Cloudinn

Cloudinn

von Cloudinn

Wer verwendet Cloudinn?

Aloha Resort - 206 rooms - Sharm El Sheikh Egypt Gemma Resort - 270 rooms - Marsa Alam - Egypt Cesare Resort - 180 rooms - Marsa Matrouh - Egypt

Was ist Cloudinn?

A cloud-based property management software. It manages the hotel's operational cycle in real-time through a fully integrated set of modules including Reservations, Front-Desk, Point-Of-Sale, Inventory, Income and Financials. CloudInn also acts as the hotel's gateway to all the online sales and marketing channels in addition to its own online-booking engine. The product is designed to fit all property types and sizes, and is flexible to accommodate different user needs.

Cloudinn – Details

Cloudinn

https://www.cloudinn.net/

Gegründet 2013

Cloudinn – Preisübersicht

Cloudinn ist verfügbar ab 3,00 $/Monat. Cloudinn bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Cloudinn findest du unten.

Startpreis

3,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

Cloudinn Funktionen

Hotelsoftware
CRM
Catering
Einzelne Immobilie
Für die Ferienvermietung
GDS-/OTA-Integration
Instandhaltungsmanagement
Integrierte Buchführung
Marketing-Automatisierung
Mehrere Immobilien
Mitarbeitermanagement
Online-Buchung
Treueprogramm
Verkaufspunkt POS
Verlängerter Aufenthalt

Cloudinn – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Omar S.
Admin
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.12.2017

"Those, who are looking for software which could help them in their hospitality business, are in luck"

Kommentare: Front-Office (Reservations, Front-Desk, Loyalty, Housekeeping and Income)
POS (Cashiering, F&B and Kitchen Ordering)
Back-Office (Purchasing, Inventory, Accounts Receivable, Accounts Payable and General Ledger)
Online Booking Engine (Online Payment Integration)
Channel Manager (2- Way Interface with OTAs such as Expedia, Booking.com, Orbitz, Hotels.com ...etc)

Vorteile: Simple & Easy / Customizable / 24/7 Support / Very Hepful in terms of the hotel management tasks overall

Nachteile: No Primary cons for me overall the system is very helpful , but i think they can work on the system interface

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.12.2017