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Was ist eZee Absolute?

eZee Absolute ist ein komplettes cloudbasiertes Hotel-PMS-System, das Hotels bei der Automatisierung von Arbeitsabläufen im Front-Office und Back-Office, beim Check-in, Check-out, bei Reservierungen, Rechnungsstellung, Housekeeping und vielem mehr unterstützt. eZee Absolute hilft Hotels, das Gästeerlebnis zu verbessern und den Umsatz zu erhöhen.

eZee Absolute ist optimal für alle Arten und Größen von Unterkünften. Hotels, Motels, Gästehäuser, Frühstückspensionen, Serviced- und Boutique-Apartments, Hostels und sogar für Hotelgruppen.

Wer verwendet eZee Absolute?

Gastgewerbebranche – Hotels, Motels, Resorts, Gästehäuser, Frühstückspensionen, Hütten, Hostels, kleine bis große Hotelketten, Clubs, Apartments, Villen sowie Serviced- und Boutique-Apartments.

eZee Absolute Software - 1
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eZee Absolute Software - 4
eZee Absolute Software - 5

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eZee Absolute

eZee Absolute

4,6 (311)
50,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
40
Keine Integrationen gefunden
4,5 (311)
4,6 (311)
4,7 (311)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
54
Keine Integrationen gefunden
3,4 (60)
3,2 (60)
3,1 (60)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu eZee Absolute

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Am besten bewertete Funktionen
Haushaltungsmanagement
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Reservierung-Management
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Am besten bewertete Funktionen
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Mitgliederverzeichnis
Zahlungsabwicklung
Djubo
Am besten bewertete Funktionen
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Online-Buchung
Reservierung-Management
NOBEDS
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Mobiler Zugriff
Reservierungs-Management
Cloudbeds
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Raum-Inventar
Reservierung-Management
django CMS
Am besten bewertete Funktionen
Bildbearbeitung
Dokumentenmanagement
Workflow-Management
Beds24
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Kalenderverwaltung
Reservierung-Management
Insta
Am besten bewertete Funktionen
Ambulanz-Management
Laborinformationsmanagement
Medizinische Abrechnung
STAAH Channel Manager
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Dynamische Preise

Bewertungen über eZee Absolute

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
69%
4
24%
3
4%
2
1%
1
2%
Werner
Hotelbesitzer in Ecuador
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ideal für kleine Hotels und Pensionen

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Es lässt sich vieles mit geringem aufwand an eigene Bedürfnisse anpassen. Konfiguration von Tarifen für verschiedene Jahreszeiten und z.B Agenturen ist einfach zu handhaben.

Vorteile:

Der größte Vorteil für kleine Hotels ist das die Software online ist, es ist kein eigener Server mit Sicherungen erforderlich und somit auch keine große Netzwerkinfrastruktur. PC oder Laptop mit Internetzugang ist ausreichend. Absolute ist für mehrere Benutzern gleichzeitig nutzbar und dies auch Ortsunabhängig. Des weiteren ist eine App, für Mobiltelefon oder Tablet, für Housekeeping und für die gängigsten Funktionen vorhanden. Sehr guter 24/7 Support.

Nachteile:

Bereitstellung in mehreren Sprachen könnte einfacher, besser sein.

Antwort von eZee Technosys

vor 3 Jahren

Hi Werner, Thank you for taking out time to review us. It is an absolute delight to serve clients like you. We are constantly working on making our software as user-friendly as possible. We request you to please send your suggestions at: cm@ezeetechnosys. Your suggestions are heart fully welcomed. Till then, keep spreading the word around. Regards, Team eZee

Shaharuzzaman
Shaharuzzaman
Assistant Manager in Bangladesch
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Experience with eZee Absolute

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I familiar with eZee Absolute from my last organization. I liked most of this PMS features, such as - Revenue Management System, OTA Management, Booking engine, Reporting system, Sales & Reservation module. Being a sales man I always prefer easy and smooth operating system, which is totally providing by eZee Absolute. specially I would like to share one thing about eZee Absolute supporting team - they are very much smart and supportive. If I found any kind of difficulties, I can find out myself through YouTube tutorial. On YouTube lots of tutorial available. eZee Absolute PMS is fully internet based PMS, that's way i can always use this PMS from my laptop or mobile from Outside of property.

Nachteile:

eZee Absolute is little bit slow due to fully internet based PMS. Sometime i found myself waiting for Hi Speed connection for access eZee Absolute. They should think about alternative way like desktop based.

Antwort von eZee Technosys

vor 4 Jahren

Hi Shaharuzzaman, Thank you for your detailed review. We're glad to know that you find eZee Absolute easy to use and it's meeting your expectations. Addressing your cons, we will surely share this to the concerned team. At eZee, we're always trying to enhance our products and improve the user experience. And we assure you that with time, you will not face any such issues; and have a seamless experience with us. If you'd like to share any more suggestions, please drop an email on cm@ezeetechnosys.com. Regards, Team eZee.

Abhinav
Director in Indien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best hospitality solution in india which I have used.

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Overall it is the best. Once you learn and had command on the process and modules it serves you at upmost.

Vorteile:

Detailing to the concept of hospitality. Hospitality is a complex industry and ezee has been so far the best to reach next to the complete solution.

Nachteile:

It's very long process to learn as to many things in a place.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Incompetent Integration Team

1,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I liked previous version better. It was easy to click on "Today", then 15-day view, 30-day view. Now they have "Compact" and "Cozy". What a headache to make weekly reservations! The updated version is difficult to make/extend reservations by scrolling left-right on stay view window. No comments section that previous version had. Folio view does not work on my Safari, I had to switch to FireFox browser, the support team could not figured it out. There was no training provided to new version. Ugh, poor implementation. I like that now each scroll bar has an icon to see if a guest has a balance, it was a good update.

Nachteile:

The integration team is inexperienced. I obtained new gateway provider (Authorize.net, pretty big company), its a company that process credit card payments on our booking website and then sends the information back to Ezee absolute so we can see that payment was made. A year ago the engineer who connected my ezee reservations to Authorize.net did it in a few days. Now, this year its been a nightmare. I cannot explain how upset my whole team is. We have 2 motels and both websites for bookings are useless because engineer cannot connect new Authorize.net accounts to Ezee reservations. Its been more than 2 weeks. I am emailing, calling, chatting with ezee absolute team- its not getting me anywhere. I contacted Authorize.net myself, figured out that Response/Relay URL was not specified by ezee engineer in Authorize.net and that is the reason there is no connection. I emailed what needs to be done to ezee Development team what needs to be done from the moment I opened the ticket few weeks ago. It still not working. I am frustrated and disappointed. We are loosing money. Guests are upset. Its a nightmare. We are getting phone reservations from guests. Its ridiculous. I asked that ticket to be reassigned to a different engineer, I asked my issue to be escalated. My ticket number is [SENSITIVE CONTENT]. It feels like nobody cares. Yes, they talk to you politely, but there is no progress. I am considering researching other Hotel Management Softwares because I cannot afford this type of support.

Cybele
Rooms Division Manager in Philippinen
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Efficient

5,0 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

24 hours support also with an additional local support

Nachteile:

None so far.