Was ist Toast POS?

Wer verwendet Toast POS?

Toast wurde exklusiv für die Systemgastronomie entwickelt. Während andere POS-Systeme nach Branchen aufgeteilt sind, konzentrierte sich Toast schon immer auf die spezifischen Herausforderungen der Systemgastronomie.

Wo kann Toast POS bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil)

Über den Anbieter

  • Toast
  • Ansässig in Boston, USA
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Toast
  • Ansässig in Boston, USA
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Toast POS – Videos und Bilder

Toast POS Software - 1
Toast POS Software - 2
Toast POS Software - 3
Toast POS Software - 4
Toast POS Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Toast POS
Toast POS Software - 1
Toast POS Software - 2
Toast POS Software - 3
Toast POS Software - 4
Toast POS Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Toast POS vergleichen

Toast POS

N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
79,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

Toast POS Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • Cash Management
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Marketing
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Für Bars / Clubs
  • Für Bäckereien
  • Geschenkkarten-Management
  • Getrennte Kontrollen
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kontrollen aufteilen
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Küchen- / Menü-Management
  • Lebensmittellieferung
  • Liefermanagement
  • Mehrere Standorte
  • Menüerstellung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Online-Zahlungen
  • Preismanagement
  • Rabattmanagement
  • Reservierung-Management
  • Restaurant-POS
  • Retourenmanagement
  • Rückgaben nachverfolgen
  • Tabellenverwaltung
  • Transaktionshistorie
  • Treueprogramm
  • Trinkgeld-Management
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Website-Personalisierung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • für Restaurants

Alternativen für Toast POS

Egal, ob du online oder im Geschäft verkaufst, du kannst Square for Retail für dein Einzelhandelsgeschäft einsetzen, unabhängig von deiner Größe oder deinem Stil.
Einfache Verwaltung von Zeit und Ausgaben durch flexible Nachverfolgungsoptionen, Admin-Genehmigungen, benutzerdefinierte Kategorien, Berechnungsdaten, Berichte und mehr.
Dieser cloudbasierte POS zentralisiert das Inventarmanagement, das Mitarbeiter*innenmanagement und die Verkaufsberichterstattung sowie die Buchhaltung standort- und kanalübergreifend. Erfahre mehr über Lightspeed Retail
Der iPad-basierte mobile POS und die voll ausgestattete Management-Plattform von Lavu wurden speziell für die Optimierung des Restaurantbetriebs zu optimieren.
POS für Restaurants, Bars und Cafés. Komplettes Restaurant- und Barmanagementsystem.
CAKE POS erfüllt die individuellen Bedürfnisse von Restaurants. Eine einfache, intuitive und kostengünstige Lösung.
Kostenlose Erstellung und Einrichtung des Menüs. Kontaktiere Rezku, um Einzelheiten zu erfahren.
Das perfekte Restaurant-POS für kleine und mittlere Restaurants und Bars. A&B POS ist bewährt und reich an Funktionen. Entwickelt, um Dinge einfacher zu machen.
Our hardware is robust and reliable, ready for the demands of hard-working restaurants, bars, storefronts, online stores, and more.
Dein Point of Sale, um den Umsatz zu steigern, den Bestand zu verwalten und ausführbare Berichte bereitzustellen.
PDQ POS, a top rated, multi-award-winning, all-concept restaurant POS system, is perfect for single locations and multi-unit chains.
A complete suite of integrated hospitality POS systems.
PosBytz is a Complete Omnichannel Solution integrated with POS for Retail & Restauarants to manage both multi outlets and Online orders

Bewertungen über Toast POS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
3,7
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
57%
4
21%
3
8%
2
3%
1
11%
Jayelynn W.
Jayelynn W.
General Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Incredibly Efficient!

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and wasn't as expensive as similar systems.

Vorteile:

Compared to POS systems I've used in the past, Toast is a lifesaver! It has tremendously improved efficiency and flow of our Taproom. We now have the ability to swipe a card and store credit card information; which is a huge benefit for those of us in co-op spaces. Although they look bulky, their handhelds fit into your back pocket and allow us to close tabs out table side. They are shock and water resistant, plus you can log into more than one device at the same time so if you're working alone, you can close out multiple parties at once. As a GM, I'm grateful that Toast is not only cloud-based, but allows me to access the back end from my laptop or smart phone so I don't have to be onsite to make system changes. Updates are incredibly quick so there's not a ton of down time. There is also Toast Central, where you can troubleshoot issues yourself rather rather than immediately calling Support. They are helpful instructions with screenshots and videos.

Nachteile:

Customer Support is hit or miss. I always get an answer, it's just a matter of when I get it. After hours and on weekends, I feel like their staffing is very limited which leads to delays in getting immediate help. Thankfully it's only happened once where I needed a quick answer and wasn't able to get it.

Antwort von Toast

vor 3 Jahren

Hi Jayelynn, Jasmine from Toast here. Thank you for your feedback. We are thrilled to hear how multiple features of Toast have improved your operations, and that you are taking full advantage of Toast Central as a resource!

Verifizierter Rezensent
Business/Hospitality Consultant in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

I'd give it a 10 but then it would be perfect!

4 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, I really enjoy the system. It's simple to program and they have a great support system. It's worth the investment to pay for extended support until you or a manager has the ins and outs of the backend in hand. The reporting is awesome and when used the right way, you have your answers to questions you didn't even know you needed to ask.

Vorteile:

I have been using restaurant POS for over 20 years and Toast has shown itself to be one of the best on the market. It is so user-friendly and easy to work in, including the handhelds, that it's amazing. In training new teams they offer a great program and support team. The layout is ideal for high-volume. Reporting is excellent. I refer Toast to most of our clients.

Nachteile:

As with any new system you install, there will be issues and "clunks." Toast is no exception. The worst was the display screen and the use of it on the line. If you do not set aside enough time to train, prior to opening or first use, it will be challenging to understand, especially if you are not used to systems other than tickets and calling out. It just takes time getting used to and working out the kinks upon install.

Antwort von Toast

vor 2 Jahren

Hi there, Mora from Toast here. It's great to hear that your positive experiences with Customer Care have enabled you to efficiently train up new team members. Thank you for providing this feedback!

Jean C.
Franchise Partner in USA
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Zero customer support/follow through

4 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Frustrating calling into customer service. Long wait and incompetent. Clueless when you talk to the rep after having to click 18 options before you get to a live person. Better yet, assign a case number and a month later, go through the same process of 18 clicks before getting to someone on the phone and only to find out the case is still open.

Vorteile:

As an administrator, the backend reporting and analysis is pretty easy to navigate.

Nachteile:

Syncing with payroll has been a big issue but seems to be getting better.

Lisa K.
owner in USA
Restaurants, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

system is poorly developed and fragile

1 letzten Monat Neu

Kommentare: TERRIBLE!!! It was halfway decent when we started but their menu development was terrible. they need to survey restaurant users about how much the system has deteriorated over the past 2 years. I would never recommend this system to anyone

Vorteile:

nothing.....everytime there is any change or system maintenacne, everything falls apart.

Nachteile:

UNRELIABLE!!!!no one in TOAST can troubleshoot because system has gotten too complex and no documentation exists. they keep patching and adding and it's a total disaster. our printers are always messed up!!!! we never know if the system is going to work or not. the reporting is terrible!!! phone support is poorly trained if at all.

Mark K.
Owner in USA
Restaurants, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Lacking in customer service

5 vor 4 Monaten

Vorteile:

User friendly and efficient. That pretty much sums it up but they said my response was too short.

Nachteile:

Many additional charges after purchase Reports cannot be easily pulled for long date ranges LACKING IN CUSTOMER SUPPORT