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Was ist Marketman?

Cloudbasierte Bestandsverwaltung-Software und Anwendung für Restaurants. MarketMan bietet dir die Tools, die du zum Verwalten deiner Inventar-, Lieferanten-, Bestell- und Menükosten benötigst. Erhalte genaue Lebensmittelkosten und Echtzeitinformationen darüber, wohin dein Geld fließt. Lege Warnungen fest, wenn Menüelemente weniger gewinnbringend sind, und erhalte Benachrichtigungen, wenn die Lieferantenpreise schwanken. Das Ergebnis ist eine bessere Kontrolle und mehr Gewinn.

Wer verwendet Marketman?

Restaurantketten, Restaurantgruppen, unabhängige Restaurants und Bars.

Marketman Software - 1
Marketman Software - 2
Marketman Software - 3
Marketman Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Marketman das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Marketman

Marketman

4,7 (109)
239,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
73
27
4,6 (109)
4,7 (109)
4,8 (109)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
26
4,0 (18.330)
4,0 (18.330)
4,1 (18.330)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Marketman

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Epos Now
Am besten bewertete Funktionen
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Echtzeit-Daten
Verkaufsberichte
POS Nation for Retail
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Inventarverwaltung
Mobiler Zugriff
Online Payment Software
Am besten bewertete Funktionen
Online-Zahlungen
Verkaufspunkt POS
Zahlungsabwicklung
Xero
Am besten bewertete Funktionen
401(k) Tracking
Produktkennzeichnung
Projektmanagement
TeamViewer Remote
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Sage Accounting
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzberichterstattung
Hauptbuch
Fishbowl
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Restaurant365
Am besten bewertete Funktionen
API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Inventarverwaltung

Bewertungen über Marketman

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
75%
4
24%
3
1%
Melissa
Melissa
Purchasing Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

One platform, so many functions

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We have finally found a platform that meets all our needs, and the recipe costing feature syncing with our POS system is really worth it. So happy we chose MarketMan!

Vorteile:

I am most happy that the price of an ingredient carries through all functions from ordering, receiving invoices and payment, recipe costing, and inventory. The accuracy of this data has been a huge time-saver for the restaurant group, and we have a better idea of how profitable we are day-to day.

Nachteile:

Getting all the items and sub-recipes loaded into the system can be a bit time-consuming up front. Worth it in the end though.

Nicola
Purchasing & Inventory Control Manager in Barbados
Essen & Trinken, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Top of the line, Restaurant Management Software.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I have begun using MM, in 2017, at its earliest days. It has paid for itself, in every single project I have applied MM to. From Costing Analysis, Stock Tracking, Online Ordering, and Price Checks, I was able to reduce overall COGS by 8-12%, and in one particular case, almost 15%! Using MarketMana at its fullest has helped me achieve COGS targets, minimize pilferage, negotiate better pricing with suppliers, and through their numerous and highly customizable reports, I was able to tackle all problems at a granular level! It's your best tool in the box!

Vorteile:

What I do love most about MM, is the fact that it keeps improving itself year by year. The guys at MM, have one mission alone, and that is to become the leaders in Restaurant Management software. I must add that I have implemented MarketMan, not only in Restaurants but also in Manufacturing kitchens, Distribution Centers, Multi-outlet Fast Casuals, and Concession Restaurants. Not one has regretted investing in MarketMan. It does what it says on the box!

Nachteile:

1) Missing Nutritional Facts for menu items - very important!

Joseph
Manager in USA
Essen & Trinken, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Marketman for Pizza Restaurant

4,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: It’s been a ride. Once I get it fully setup it will be awesome! However the setup has been a process

Vorteile:

I like most is marketmans capabilities. It is very detailed. My major vendors invoices can be sent straight to the software without lifting a finger. Orders have capabilities to be directly automated and sent into our vendors online ordering platform. Constantly tracks inventory

Nachteile:

The setup is very tedious and takes a LOT of work. They help you through the startup and provide with training videos but it would’ve been nicer if they would have worked hand and hand until setup (a lot to ask for I realize and they do offer recipe building at a cost). In a user friendly scale 1-5 I give it a 3

Erik
DOO in USA
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Attentive but flawed technology

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Accurate food costs. Ability to reconcile invoices. Ability to order through the software. Works throughout my company.

Nachteile:

Software doesnt always import to quickbooks. It took forever to get our Sysco account to work properly. COGS report should have snapshot view.

Fernando
Cost Controller in UK
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Exceptional customer service

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Excellent, we already add 2 more locations.
Great support from customer service.

Vorteile:

Functionality , and customer service. Alec Grove has been an star since the beginning.

Nachteile:

Updates on the system, and adding new functionalities.