Corevist

von Corevist

4.5 / 5 5 Bewertungen
Corevist

Wer nutzt diese Software?

Industrial manufacturers and distributors who use SAP to manage their company. These businesses are typically between $50 Million and $1B in revenue and sell through distributors or dealers.

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 3.500,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Corevist
  • http://www.corevist.com
  • Gegründet 2008

Über Corevist

Corevist Commerce leverages SAP for real-time ecommerce. Corevist clients become easier to do business with, embrace the digital shift, and reduce the phone/fax/email burden on Customer Serviceall with no additional IT investment. Corevists NetWeaver-certified integration to SAP is live on Day 1 and tailored for launch within 90 days. Corevist is a global company with clients in the US, UK, EU, and Canada. For more information, call (919) 424-2120 or visit www.corevist.com.

Corevist Funktionen

  • Auftragsabwicklung
  • Auftragsmanagement
  • Echtzeit-Auftragseintrag
  • Entfernte Auftragserfassung
  • Inventarverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Lagerhaus-Management
  • Management von Lieferrückständen
  • Versand-Management
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsverfolgung
  • Inventarverwaltung
  • Katalogmanagement
  • Retourenmanagement
  • Rückstandsverwaltung
  • Spezielles Auftragsmanagement
  • Versand-Management
  • Wiederkehrende Bestellungen
  • Angebotsmanagement
  • Bestückung
  • CRM
  • Datensicherheit
  • E-Mail Marketing
  • Inventarverwaltung
  • Management mehrerer Geschäfte
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Retourenmanagement
  • Review Management
  • SEO-Management
  • Vorlagen

Die hilfreichsten Reviews für Corevist

Corevist Online Ordering

Mit Google übersetzen Bewertet am 11.4.2019
Rachel R.
Global Product Manager
Chemikalien, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Corevist very easily plugs into your SAP ERP, giving customers the same pricing and all details as when they order through customer service. Our customers really liked the 24/7 access to order confirmation, CoA, invoices, deliveries, etc. Online 24/7 visibility that also works from mobile devices is being a must in B2B customer experience.

Nachteile: No problems on the software. At times the customer support could have been faster when we had issues. Sometimes, it would take escalations to get attention.

Antwort des Softwareanbieters

von Corevist an 20.6.2019

Thank you for your feedback, Rachel! We're very sorry that you experienced an issue with support response time. Please reach out to your PM if you are in any way unsatisfied. As an organization, we strive to constantly improve our business processes, including support, and we will have an internal review to see how we could have better expedited the solution in your case.

GOOD SERVICE

Mit Google übersetzen Bewertet am 12.4.2019
Neil P.
ICS CUSTOMER SERVICE
Baumaterial, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Its ease.
The Customer Service Team is very responsive.

Nachteile: Can be a tad confusing to a newer user.

Antwort des Softwareanbieters

von Corevist an 20.6.2019

Thank you for your feedback, Neil! We hear your pain on the user interface. We are actively working to redesign the user experience based on feedback we've received from clients and prospects. We'd love to hear your feedback on the current user experience. Our Product Director will reach out to you.

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