Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Service Fusion?

Zeitlich begrenztes Angebot: Kostenlose Lizenz für die Anrufverfolgung. *Siehe Website für genauere Informationen. Service Fusion hilft Außendienstunternehmen, Arbeitsabläufe zu optimieren, Sorgen der Mitarbeiter*innen zu reduzieren und schneller bezahlt zu werden – und das alles zu einem günstigen Preis. Die gesamte Service-Management-Lösung ist einfach zu bedienen und umfasst eine laut Kundenstimmen „fantastische Kundenbetreuung“. Die Service-Fusion-Plattform bietet schnelle Auftragserfassung, intelligente Planung und Disposition, Außendienstkommunikation in Echtzeit und vieles mehr.

Wer verwendet Service Fusion?

Das Unternehmen betreut über 3.000 kleine und mittlere Außendienstunternehmen in den Bereichen HLK, Sanitär, Elektrik, Haushaltsgeräte, Heimautomatisierung, A/V, Schlüsseldienst, IT und in vielen anderen Dienstleistungsbranchen.

Service Fusion Software - 1
Service Fusion Software - 2
Service Fusion Software - 3
Service Fusion Software - 4
Service Fusion Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Service Fusion das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Service Fusion

Service Fusion

4,3 (248)
225,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
116
15
4,3 (248)
4,2 (248)
4,3 (248)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
47,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
127
4
4,7 (151)
4,7 (151)
4,8 (151)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Service Fusion

Tradify
Am besten bewertete Funktionen
Integration in die Buchhaltung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Titan Workspace
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Dashboard
Aufgabenmanagement
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Intuit Field Service Management
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst-Historie
Self-Service Portal
Wiederkehrende Termine
Jonas Construction Software
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Dokumentenmanagement
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Autotask PSA
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Method CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen
Housecall Pro
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
FieldAware
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Mobiler Zugriff
Terminplanung
FieldEdge
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Routing
Terminplanung

Bewertungen über Service Fusion

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
57%
4
28%
3
6%
2
4%
1
5%
Kevin C.
Kevin C.
Fire Superintendent in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

A Must Have for the Service Industry

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Their onboarding support is amazing. The patience they have with questions and providing solutions, their services of importing your current databases and helping you set up ones you don't currently have, and the software's interface with accounting programs can have a company taking their business to the next level very quickly.

Vorteile:

Easy to setup and use, it makes billing and customer service much faster. Inventory tracking and job costing becomes a breeze, and tracking billable hours allows a better understanding of areas that you are lacking in productivity.

Nachteile:

I honestly cannot think of anything, it made such an improvement in our internal infrastructure.

Ashley
Office and dispatch manager in USA
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Amazing product!

4,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

Switching to Service Fusion has been the best thing we've done in a while software wise. The ease of use has been invaluable for my technicians. The office side is easy enough, and makes customer service agreement management easier than any other product we've used.

Nachteile:

I would like to see more options available on an estimate, as well as being able to convert more than 1 option into the same job/invoice automatically if chosen. The options themselves need to have an "Option Description" section, so that clients can have detailed notes of what the different options mean.

Antwort von Service Fusion

vor 10 Monaten

Thank you for sharing your experience with Service Fusion! We are always happy to learn about our software helping businesses run smoother.

Adam
President in USA
Buchhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Service fusion is unethical

1,0 vor 6 Monaten

Kommentare: I loved it at first, but then the price changes came, the new leadership made terrible changes and now its not worth the price.

Vorteile:

The initial price and some features. But it is all smoke and mirrors

Nachteile:

This software is shiny on the surface, and it works like trash when you really want it. The new company leadership is unethical.

Susan
Office Administrator in USA
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

One administrator's persepctive.

4,0 vor 10 Monaten

Kommentare: It's good. Training on it was almost non existent -- I think many of our first year issues would have been moot had the package we purchased come with hands on training.

Vorteile:

I am not sure. [sensitive content hidden] and project manager use it more and are more highly satisfied. I do like the invoice views available via "accounting'.

Nachteile:

Cannot make customer mailing labels. Recurring reports don't update dates -- so I use "all dates" as a work around but that gives me information I don't always need. Often, when a sync to accounting software goes wrong there is a new reason that I need SF technicians to decipher. I have learned how to fix many issues in this regard but sometimes the issue isn't something I can see.

Lexi
Administrative Assistant in USA
Versorgungsunternehmen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Does What We Need it to Do

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Overall it's great, especially for what we pay. Compared to our old system, SF finally helped us catch up with the times. Support mostly calls back seconds from me submitting a callback request. The onboarding was very strenuous for me, but after expressing we needed more help than initially given, they stepped up and helped us further with the process.

Vorteile:

I like the dispatch page & the affordability of the product to generate quite a good software & customer database. The non per-user fee is what sold us. For what we pay it's a great product.

Nachteile:

There seems to be a lot of little kinks to work out. There are little limitations here and there. We were sold there would be an offline version of the app coming out 4 years ago and have not seen that yet. There are glitches in the system, but nothing so great that it ruins my day or makes me want to unsubscribe.

Antwort von Service Fusion

vor 10 Monaten

Thank you for taking the time to leave us feedback!