Wer nutzt diese Software?

>Softwareentwickler - spezialisierte Unternehmen oder interne Abteilungen in Unternehmen, >Bildung, >Gesundheitswesen, >Medien, >Regierung.

Durchschnittliche Bewertung

59 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 29,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Easy Redmine
  • http://www.easyredmine.com
  • Gegründet 2001

Über Easy Redmine

Easy Redmine 2018 ist ein komplettes und erweiterbares Redmine-Upgrade. Kombination aus neuem mobilem Design mit den meistgesuchten Plugins und Features machen dein Projektmanagement angenehmer, verbessern Kommunikation und Benutzerfreundlichkeit und sparen Zeit. Es ist erweiterbar mit Plugins für Ressourcen, Agile, Finanzen, CRM, Helpdesk und andere.

Easy Redmine Funktionen

  • Agile Methodiken
  • Anpassbare Vorlagen
  • Budgetmanagement
  • Gantt-Diagramme
  • Ideenmanagement
  • Kanban-Tafel
  • Kundenportal
  • Meilensteinverfolgung
  • Portfoliomanagement
  • Ressourcenmanagement
  • Traditionelle Methodiken
  • Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Alternative Produkte

Ähnliche Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Easy Redmine

Easy Redmine System Application

Bewertet am 28.6.2016
Ali A.
IT Director
Konsumgüter, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have had a very new challenge of portfolio management, we were hesitating to hire a solution that could not serve our requirements in the business case. After a deep search, we found that the Easy Redmine is the best solution to have in our group of companies. This is due to the fact it meets our requirement in terms of: 1. Improve Project Management Experience.
2. Enhance Competitiveness between the group of companies and the users as well.
3. Modernize Business Processes and Systems.
4. Cutting cost and open license solution.
5. Increase Operating Efficiency.
There is a greater need to provide accurate, comprehensive portfolio management reporting of performance. This cannot be achieved from the current MS Project, wrike.com or any other similar software... We found Easy Redmine is the best solution.

Vorteile: Users recognize a significant increase in effficiency after implementation to get a higher
efficiency.
The User Interface is much more friendly, attractive and very easy to use.
Handling more projects in less time is the main focus of several customers, Easy Redmine is helping to increase the productivity.
we recognized that the purchase is worthy and no further hesitate to be honest.

Nachteile: Until now, I don't see any Cons in the software...

Redmine for easy Project Management

Bewertet am 13.11.2018
Matt "griff" K.
Sales Representative at Geist, a division of Vertiv
Elektrische/elektronische Fertigung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We still use this for project management in our engineering group. It does a good job and has survived several other PM software changes because of it's ease of use for our engineering group. Many of the other groups wished we had stayed with Redmine due to that ease of use.

Vorteile: Redmine was easy to use with basic training. It was also very good at history tracking within tasks and projects, you were able to easily follow the "breadcrumbs". It is good for reporting and isolation of projects within groups.

Nachteile: There was a lot of ability for different users to make edits to other work. The ability to isolate read/write needs to be updated.

Provide a nice usability / UI touch to the core Redmine. Worth the money spent.

Bewertet am 19.7.2017
Hung N.
Head of Software Department
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: - Good project management tool to help track and manage areas of project management.
- Flexibility in customization that support different needs

Vorteile: - Nice UI / UX design on top of Redmine
- Good performance
- Easy to use
- Provide good commercial plugins that work well with the Easy Redmine suite

Nachteile: - Might not work well with other plugins
- The Agile Board plugin lacks of functionalities such as showing parent tasks

Good project admin tool

Bewertet am 8.4.2019
Verifizierter Rezensent
IT Systems Technician
Versorgungsunternehmen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: like using redmine. good project maangement software/platform

Vorteile: easy time logging and project creation using our templates

Nachteile: complicated user edition, you have to dig deep to get to the desired option.

Best tool to create and manage projects I have ever used

Bewertet am 25.4.2018
Juan carlos M.
Gerente de Servicio al Cliente Online
Unterhaltung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great price, and it allows you to manage all of your project in a single place, also you can easily link it to other projects that may be worked on independently. Easy to use, very graphic and robust, it has all the tools you need for your project to be managed successfully.

Vorteile: Really easy to use, I was part of a large group which required several integrations and we had different schedules. This tool first of all was really graphic and easy to use, just drag and drop. Also when you switched to another tab it allowed you to see the full project and its current status for all in the team. It helped us target pain points and manage it in an extremely efficient manner.

Nachteile: It was hard to export and it was to be used within the same product, when I tried to make a Power Point presentation with the tool it was really hard to edit and past it so it would look nice.

Lies weitere Bewertungen