Wer nutzt diese Software?

Usersnap wird von kleinen Tech-Startups sowie großen Software-Unternehmen (wie Facebook, Google und Microsoft) verwendet. Unsere Kunden reichen von E-Commerce, zu Fintech, zu eTravel, zu E-Government.

Durchschnittliche Bewertung

32 Bewertungen
  • Gesamt 4.8 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.8 / 5
  • Kundenservice 4.9 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 29,00 $/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • Usersnap
  • https://usersnap.com
  • Gegründet 2013

Über Usersnap

Usersnap ist deine zentrale Stelle zum Sammeln und Organisieren deiner Fehlerberichte.

Wir verfolgen Fehler & Einfaches Sammeln von Feedback. Mit Point-and-Click-Anmerkungstools hilft dir Usersnap, Fehler dort zu melden, wo sie passieren: in deinem Browser. Du musst nicht wechseln, um endlose Formulare auszufüllen. Fehlerverfolgung ist jetzt ein Picknick!

Usersnap Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Bewertungsauswahl
  • Dashboard
  • Fortschrittsverfolgung
  • Fragenkatalog
  • Self-Service Portal
  • Umfragen & Feedback
  • Aufgabenmanagement
  • Filtern
  • Problem-Nachverfolgung
  • Release-Management
  • Rückstand-Management
  • Ticket-Management
  • Workflow-Management
  • Analytik
  • Befragung / Umfragemanagement
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Feedback-Management
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Dashboard
  • Eskalationsmanagement
  • Problemplanung
  • Projektmanagement
  • Wiederkehrende Probleme
  • Wissensbasis-Management
  • Überprüfung von Vorfällen
  • Beschwerdemanagement
  • Compliance Management
  • Corrective and Preventive Action (CAPA)
  • Dokumentenkontrolle
  • Geräte-Management
  • ISO-Standard-Management
  • Instandhaltungsmanagement
  • LieferantenQualitätskontrolle
  • Risikomanagement
  • Trainingsmanagement
  • Verfolgen von Fehlern
  • Wirtschaftsprüfung-Management

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für Usersnap

Usersnap smoothed out bumps in our QA process

Bewertet am 11.11.2019
Jessica P.
Solution Architect
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The usersnap customer service team has been great, I've implemented use of it at two agencies now and it's one of the few pieces of software that run without a hitch.

Vorteile: I love how easy it is for our clients to use- virtually no orientation needed.

Nachteile: Convincing clients to sign into yet another platform to review their feedback is a stretch, but we've solved that with their integrations now. (Jira)

Great tool for customer support teams that has a lot of potential

Bewertet am 22.11.2018
Alexis D.
Customer Success Manager
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, Usersnap has been a great tool to help us provide our customers with better support, but I wish it did more.

Vorteile: Their idea is simple and effective - it's a great way to get a quick snapshot from users to help troubleshoot issues or get feedback when working with users who may not be technologically-capable enough to know how to take a screenshot. Usersnap was a life saver for our company and helped us up our Customer Support game significantly. The interface is simple enough to figure out, and its integration with Intercom was perfect for our needs. The customization options to black out data was essential to for our HIPAA-compliant customers, and the attache JS console is perfect for quick debugging.

Nachteile: It seems like the tool has a lot of potential, but essentially it just does one thing: lets users take screenshots. (I know they have since introduced their CX product for customer satisfaction surveying, but we never upgraded to this option). Some things I found that would make this better was: the ability to take full-page screenshots, or a co-browsing/screensharing feature, or have a more robust interface for us to be able to organize and categorize our screenshots better. It was useful for us at one point, but then we decided to switch over to a co-browsing tool instead because screenshots just weren't allowing us to provide the support we wanted.

Awesome Tool for Bug Submission

Bewertet am 21.3.2019
Eric M.
Product Operations Specialist
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: - Easy to use widget to embed on site.
- Easy to customize who sees the widget so only employees can
- Makes submitting bug reports as easy as 3 clicks.
- Integrations with services like Zapier allows endless posiblities.
- Tools for drawing and pointing out specific areas.

Nachteile: I really don't have many complaints about this tool. It's easy to use, the interface is nice and straight forward. I highly recommend this tool for any software companies who encourage bug reports from employees.

Great Product In the Right Circumstances

Bewertet am 16.5.2019
Michael R.
Webmaster
Staatsverwaltung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great. It does what it claims to do. I see a huge value in using it for website reviews during the design and development process; even more so than for ongoing feedback from website visitors.

Vorteile: Usersnap gives your customers and easy way to give you feedback about your website. It can be hard to explain via email your feedback about a visual thing such as a website. Usersnap allows someone to give us visual feedback.

Nachteile: Usersnap itself is great. The biggest downside is that customers don't always use it for the purpose intended.

An easy to use product with great results

Bewertet am 18.11.2019
Maria D.
Production Manager
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We loved the easy to use interface, and the project visibility it gave us

Vorteile: This product helped us streamline our internal QA and UAT processes as it allowed users of all kinds of backgrounds to provide feedback on web development.
We often struggle with client's resistance to use platforms for feedback, but as usersnap integrates to the staging website for review, our clients can send feedback as they encounter issues, and we benefit from knowing exactly where the issue was found. + it allows the project managers to see the progress on tickets and it is extremely simple for the developers to categorize them.

Nachteile: It has been great in general!
The only parts that we could use a different feature, would be to show broken linked objects, such as a button' connection to annother page

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