Wer nutzt diese Software?

Integrated with virtually any line of business application, DocStar ECM empowers over 2,000 organizations with better productivity, reduced costs & secure, instant access anytime and anywhere.

Durchschnittliche Bewertung

11 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • DocStar
  • http://www.docstar.com
  • Gegründet 1996

Über DocStar ECM

Designed for midsize organizations of 100-1,000+ employees, DocStar ECM is the best document management & business process automation solution. It empowers growing businesses to make better decisions and delivers fast ROI with intelligent data capture, workflow, and retrieval. Integrated with ERP, accounting, HRIS, EMR or other business application, DocStar ECM helps you automatically manage the entire lifecycle of your content. Contact us for a free custom demonstration.

DocStar ECM Funktionen

  • Compliance-Verfolgung
  • Dateitypumwandlung
  • Dateiwiederherstellung
  • Dokument-Indexierung
  • Dokumentaufbau
  • Dokumentenarchivierung
  • Dokumentenaufbewahrung
  • Elektronische Unterschrift
  • Offline-Zugriff
  • Optische Zeichenerkennung (OCR)
  • Versionskontrolle
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Digitales Vermögens-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Elektronische Unterschrift
  • Information Governance
  • Inhalts-Lifecycle-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Suche
  • Versionskontrolle
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management

Die hilfreichsten Reviews für DocStar ECM

An EDM system with great value, web enabled with heavy workflow focus

Mit Google übersetzen Bewertet am 25.8.2017
Brent W.
Managing Director
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Data entry automation for AP and AR, matching, routing of Invoices and sales orders and ease of finding documents. Version control comes standard and integrates very nicely with MS Office

Vorteile: Base system comes with lots of standard features such as records management document workflow, zone ocr, content searching, approval routing and audit trail. The product is browser based so can support Apple/ios environments and be easily placed on premise or in the cloud. Support for multiple companies, TWAIn or ISIS scanning. Batch importing thru email, hot folder, xml or csv comes free. Full MS Office integration and virtual print driver come free. Lots of great options at an affordable price point

Nachteile: Looking forward to new rebranding in the 7.16 version , not a fan of the old logo and color pallet

Antwort des Softwareanbieters

von DocStar an 25.8.2017

Thank you for the review Brent! I'm glad you like our new branding and I'll be sure to let the Product team know you're on the lookout for it in the product!

Eclipse Evaluation

Mit Google übersetzen Bewertet am 8.2.2017
Kelly Y.
Loan Processor
Bankwesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I use Eclipse almost daily in our loan department. It is a awesome way to scan all our client info. This is a great tool for us in our department to not have to go into our actual file room every time we have an issue. It is also great when our auditors to come in and evaluate us, The only thing I ever seem to have an issue with is moving something or emailing a document. Other than that this a great tool to have.

Vorteile: The easy access to our customer files.

Nachteile: Often have problems trying to move or email a document.

Antwort des Softwareanbieters

von docSTAR an 8.2.2017

Thank you so much for the review Kelly! We are happy to hear that eclipse is helping your team achieve greater productivity and efficiency.

Feel free to reach out to support if you continue to have issues moving or emailing a document. There may be a simple fix for that! If not, you can always submit a Betterizer and our product team will review and prioritize when improving the solution.

You can reach support at 1.866.243.2240. Also check out our Micro Lessons on CareCentral - the answer may be there.

Dawn DiLorenzo
Digital Marketing Manager

Lies weitere Bewertungen