Wer nutzt diese Software?

AnswerHub bedient große und mittelständische Unternehmen, die ein Technologie- oder Softwareprodukt besitzen und ein Entwickler-Ökosystem aufbauen möchten.

Durchschnittliche Bewertung

32 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Devada
  • http://www.dzonesoftware.com
  • Gegründet 2005

Über AnswerHub

AnswerHub wurde speziell für Entwickler entwickelt. Mit Funktionen wie Ideenfindung, erweiterten Analysen, erweiterter Suche und anpassbaren Designs und Konfigurationen ist AnswerHub die perfekte Lösung für Unternehmen und Teams, die interne und Drittanbieter-Entwickler beschäftigen. Einige der am meisten entwicklerzentrierten Unternehmen der Welt wie unter anderem GE, Epic Games, LinkedIn, eBay, USAA, Unity und Thomson Reuters verwenden AnswerHub für ihren Produktivitäts- und Wissensaustausch.

AnswerHub Funktionen

  • Content-Management
  • Diskussionen / Foren
  • Gruppenmanagement
  • Ideenfindung / Crowdsourcing
  • Inhalt-Moderation
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Social-Media-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Website-Management
  • Content-Management
  • Diskussionsforum
  • Entscheidungsbaum
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kollaboration
  • Self-Service Portal
  • Volltextsuche
  • Wissensbasis-Management

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für AnswerHub

One of the best off-the-shelf Q&A products in the market

Mit Google übersetzen Bewertet am 28.3.2018
Director of Product Management
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: AnswerHub made it extremely to set up the infrastructure for a Q&A community, and it was overall a great experience working with them. Looking to the future, I hope they can modernize some aspects of the platform, including analytics, moderation workflows, the templating language, and API.

Vorteile: Easy to configure and customize for most Q&A needs. AnswerHub has very robust user and content management features out of the box (e.g. privileges, tagging, following questions, etc). The application can be easily extended through their API. Hosted and self-hosted options are priced competitively, and customer support is extremely responsive.

Nachteile: The built-in analytics are lacking and somewhat rudimentary. The question and answer moderation functionality could be improved, especially to enable more complex workflows. Finally, the API could be more stable and get more active development to support more use cases.

Antwort des Softwareanbieters

von DZone an 14.5.2018

Thank you for your kind review and constructive feedback! In our latest release our analytics within the admin panel have received a complete overhaul. The take a sneak peak at the new look, check out the photos on our Capterra profile. We've also made considerable strides on the functionality of our API and we hope that it helps improve ease of use.

From users point of view, experience is great and solution is easy to use

Mit Google übersetzen Bewertet am 13.3.2018
David M.
Chief Engineer
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Intuitive for end-users and pretty simple to use. We like the built-in rewarding system as it encourages users to use AnswerHub more frequently. UI is minimalistic and not cluttered with a lot of gadgets from the start.

Nachteile: Administration interface is totally different from the overall product look, some options are hard to locate or in places I wouldn't expect them. Some minor problems with search (queries don't always return what I'm looking for and I'm using exact words from the question). Can't override global notifications properties for all users but have to click through each one of them (I can do it for new users but not existing ones). Administrating privileges is quite complex and confusing at times until you figure out all the specifics (group-level, global, role permissions, ...). Can't get any logs out of cloud server except with help from AnswerHub - would be great if we could look at logs directly through administration (recent SSO problems). Minor bugs with shortcuts on Markdown editor which collide with shortcuts on our Slovenian keyboards. Advanced Analytics could be more user-friendly.

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