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Was ist APTX?

Unabhängig davon, ob du Produkte verteilst, lagerst oder herstellst, verfügt AdvancePro über alle Tools, die du benötigst, um dein Inventar zu kontrollieren, deine Kundschaft zu bedienen und dein Geschäft auszubauen. AdvancePro ist eine vollständig integrierte Lösung, die sich mit wichtigen Buchhaltungs-, E-Commerce- und Versandplattformen verbindet. Das aus Bestandsprofis bestehende Team von AdvancePro wird mit deinem Unternehmen zusammenarbeiten, um deine Geschäftsabläufe vom Angebot bis zur Zahlung zu optimieren.

Wer verwendet APTX?

Lagerhaus und Vertrieb, Handelslager, klinisches Inventar, Immobilienverwaltung, medizinische Geräte, Fertigung, Lebensmittel und Getränke, Bekleidung

APTX Software - 1
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APTX

APTX

4,1 (25)
85,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
81
12
4,2 (25)
4,2 (25)
4,2 (25)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
475,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
352
13
3,9 (1.603)
3,8 (1.603)
3,8 (1.603)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu APTX

NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Dashboard
Duplizierte Zahlungswarnung
Gewinn-und Verlustrechnung
Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Kanban-Tafel
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Acumatica Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Auftragsmanagement
Hauptbuch
ERPAG
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Bestandskontrolle
Bestandsverfolgung
Cin7 Core
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsabwicklung
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzmanagement
Inventarverwaltung
QT9 ERP
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Online-Abrechnung
Verkaufspunkt POS
Tall Emu CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
Cin7 Omni
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung

Bewertungen über APTX

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
32%
4
48%
3
16%
2
4%
Bruno
Director of Operations in USA
Großhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great application to manage and implement throughout the sales and purchasing process.

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Control, organization throughout the business process, ease of use.

Vorteile:

The capacity to link from Sales to Purchasing along with inventory modules seamlessly. Ability to have multiple remote users working simultaneously and each user can have custom permissions.

Nachteile:

Cannot edit or, cancel drop-ship items within drop ship orders, sales order has to be re-enter all over again, otherwise, the canceled item/s will show in the final invoice. Another weak feature is e-mails from within a sales or purchase order, it does not keep/save the text in the body of the e-mail for later, in addition, when looking to add a "cc" mail address it only allows the user to search outside AdvancePro, however, most times the second e-mail addresses are in AdvancePro under the vendors'/customers' file.

Caesar
ERP Sustem Administrator in USA
Baumaterial, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Very good software and the customer support team are amazing

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: It definitely made my work easier, it linked all the departments of the company together, easier forecasting and figuring the amount of goods we need in inventory, QuickBooks service, and many more amazing features

Vorteile:

1- User-friendly, and very easy to navigate through 2- Customer support team are very quick and responsive 3- AdvancePro University, weekly online sessions to learn how to use the software

Nachteile:

1- Sometimes it freezes and it doesn't respond (once in a blue moon though), 2- Sometimes it gets glitches, and some features don't function. for example: sometimes I associate a product to a vendor. and when I try to make a vendor order for that product, it doesn't show that product is associated to that specific vendor (only after 24 hours)

Michael
Operations Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Overall, the software works for the basic mechanics of our company.

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: It is our main company software which we use for our orders.

Vorteile:

The customer service is the best aspect of Advance Pro. If need be, they will respond back to our problems by days end.

Nachteile:

Invoicing and trying to change orders once processed is over complicated and troublesome. The customer often changes their sometimes massive orders, and our staff with more life experience has trouble coping with the often overcumbering steps required to make those changes.

JC
Network Administrator in USA
Großhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Easy to implement, easy to use, functional!

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Installation and upgrades, also migrations, are easy to achieve, technical support is always available.

Vorteile:

AdvancePro has a very intuitive interface, whether for data entry, expediting orders, inventory, or reporting, the application's functionality is great.

Nachteile:

It seems there are issues mostly after software upgrades, other than that I don't think there have been any problems.

Ahmed
Manager in USA
Großhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Apart from Retail POS System this is a good software

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

1) Apparel Matrix module for Apparel Industry 2) User Friendly and easy to use 3) Nice integration with Quick books

Nachteile:

1) Cant see the inventory available at the time of Order when we are using apparel matrix 2) In the warehouse the Pickets are the Users . There should be a separate list of Pickers that warehouse manager can assign . 3) sales man should not be able to take orders if the credit limit is crossed . 4) POS system is very very unstable