Was ist Accelo?

Accelo kombiniert die wichtigsten Anforderungen deines Vertriebs – Projektmanagement, Vorschuss, Servicetickets und Zusammenarbeit– in einer Plattform für kleine und mittlere Serviceunternehmen und macht es dann einfach, Arbeit zuzuweisen, Fortschritte zu verfolgen sowie Budgets und Rentabilität in Echtzeit anzuzeigen. Mit Accelo erhältst du Einblick in die Leistung deines gesamten Unternehmens, sodass du die Arbeit, die deine Kunden lieben, problemlos ausführen kannst.

Wer verwendet Accelo?

Jede professionelle Dienstleistungsorganisation, die Kunden betreut. Die Plattform rationalisiert alle Client-Service-Prozesse an einem Ort und verwaltet dabei sowohl Mitarbeiter als auch Arbeit.

Wo kann Accelo bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Accelo
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Irland, Kanada, Neuseeland, Vereinigte Staaten und 1 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Accelo
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2011 gegründet
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Accelo – Videos und Bilder

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Nicht verfügbar
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Accelo Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Rechnungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben importieren
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgaben-Tagging
  • Aufgabenbearbeitung / -aktualisierung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung / Projektverfolgung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestell-Management
  • Budgetierung/Prognosen
  • Budgetmanagement
  • CRM
  • Chancenmanagement
  • Compliance-Verfolgung
  • Datei-Verwaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mails in Aufgaben umwandeln
  • Echtzeit-Daten
  • Erstattungs-Management
  • Erstellen von Unteraufgaben
  • Etikettierung
  • Filesharing
  • Finanzanalyse
  • Finanzmanagement
  • Fortschrittsverfolgung in Prozent
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Gebietsmanagement
  • Gemeinsame Kontakte
  • Grafischer Workflow Bearbeiter
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kanban-Tafel
  • Kapazitätsmanagement
  • Kommentare / Notizen
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kostenverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundennachverfolgung
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Lieferanten-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Meeting-Management
  • Mehrere Währungen
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Nutzungsberichte
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • Personalisierung
  • Planungs-Tools
  • Portfoliomanagement
  • Priorisierung
  • Problemmanagement
  • Prognose
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektmanagement
  • Projektplanung
  • Projektplanung/Terminierung
  • Rechnungserstellung
  • Rechnungshistorie
  • Rechnungsverarbeitung
  • Remote-Support
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Ressourcen-Planung
  • Ressourcenanfrage
  • Ressourcenmanagement
  • Sales-Pipeline-Management
  • Schätzung
  • Segmentierung
  • Self-Service Portal
  • Service Level Agreement (SLA) Management
  • Social-Media-Integration
  • Stapelverarbeitung
  • Statusverfolgung
  • Steuerrechner
  • Störfallmanagement
  • Suchen / filtern
  • Supportticket-Management
  • Terminplanung
  • Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Vertriebszulassung
  • Veränderungsmanagement
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wiederkehrende Aufgaben
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Konfiguration
  • Workflow-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Accelo

monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Scoro ist die umfassendste Projekt-Management-Lösung für professionelle und kreative Dienstleistungen. Erfahre mehr über Scoro
Eine einzige Plattform für alle Anforderungen deines Projektmanagements; Von Angeboten bis hin zu Arbeitszeittabellen, Auftragsverfolgung und Kostenrechnung, Berichterstellung und mehr.
Easy Projects ist eine Cloud-basierte PPM-Plattform für schnelllebige Teams in mittelständischen Unternehmen und Organisationen. Erfahre mehr über Easy Projects
Von Gartner als führende Projektmanagementlösung bezeichnet. „Mavenlink ist mein Go-To für Projektmanagement“ – Forbes
Die nächste Generation eines PSA-Tools. Komplettes professionelles Services Automation-Paket für Software- und Service-Unternehmen.
Furious ist eine umfassende und intuitive Lösung zur Verwaltung und Steuerung deiner Teams, deines Dienstleistungsunternehmens oder deines Start-ups.
Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
Umfassende Cloud-basierte ERP-Lösung für Unternehmen. Beinhaltet Buchhaltung, CRM, PM, HR, etc. auf Desktops, Mobiltelefon, Tablets.
Axelor ist ein leistungsfähiges, flexibles und einfach anpassbares Open-Source-ERP-System, das aus mehr als zwanzig integrierten Geschäftsanwendungen besteht.
Vollständig anpassbares, cloudbasiertes CRM-System mit Clouds für Vertrieb, Marketing, Projektmanagement, Personalwesen, Helpdesk und Rechnungsstellung.
Hochwertige Lösung für effektive Zusammenarbeit, Kommunikation, Social Networking, Workflow und Wissensmanagement. Erfahre mehr über Bitrix24
Ravetree ist eine Best-in-Class-Arbeit-Management-Lösung für projektorientierte Organisationen.

Bewertungen über Accelo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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4
30%
3
5%
2
1%
1
2%
Meredith C.
Meredith C.
COO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The Best CRM!

5 vor 3 Jahren

Kommentare: We've centralized several different services into a single place with Accelo streamlining our work and eliminating loss of data.

Vorteile:

Ease of use, completely customizable, thoughtful and useful features!

Nachteile:

I wish I would have found it so much earlier than I did!

James G.
President in USA
Personalwesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Opitimized and Automated our Workflow

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Automated our business process from sale, to project, to billing. All of our team can interface and contribute seamlessly at any stage of the project. The price point is perfect and the Accelo support has been amazing.

Vorteile:

We switched to Accelo after using other inferior products for 18 years. We have been pleased with the front-to-back automation that is now seamlessly running critical portions of our business. With Accelo, we have been able to place several business functions on one platform, where before, we had to use several products to accomplish the same thing - with little or no automation. We are now more automated and productive. Our team loves the product! With the current COVID pandemic, we have found ourselves having to do more with less. To meet these new challenges, we are taking full advantage of Accelo's Expert Services Program and have partnered with an Accelo Implementation Manager. The benefits to our team and bottom-line were immediate. When this crisis is over, we will recover quicker and grow our business with more confidence using the software.

Nachteile:

We love the software. As others have stated, we wish that we had been using it years ago.

Michelle T.
Director in Neuseeland
Konsumgüter, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Hidden Charge - US$800 charge when you want to sign up

5 letzten Monat Neu

Kommentare: Customer service took long to come back when we wanted to proceed with plan. The non-upfront US$800 hidden charge - were were shocked when told of this.It wasn't mentioned anywhere on the website. this has created a very positive experience and turned it into a very negative one.

Vorteile:

We enjoyed it a lot during trial and was about to sign up. The monthly rate advertised did not mention there is a initial start up US$800 fee and you are forced to speak to a consultant and pay this fee to get started. You can't sign up direclty like other SAAS. Big warning. wasted a lot of our time. Should have brought this up to us upfront.

Nachteile:

The non-upfront US$800 hidden charge - were were shocked when told of this.It wasn't mentioned anywhere on the website.

Daniel D.
Australien
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Run away! Terrible quality updates and the worst customer service. False advertising of integrations

2 vor 6 Jahren

Kommentare: The first reason we chose AffinityLive, now Accelo due to what was a great set of tutorials and video demos.
We requested a live demo as they offer on their site however we we're keen to do a live demo and paid for a single subscription for a month so we could start trialling it until our request for a demo was requested. The front line tech I spoke to said I was ineligable for a demo as I had already purchased the product. The training videos are ancient or totally missing large parts of the product as they update so much so frequently its almost a new product every few weeks....
We we're flat out refused any demo despite it being advertised on their site.
The actual product was nothing like the demo video so a live demo really would have helped us get off to a flying start.
The second reason we committed to an early purchase in good faith that a live demo would be provided, was because it advertised integrations with Kaseya and Maxfocus that I was later told by both those businesses and staff at Accelo no longer worked. They are still advertised on the page despite my multiple complaints about the false advertising (Maxfocus has been Logic now for 6 months and they still advertise the integration on their homepage).
Our account manager spoke to us three times in 14 months. Once when we had complaints about the lack of a demo which he also refused and then again to help us cancel our subscription, then one more time when they took a payment a month after we had cancelled our subscription and requested a refund.... Staff have no idea about their own product as it changes so drastically so often. A huge billing overhaul left us unable to invoice for three weeks! This was the final straw for us. We organised an export of most of our data (about 10 different exports required) but had missed the time on projects, we requested a copy of this data but they had deleted it all just three weeks later and were unable/unwilling to provide any policy document on data retention. The CEO is the rudest person I've ever spoken to. All sorts of threats about the first amendment despite me being Australian, them having an Australian office and being bound by Australian consumer law. The product is useless out of the box unless you purchase every premium and module they have. We were paying around $450AU each month for 2 techs! We're now using Atera at $89 per tech with integrated RMM with unlimited endpoints! Staff are amazing! couldnt be happier!

Antwort von Accelo

vor 3 Jahren

Daniel was obviously quite upset when he wrote this review. Unfortunately, it didn't represent reality at the time or since. Daniel's claim re: continuing to charge him and take payment after cancellation is mistaken, which he subsequently admitted: "My apologies, we're using Xero and it had lined up a debit with Accelo instead of the correct payment." Daniel's claim re: the CEO issuing threats is also mistaken. The only one making threats in the interaction between Daniel and Accelo was Daniel - he threatened to take legal action by specific deadlines if we didn't change our website: "Please remove the false advertising within 2 weeks.. or I will lodge my original claim with fair trading". We politely declined to modify our speech to fit with his (incorrect) opinions and reminded him that as a US company we have rights to free speech. While it is a shame that Accelo wasn't able to help Daniel's business, this review is not fair or accurate by the reviewers private admissions.

Kevin H.
Senior Software Engineer in USA
Computer-Software, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent Management Tool for Manage Project

5 vor 4 Monaten

Vorteile:

It's capacity to handle various activities with various customers, and even house various tasks with a similar customer. This permits me to follow how much work I've finished with every customer on a granular level, versus the time dispensed for the task.

Nachteile:

That would most likely be the manner in which I need to look for authoritative errands when I really want them. Since they're not relegated 100% of the time to me I actually need to pull them up on the inquiry bar. Additionally, I think that it is unwieldy to deal with every one of the new windows that accelo opens when I make a period passage.

Antwort von Accelo

letzten Monat

Thanks Kevin for the great feedback! We'd love for you to share any additional information on the usability or your ideal experience when it comes to searching or completing work, within our Ideas Forum (ideas.accelo.com). We have some exciting integrations in the pipeline - so stay tuned. Thanks for being a part of the Accelo community.