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Skilljar Customer Education

Skilljar Customer Education

Was ist Skilljar Customer Education?

Skilljar ist die führende Schulungsplattform, die für externe Schulungen konzipiert ist. Die Unternehmensplattform bietet dir alle Tools, die du benötigst, um Kundschaft in großem Umfang aufzunehmen, zu engagieren und zu binden. Skilljar lässt sich in die überragenden Tools, Plattformen und Softwareprogramme integrieren, die du bereits verwendest, um ein umfassendes Kundenfortbildungs-Ökosystem zu erstellen, das auf datengesteuerten Erkenntnissen basiert.

Wer verwendet Skilljar Customer Education?

Die Plattform von Skilljar ist speziell für externe Schulungen konzipiert. Das System ist für Organisationen konzipiert, die Kundschaft, Partner und andere externe Nutzer schulen. Zu den Funktionen gehört eine erstklassige Studentenerfahrung.

Skilljar Customer Education Software - 1
Skilljar Customer Education Software - 2
Skilljar Customer Education Software - 3
Skilljar Customer Education Software - 4
Skilljar Customer Education Software - 5

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Skilljar Customer Education

Skilljar Customer Education

4,6 (35)
30.000,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
42
29
4,5 (35)
4,4 (35)
4,4 (35)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
125
31
4,5 (282)
4,4 (282)
4,5 (282)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Skilljar Customer Education

Absorb LMS
Am besten bewertete Funktionen
Kurs-Tracking
Kursverwaltung
Portal für Lernende
Verizon Connect
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Monitoring
GPS
Online-Buchung
Customer Appointment Manager
Am besten bewertete Funktionen
Kalender-Synchronisierung
Terminverwaltung
LearnUpon
Am besten bewertete Funktionen
Kurs-Tracking
Kursverwaltung
Portal für Lernende
Litmos
Am besten bewertete Funktionen
Kursverwaltung
Lernen im eigenen Tempo
Portal für Lernende
ConnectWise PSA
Am besten bewertete Funktionen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Warnungen/Eskalation
Thought Industries
Am besten bewertete Funktionen
Asynchrones Lernen
Kursverwaltung
Portal für Lernende
Allbound
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Kanalmanagement
Partner-Portal
Docebo
Am besten bewertete Funktionen
Kursverwaltung
Lernmanagement
Portal für Lernende

Bewertungen über Skilljar Customer Education

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
69%
4
26%
3
3%
2
3%
Mary
Mary
Systems Manager, Customer Operations in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

More than an LMS: Skilljar builds a partnership with their customers

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

By and far their customer success and support teams. Skilljar was with us from day 1 - from migrating from a very poor LMS experience, to creating the organization's first certification program - Skilljar has been there every step of the way. They listen and very quickly implement customer feedback and the company's low turnover rates attest to the caliber of the organization.

Nachteile:

Reporting features sometimes are swapped to focus on their connection with other data platforms. A few features are no longer available that were once very useful to have on-demand (without going through our BI team).

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Skilljar LMS review

5,0 letztes Jahr

Kommentare: It's a very good product, the customer service us greater. They are aware of their areas of opportunity but the roadmap is focused on customer needs.

Vorteile:

It's very user friendly, the learning curve is not as long as with other LMS. It offers a wide variety of capabilities for customer and employee training.

Nachteile:

No automated reports. Analytics are a bit basic, especially if you don't have integrations with other tools. Some processes are too manual, especially the course and user management. There are some limitations around email customization.

Othuke
Digital Marketer in USA
Sicherheit & Untersuchungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Candid Customer Support Appoach

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Skilljar Customer provides an impressive way of customer communication and proper responses are always shared.

Nachteile:

Skilljar Customer has exceeded the performance bar, and this makes the tool super dynamic.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Features meet expectations with quirks but Disappointed in Support

2,0 vor 11 Monaten

Kommentare: It’s been a mixed bag. Some aspects are useful and expected for any LMS while others have been thoroughly disappointing or confusing.

Vorteile:

Some of the most useful features have been the ability to setup a fairly detailed learning site and experience for users. It’s nice having the ability to run live events in the same environment as the LMS

Nachteile:

The support for Skilljar is very nice from a. Resources point of view but their support team has been lacking. It feels often like you’re getting slow replies (more than 24 hours to respond) and they’re more likely to point you towards a knowledge base article you’ve already read than provide a solution or ask clarifying questions. Oftentimes we find ourselves doing our own troubleshooting and investigations with little assistance or direction from their support team.Additionally we’ve experienced situations where the first instinct is to cast the blame on alternative source rather than considering or sharing what could be tested to eliminate the possibility of it being a 3rd party integration.

Antwort von Skilljar

vor 11 Monaten

Thank you so much for your feedback. I am so sorry to hear that you aren't happy with our support. We do our best to meet and exceed the expectations of our customers and we apologize if we fell short for you. Could you please reach out to me ASAP? I would like to ensure that we address the challenges you are having and get you the support you need. I will make sure that you have a speedy response. We care about our customers and want to make sure you are taken care of! Once again, our apologies for not getting you the support you needed. We will ensure we do better by you in the future. Thanks for being the best part of Skilljar.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Awesome Learning Management Tool

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall the system is great and accomplishes what we need. It allows us to post training material for our clients and partners to use. Its easy to post items on the back end and to make changes and you can find support on any topics you need help with.

Vorteile:

The customer service and support is amazing and they also have a huge portal of learning videos and reading material to quickly learning things yourself.

Nachteile:

Giving someone access is daunting, it would be easier if you could allow a specific domain and anyone that signs up with that domain can have access or something that isn't so manual.