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Was ist InflatableOffice?

Automatisiere dein Hüpfburgen-Vermietgeschäft. Angebote, E-Mails, Umfragen, Verträge, Online-Zahlung und -Buchung. Integration mit Google Kalender, Analytics, AdWords, Voice und QuickBooks. Die Kundschaft sagt, dass sie mit dieser Software 11 Stunden pro Woche sparen und ihren Umsatz steigern kann. Das Anbieterunternehmen garantiert, dass der Umsatz deines Unternehmen im ersten Jahr um mindestens 15 % steigen wird – anderenfalls erhältst du dein Geld zurück. Starte mit einer kostenlosen Demo und einer 30-Tage-Testversion der Software.

Wer verwendet InflatableOffice?

Vermieter von Hüpfburgen und Partybedarf. Es gibt auch Kundschaft, die Hochzeitsmaterial, Möbel, Babybedarf, Zelte/Tische, Filme und Audiogeräte vermieten.

InflatableOffice Software - 1
InflatableOffice Software - 2
InflatableOffice Software - 3
InflatableOffice Software - 4

Du bist nicht sicher, ob InflatableOffice das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

InflatableOffice

InflatableOffice

4,9 (53)
255,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
23
Keine Integrationen gefunden
4,6 (53)
4,7 (53)
4,9 (53)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
4,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
48
228
4,2 (14.927)
4,6 (14.927)
4,1 (14.927)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu InflatableOffice

WordPress
Am besten bewertete Funktionen
Bearbeiten in Echtzeit
Website-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
SEO PowerSuite
Am besten bewertete Funktionen
Keyword Monitoring
SEO-Management
Stichwort-Nachverfolgung
Renterval
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
EZRentOut
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Inventarverwaltung
Reservierung-Management
Point of Rental Software
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Inventarverwaltung
Reservierung-Management
HireHop
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Inventarverwaltung
Terminplanung
Reservety
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Inventarverwaltung
Reservierung-Management
Goodshuffle Pro
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Reservierung-Management
Vertrags-/Lizenz-Management
Sharefox
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Kalenderverwaltung
Reservierung-Management

Bewertungen über InflatableOffice

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
92%
4
6%
3
2%
Chris
Co-Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Valuable time saver

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

This software is such a time saver! Everything we used to do in word documents and calculators can be done easily with the software saving us hundreds of hours a year we can use towards other endeavors. And waking up to new leads never gets old!

Nachteile:

The help section utilizes a search function and can take a couple minutes to find the answer you are looking for.

Diane
Owner in USA
Eventservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Awesome Product

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It’s been great. Anytime I’ve come across a problem that I can’t figure out, (usually something I did in error) IO’s customer service is there to help me. It’s been a program that I am so happy I found. It saves my customers and I a lot of time. I would highly recommend it. Plus the price for a small business like mine is a definite plus. Love it!

Vorteile:

I love that my customers have a place to go to see my products. They have access to pay online and can also request a call from me for additional questions. So many customers want to book online and be done with it no matter what time of day. It’s very convenient. It also lets them know if their item is available for that day. It’s easy to use, which is extremely important.

Nachteile:

The only one thing I would change is how they order chairs. If they put 10, but need 25, it gets a bit confusing for SOME customers. They put plus 10, but have a hard time adding 5 more. They usually figure it out, but it takes a little time when they just want to put the quantity in the box provided. Not a big deal, but worth mentioning.

Nathan
Owner in USA
Verbraucherdienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great service

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Liking it so far. Customers like the ease of the site as well.

Vorteile:

Ease of use along with customizing of payment options and adjusting it.

Nachteile:

Limited payment charge option but other than that it seems to be good.

Richard
Owner in USA
Eventservice, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

I'll Get Back To You

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Nice people, they are better at blowing smoke than any Indian Tribe. I have consistently called, emailed, and now through a review asked for something to be done. I get "Yeah, we can do that. I will get on it, but I am busy right now. I will follow up later in the day or next day with you". As you can tell by this review that doesn't happen. I hate writing negative reviews, but over the course of 3 months I have still not gotten a call back. I have been the one to initiate the follow up. I can only hope that the ownership values their reviews. This product will not save you time, money, or increase your business because you are the one that has to do all the follow up work.

Vorteile:

Hard to find a Pro about a product you use and you cringe sending a contract to a client

Nachteile:

If I had to pick a least it would be the product that goes to the client. A close second would be the lack of follow up and actually the company doing what they say they are going to do.

Antwort von InflatableOffice

vor 5 Jahren

Hi Rich, Thank you for the feedback. I apologize for the frustrations you've had recently. I believe we addressed your request to customize your contract yesterday. If you still have outstanding issues please let us know.

Jose
Owner in USA
Eventservice, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great love the system

5,0 vor 12 Monaten

Kommentare: Happy i make the change form ers to io..i lost half of year with no bookings... since a change to io get a booking the first week.

Vorteile:

Keeping track of every event and routing makes you save more on gas

Nachteile:

So far everything I like about io is great

Antwort von InflatableOffice

vor 12 Monaten

Thanks for your feedback!