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Was ist Avaza?

Avaza ist eine Komplettlösung für Projektmanagement, Ressourcenplanung, Zeiterfassung, Ausgabemanagement, Angebots- und Rechnungserstellung. Die Software ist für Teams jeder Größe, vom Freiberufler bis zum Großunternehmen, geeignet und wird dank seines einfachen und intuitiven Designs und der leistungsstarken Funktionen bestens angenommen. Du kannst an Projekten arbeiten, Zeit nachverfolgen, Ausgaben verwalten und deinen Kunden alles an einem Ort in Rechnung stellen. In der Cloud von jedem Gerät aus verfügbar.

Wer verwendet Avaza?

Avaza wird von allen Arten von kleinen und mittleren kundenorientierten Unternehmen genutzt. Die Lösung ist perfekt für die Verwaltung interner und kundenorientierter Projekte, die Verfolgung der Arbeitszeiterfassung und Ausgaben, die Angebots- sowie Rechnungserstellung.

Avaza Software - 1
Avaza Software - 2
Avaza Software - 3
Avaza Software - 4
Avaza Software - 5

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Avaza

Avaza

4,6 (419)
11,95 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
179
39
4,6 (419)
4,7 (419)
4,7 (419)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
5,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
145
34
4,2 (496)
4,3 (496)
4,2 (496)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Avaza

Zoho Projects
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Mehrere Projekte
Online-Zeiterfassung
Forecast
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
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Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Online-Zeiterfassung
Zeit & Kosten Verfolgung
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Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
ERP Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kostenverfolgung
Zeit & Kosten Verfolgung
Deltek Vision
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Kostenverfolgung
Zahlungsabwicklung
Plutio
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Projektmanagement
Terminplanung
MeisterTask
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Aufgabenbearbeitung / -aktualisierung
Aufgabenmanagement
Airtable
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Datenspeicher-Management
Mehrere Projekte

Bewertungen über Avaza

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
28%
3
4%
Taryn
Healing Coach
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
E-Learning, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Freelancer Life Saver

4,0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Juliana
Juliana
Co-Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great to have everything from task management to invoicing in one place

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Avaza deserves a shout out for their customer service. You can reach them via chat, and you usually get a reply within a few minutes. They have the best service of any vendor I've ever worked with.

Vorteile:

The task management system is robust and easy to learn, so onboarding new people is simple. And for us, a big benefit was going straight from project to invoice. No more importing or exporting information and doubling up on data entry tasks.

Nachteile:

Scheduling recurring tasks is currently a little clumsy. You cannot set a task for "First Monday" of the month, for example. However, I'm told they have improved scheduling for recurring tasks in the works by their customer service.

Denise
Denise
Marketing Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Work smart with this great PM software

4,0 letztes Jahr

Kommentare: There are both hard-working teams and smart ones. In this case, the latter is more accurate; Avaza is an excellent tool for any group working on numerous projects together, especially those with a high volume of interrelated tasks. Time tracking for teams, individual work hours, and even smaller tasks and subtasks are all included.

Vorteile:

Avaza is mostly utilized by our company for PM and tasks. By removing mundane, time-consuming tasks, it frees up a significant amount of our time each week. Our actions are closely tracked and evaluated by Avaza. The process aids in locating bottlenecks and other trouble spots. Avaza is vital to the smooth functioning of our Admin, BD, and TS departments.

Nachteile:

Although the quoting mechanism is solid, it lacks the adaptability necessary for our purposes. We'd love it if large projects could be broken up into stages. It would be nice if screenshots of attached images could be shown in the chat window.

Sarah
owner in USA
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Functional but not a perfect fit

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I liked the clean structure of Avaza, and the budget features. It's a good option for a business who doesn't rely heavily on project management to drive their productivity. Their customer service was very helpful though when I was letting them know we were going in another direction and they genuinely seemed to want to know what was driving our decision.

Nachteile:

We run a marketing/PR based business, and we were looking for a one-stop-shop project management and back office system. While we knew that was a long shot, we tried Avaza for several months and even gave them a second go when our current system wasn't doing everything we needed as well. I would have liked to see Avaza have different dashboard customization views so we could tailor the system to be more project centered instead of a financial view upon logging in. Since we use a different billing and accounting software, this data on our dashboard would remain blank and the dashboard wouldn't even be utilized. Also by the time we added all of our employees and contractors to have timesheet accessibility, we would have been paying a lot more in extra monthly fees than we were looking to spend. It just started really adding up for us when other software companies offer these options within their pricing tiers.

Antwort von Avaza Software

vor 4 Jahren

Hi Sarah, thanks for your feedback. Avaza rolled out a fully customizable account dashboard some time back. User can add and remove dashboard widgets as they wish. We plan to add to the widget library over time. As for pricing, we believe Avaza is one of the most price competitive product in the market.

Tristan
Tristan
Owner in Österreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Avaza is awesome

5,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

I have been a business owner for over 20 years, and we finally found Avaza about 5 years ago. It combines time-tracking with invoicing and project management in a very simple, and easy to understand way. We love it!

Nachteile:

There are a few integrations that would be useful.

Maddie
Maddie
Game Developer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computerspiele, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

We use Avaza to track client billable time

4,0 vor 7 Monaten

Kommentare: The intelligent product has been the primary data management and business orchestration platform. My staff is able to keep better tabs on financial data and chances for investment thanks to the computerized system.

Vorteile:

My team is able to cooperate more efficiently on projects because to Avaza's trustworthy tools. The network's secure chat features have helped businesses develop closer ties with their clients. When people are working together, they are able to accomplish more and have less problems with task management.

Nachteile:

There are no unfavorable aspects that could disrupt processes. With reliable Avaza services, everything has been proceeding as planned. There appears to be a variety of ways we can collect the data needed to foresee customer service workloads.