendet Yesware?

Yesware ergänzt den alten, prozessorientierten Ansatz beim Verkauf und gibt Vertriebsmitarbeitern die datenbasierten Erkenntnisse an die Hand, die sie benötigen, um in der heutigen schnelllebigen und wettbewerbsfähigen Verkaufsumgebung erfolgreich zu sein.

Was ist Yesware?

Yesware ist eine präskriptive Verkaufsplattform, die datengesteuerte Verkaufsteams antreibt und ihnen hilft, schneller und effektiver zu suchen, zu verbinden und zu schließen. Es werden Tools integriert, die Vertriebsmitarbeiter jeden Tag nutzen, um den Managern einen besseren Einblick in die Vertriebspipeline zu geben und den Vertretern umsetzbare Daten bereitzustellen, wie sie am besten zu jeder Zeit mit potenziellen Kunden interagieren können.

Yesware – Details

Yesware

http://www.yesware.com

Gegründet 2010

Yesware – Kostenübersicht

Yesware bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Yesware ist ab 12,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

12,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Yesware Funktionen

E-Mail-Tracking-Software
A/B-Tests
Ereignisbasierte Benachrichtigungen
Kampagnenmanagement
Segmentierung der Audienz
Standortverfolgung
Team-Management

Yesware – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 153 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,2/5
Benutzerfreundlichkeit
4,3/5
Kundenservice
4/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Nicolas C.
Director of Marketing & Sales
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.1.2018

"A must for any prospecting team"

Kommentare: The first thing that attracted me to Yesware was the email tracking feature. That gives the sales rep the ability to know when things are happening on the side of the potential client so you can act on it. Then the email templates helped me a lot to get things done faster. I could see which templates performed better than others, hence improve my results. In addition you can create teams and share better working templates with everyone for them to use as well, that way you can maximize the impact of a good sales rep by sharing his findings with the whole team with a few clicks, instead a monthly template session. Lately what I've been using a lot is the touchpoint feature which allows you to build custom multi-touches multi-channel campaigns. It makes a sales rep day-to-day job a lot more easy when you can visualize quickly what's next to be done and where are the potential clients in the buyers journey you design for them.

Vorteile: Yesware is very user friendly which makes it easy for adoption within a sales team. Not only the web version of the product but the chrome and gmail add-ons work really well. Additionally the feature set is very powerful and makes the lives of any sales/hunter/prospector easier.

Nachteile: There is not much (or anything) to dislike about Yesware. It is a very rounded product and I have never had a single issue with it. I would like to see a native mobile application so I can work better on the go.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.1.2018
Verifizierter Rezensent
President/Founder
Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.12.2019

"A great fit for Outlook users"

Kommentare: Though it has its bugs and lots of features made for salespeople, I namely pay for it to use its email tracking tech. For my business purposes, this the most needed feature and since using email tracking, it's hard to remember what biz email was like before.

Vorteile: I like the fact that unlike most email tracking programs, Yesware actually plays nice with MSFT Outlook. Most of the compeition is gmail only.

Nachteile: Bit of a resource hog. Also it sets off false positives with my anti-virus program and sometimes it crashes outlook.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.12.2019
Verifizierter Rezensent
Consultant
Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.5.2020

"Great email tracking software"

Kommentare: Yesware is very simple and easy to use. Yet, it's a powerful software that has helped grow our business.

Vorteile: Yesware is great at what it does. I use it to track emails, and it is always accurate and prompt. It enables me to engage prospects and clients in a timely fashion.

Nachteile: It's a little pricey per user. Yes, I know it's in line with industry pricing, but as our team grows it's getting pricey.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.5.2020
Sruti S.
Product consultant
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.1.2020

"Bang for the buck"

Kommentare: I was looking at a tool for tracking emails as Google email tracking and streak did not work very well.
My boss suggested yesware and we bought the first premium plan. Before that I used the trial version for 40 days. I liked the tool and I was able to send timely invoices and assess whether my customers were really interested in my product.

Vorteile: It is very easy to use and light on the system.
I was able to access all my client emails and keep track of them on yesware. Most importantly I loved the way yesware functioned and it always asks before installing on your other emails so that it does not interfere with every other email.
Also, I like the interface and it makes me understand and also gives alerts when the user has read my email and has checked out my links and read my material.

Nachteile: The support is not so great. I did not get to see 24 hour phone or chat support which disappointed me. They can bring more features compared to other tools in the market.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.1.2020
Érick C.
Marketing Analyst
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020

"Excellent to keep track of my emails"

Kommentare: Yesware is awesome but I'd prefer a software integrated with our marketing and CRM software of choice.

Vorteile: Works just fine. With Yesware I'm able to keep track my sent emails and deliver better follow-ups with its templates.

Nachteile: It's kinda expensive and not integrated with marketing and CRM softwares other than Salesforce which limits its usefulness.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020