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Was ist SherpaDesk?

SherpaDesk ist eine cloudgehostete PSA-Lösung (Professional Service Automation), die Kerngeschäftsprozesse in einer Lösung integriert.

Unternehmen können Kundenserviceprobleme verfolgen, abrechnungsfähige und nicht-abrechnungsfähige Zeiten erfassen und die Rentabilität ihres Projekts verfolgen. SherpaDesks mobile Anwendung ist die perfekte Lösung für alle Organisationen, die Außendienstprofis einsetzen und ihre Zeit und Ausgaben protokollieren müssen.

Wer verwendet SherpaDesk?

Kleine bis mittlere Unternehmen; Unternehmen mit persönlichem Service.

SherpaDesk Software - 1
SherpaDesk Software - 2
SherpaDesk Software - 3
SherpaDesk Software - 4
SherpaDesk Software - 5

Du bist nicht sicher, ob SherpaDesk das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

SherpaDesk

SherpaDesk

4,8 (60)
39,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
32
5
4,7 (60)
4,9 (60)
4,8 (60)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
90,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
106
44
4,1 (24)
4,6 (24)
4,9 (24)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu SherpaDesk

HaloPSA
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Routing
Ticket-Management
Warnungen/Eskalation
BMC Helix ITSM
Am besten bewertete Funktionen
Problem-Management
Störfallmanagement
Veränderungsmanagement
Freshdesk
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
CloudBlue PSA
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Ticket-Management
EcholoN
Am besten bewertete Funktionen
Self-Service Portal
Ticket-Management
Wissensbasis-Management
ConnectWise PSA
Am besten bewertete Funktionen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Warnungen/Eskalation
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Kundenmanagement
Marketing-Automatisierung
Front
Am besten bewertete Funktionen
Inbox-Management
Makros/Antwortvorlagen
Mobiler Zugriff

Bewertungen über SherpaDesk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
78%
4
20%
2
2%
Doug
Doug
USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

SherpaDesk is the most economical and effective ticketing solution that we've ever used.

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: We transitioned from the BigWeb Apps, so it took a little time to learn how to effectively use SherpaDesk.

Vorteile:

SherpaDesk is adaptable for all users and groups of users. It's simple to enter, update, work on and close a ticket, and assets can be attached to a ticket. It's all web-based, so there is no client, so it's very device agnostic. The reports are informative and easy to generate. The process is now simpler to transfer tickets, including a feature to automatically route tickets to a user or queue.

Randal
Randal
Managing Partner in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer- & Netzwerksicherheit, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

In Betracht gezogene Alternativen:

Every IT Business needs a Sherpa

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Super happy. Simple means it works quickly out of the box and my techs are not annoyed at extra hoops for ticketing.

Vorteile:

We needed something simple, that worked with Ninja, IT Glue and Quickbooks. This fit the bill perfectly, all at a reasonable monthly fee, without contract, which is the big bonus. Support is out of this word. Even a function that would help us greatly was added within about 2 months, which is unheard of with other companies. They listen and act.

Nachteile:

The integration with Ninja for alerts could be better.

Ian
National Account Executive in USA
Medienproduktion, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

There are better CRMs out there

2,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The tool allows us to track accounts and outreach relatively well

Nachteile:

We no longer use Sherpa as a CRM tool because of the many problems. The search function is horrible, it feels like an outdated tool for CRM and our teams are extremely slow when logging information into the program.

John
John
USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Foundation of control for our IT support business.

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

- Easy to use. - Great support. - Full featured with options to enable only what is needed. - Continually updated. - A pleasure to use. - Easy for end users, engineers and customers. - Was up and using in 7.6 minutes. SherpaDesk is great. It has changed the way I do business. I have tried and reviewed many different helpdesk/ticketing solutions and SherpaDesk is the best fit for us by far..

Nachteile:

I struggled to find a sensible con to post. No deal breakers. Some features need improvement (which seems to be continually happening) as they are a little rough around the edges or overly complex. During my use we found one bug and made one suggestion which were both fixed/implemented in a timely manner.

Micah
Micah
IT Director
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Zeitung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Simple, powerful ticketing

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: If you're looking for a good web-based ticketing solution SherpaDesk deserves a look. It is straightforward and simple, and has been a great solution for us. If you use it for it's intended purpose, it is robust enough to do an excellent job and yet simple enough to have a very short learning curve.

Vorteile:

Easy to understand for techs; good presentation of information in dashboards; It does what it is supposed to do effectively and for a good price. You can get very good reporting and offers very credible tools to help a manager manage workflow.

Nachteile:

End users still have to understand the emails. Since the bulk of IT ticket work is generated by the lower end of the user base, easier to understand discussion chains would be nice. I haven't seen anyone really do it better - the time/date stamps make it easy for me, but I'm not at the low end of the user base (at least I like to think I'm not).